СТО "Прагматик"

День | Години роботи | Перерва |
---|---|---|
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт | 09:00 - 18:00 | Без перерви |
Сб | 09:00 - 15:00 | Без перерви |
Нд | Вихідний |
Інформація
Антикорозійна обробка днища авто якісним матеріалом (суміш трьох видів компонентів: рідка бітумна гума, антикор, грунтовка, антигравій — у сумі не поступається дорогим обробкам. Перевірено роками).
Матеріал не пересихає, не тріскається і не відвалюється протягом багатьох років на відміну від простих та дешевих бітумних аналогів — напрацювання 15-річного досвіду.
Очищення від корозії робимо піскоструєм, протравлюємо антикорозійною кислотою та прогрунтовуємо кислотним та епоксидним ґрунтом. Також можлива повна обробка кузова (двері, пороги, ланжерони та інші внутрішні порожнини). Встановлення підкрилків, рідкі підкрилки. Фотозвіт про майбутні та виконані роботи висилаємо на Viber. За бажанням та доплатою збільшуємо кількість шарів покриття днища та підколісних арок, що утворює гарний протишумний ефект.
Очищення від іржі робимо піскоструєм, протравлюємо антикорозійною кислотою та прогрунтовуємо кислотним та епоксидним ґрунтом. Мийку днища та машини в цілому до, та після виконаних робіт проводимо самостійно. Обробляємо легкові авто, буси типу Vito та Sprinter. При потребі виконуємо зварювальні роботи. У пороги та скриті порожнини задувається суміш мовіля, пуш-сала та нігролу — кращого матеріалу немає. Роботи проводяться професійним інструментом. Швидко, якісно (2-3 дні).
Опис процесу роботи з вашим автомобілем.
Комплекс робіт включає:
- Попередні роботи.
- Мийка.
- Сушка.
- Обробка дверей та прихованих порожнин верхньої частини автомашини.
- Обробка днища та порожнин нижньої частини автомобіля.
- Закінчення робіт.
- Профілактика.
Попередні роботи:
- Закрити сидіння водія захисною накидкою.
- Звільнити багажник автомобіля, зняти захисні панелі у необхідних місцях. Вийняти запасне колесо. Очистити багажник та гніздо запасного колеса, використовуючи пилосос.
- Зняти декоративні молдинги у необхідних місцях.
Миття:
- Підняти машину на підйомнику та зняти всі колеса. Вийняти захисні пробки порогів та коробчастих конструкцій. Нанести склад, що знежирює, на шасі автомашини, тильну сторону бамперів і порожнини, розташовані в нижній частині автомобіля. Розчин наноситься за допомогою напилення.
- Ретельно промити мийною машиною високого тиску шасі, порожнини коробок та тильну сторону бамперів. При необхідності можна знову нанести знежирюючий розчин і промивати доти, доки не буде досягнуто задовільного ступеня чистоти.
- Далі, нанести знежирюючий склад у моторний відсік, на внутрішню частину капота і порожнини моторного відсіку. Промити вищезгадані об'єкти мийною машиною високого тиску.
Сушіння:
- Наступним етапом є природне сушіння. Здійснюється у приміщенні. Для прискорення процесу допускається сушіння теплим повітрям.
Обробка дверей та прихованих порожнин верхньої частини автомашини:
- Обробка здійснюється відповідно до індивідуальних технологічних карт-схем обробки для різних моделей автомобілів.
- Обробка коробчастих елементів кузова здійснюється через існуючі технологічні отвори. На деяких моделях автомобілів у відповідність до карти-схеми необхідно свердлити додаткові отвори D=10mm. Необхідність додаткових отворів при обробці визначається не якостями матеріалу, а конструктивними особливостями автомобіля, що обробляється. Далі, після підготовки необхідних отворів, відбувається безпосередньо обробка.
- Обробка конструкцій твердості капота.
- Нанести розпиленням склад для порожнин у всі наявні в передній частині автомашини порожнини, балки, стики, на основу повітрозабірників та місця кріплення пружинних опор, з'єднань металу внахлест.
- Обробити ніші фар.
- Обробити задні поверхні передніх крил.
- При обробці порожнин дверей необхідно використовувати щонайменше два отвори для обробки.
- Нанести препарат на стійки із замками, з тильного боку.
- Обробити конструкції жорсткості багажника, порожнини та балки, гніздо запасного колеса.
- Обробити металеві частини під оббивкою і всередині конструкцій жорсткості.
Обробка днища та порожнин нижньої частини автомобіля:
- Підняти машину на витягу, зняти колеса.
- Просвердлити згідно зі схемою додаткові отвори.
- На час обробки закрити шасі, дискові та барабанні гальма.
- Нанести склад для порожнин у всі порожнини, що є в нижній частині автомобіля, і коробчаті конструкції.
- Обробити складом для порожнин пружинні опори та захисні кожухи амортизаторів.
- Обробити днище, колісні арки автомобіля відповідним складом.
- Перевірити результат роботи за допомогою лампи.
Закінчення робіт:
- Закрити технологічні отвори спеціальними пробками.
- Залишити машину на потрібний час для висихання.
Профілактика:
- Незважаючи на те, що автомобіль оброблений, слід слідкувати за ним. При їзді поганими дорогами можливі випадки ударів дном об ґрунт, часом з-під коліс вилітають великі камені, внаслідок чого захисне покриття ушкоджується.
- Пошкодження антикорозійного покриття відбувається у разі ДТП (аварії). Слід пам'ятати, що при заміні деталей кузова, особливо при виконанні зварювальних робіт, антикорозійні склади ушкоджуються та вигоряють!
Згодом на лакофарбовому покритті з'являються тріщини, відколи фарби та дрібні пошкодження, які є потенційними осередками корозії. Їх треба ліквідувати якнайшвидше. У кращому випадку ґрунтувати та зафарбовувати, попередньо підготувавши поверхню, у крайньому разі покрити будь-яким консервантом.
Місце розташування: м. Чернівці (Садгора) Гетьмана Дорошенка 41. Надаємо гарантію за умови профілактичного огляду раз на 2-3 роки. Дзвоніть, домовимося.