Бухгалтерські та аудиторські послуги, аутсорсинг

Бухгалтерські та аудиторські послуги, аутсорсинг - фото

Інформація

БУХГАЛТЕРСЬКІ ПОСЛУГИ. АУДИТОРСЬКІ ПОСЛУГИ. АУТСОРСИНГ.

Ефективне фінансове управління є важливою складовою успіху кожного підприємства.

Кваліфікований фахівець спеціалізується на наданні високоякісних бухгалтерських послуг для бізнесу різного масштабу та галузей. Спеціаліст допоможе максимально швидко розв’язати важливі завдання у веденні бізнесу для задоволення потреб клієнтів.

До ваших послуг:

  • Обслуговування різних галузей підприємницької діяльності.
  • Відновлення бухгалтерського обліку та звітності.
  • Кадрове діловодство та документообслуговування.
  • Нарахування заробітної плати.
  • Складання та подання фінансової звітності.
  • Індивідуальні замовлення, завдання.
  • Бухгалтерські консультації.
  • Бухгалтерське обслуговування та супровід.
  • Надання та перевірка аудиту, аудиторських послуг.
  • Ведення та реєстрація ФОП, ТОВ, ПП, громадських організацій тощо.

Фахівець допоможе у питаннях:

  • Прийому, контролю, обробки первинної документації, контролю взаєморозрахунків с контрагентами, проведення звіряння на контрольні дати;
  • Підготовці платіжних доручень та перерахуванні коштів через систему Клієнт-банк;
  • Внесення банківських виписок в «1С» в національній та іноземній валюті, касові операції;
  • Нарахуванні заробітної плати, відпускних, лікарняних, декретних, компенсації за невикористану відпустку в програмі «1С»;
  • Нарахуванні та перерахуванні податків і платежів в бюджет і соціальні фонди, перевірки сплати податків в електронному кабінеті;
  • Контролі та веденні бухгалтерського обліку операцій з майном, основними засобами, запасами;
  • Перевірці виписки ПН та РК, реєстрації в ЄРПН (Медок);
  • Створенні декларації платника єдиного податку;
  • Імпорту та експорту товарів, інвойс;
  • Контролі та перевірці формування ПЗ та ПК, складанні та поданні декларації по ПДВ;
  • Акцизного податку, ПРРО, РРО;
  • КІК, Р&L, управлінського обліку, баланс, Cash Flow, ЗЕД;
  • ПДВ (розрахунок, податковий кредит, реєстрація і розблокування, податкових накладних);
  • Складанні авансових звітів (відрядження по Україні та за кордон);
  • ЗЕД-імпорті, експорті товарів (послуги від нерезидента-перевізника);
  • Розрахунку та поданні до сплати орендних платежів орендодавцю-фізичній особі (оренда приміщення), нарахуванні податків;
  • Списанні ПММ;
  • Формуванні та подачі звітів по заробітній платі, а також іншої статистичної та податкової звітності;
  • Реєстрації та розблокуванні податкових накладних, поданні документів на тендер.

КУРСИ

Якщо ви навчаєтесь і бажаєте покращити свої знання у сфері бухгалтерії, фахівець пропонує курси для початківців і курси підвищення кваліфікації.

Курси:

  • Бухгалтерський облік на сучасному підприємстві + BAS Бухгалтерія.
  • Облік кадрів та заробітної плати.
  • BAS Бухгалтерія. Як працювати професійно.
  • BAS Бухгалтерія. Робота з первинними документами.
  • Облік діяльності у приватного підприємця.

Спеціаліст допоможе у питаннях:

  • Навчання бухгалтерії, роботи у програмах «Medoc», «Бас», «1С», «Excel», «Word» та інших;
  • Роботи з первинними бухгалтерськими документами, робота на ділянці клієнт-банк (каса);
  • Роботи на ділянці роздрібної торгівлі;
  • Контролю правильності касових і товарних операцій в роздрібній торгівлі;
  • Реєстрації, перереєстрації, знятті з обліку РРО;
  • Реєстрації, перереєстрації та знятті з реєстрації КУРО;
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до вимог чинного законодавства;
  • Контролю за дотриманням правильності оформлення вхідних первинних документів, договорів та їх зберігання, проведення актів звірки з контрагентами;
  • Проведення розрахункових операцій через реєстратор розрахункових операцій;
  • Навчання, контролю роботи касирів торгівельних точок, перевірці касової дисципліни;
  • Оформлення інкасації грошових засобів;
  • Ведення обліку та контролю за переміщенням та реалізацією ТМЦ за складами секторів продажів (оприбуткування, списання);
  • Участі в проведенні інвентаризації;
  • Контролю рахунків 631,361;
  • Ведення обліку ОЗ та МШП;
  • Та багатьох інших питаннях.

Наші переваги у роботі:

  • Конфіденційність — всі дані клієнтів захищені.
  • Прозорість — чесні умови, зрозумілі ціни, зрозуміла звітність.
  • Комплексний підхід — від ведення ФОП до повного супроводу ТОВ.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
  • Оперативність.
  • Довгострокова співпраця — зацікавлені у сталих партнерствах, але відкриті до разових запитів.

Відгуки