Як створювати любов до бренду на ринку, де немає лояльності? Досвід Молокія у місті Львів
Дата події: 26 жовтня 2025
Місце проведення:
Початок: 13:30 год
Вартість: 900 грн
Як створювати любов до бренду там, де, здається, немає місця для лояльності?
На ринку комодіті продукти сприймаються як однакові, споживач легко змінює виробника, а брендам складно будувати довгострокові стосунки. Та "Молокія" доводить, що навіть у таких умовах можливо створити емоційний зв'язок і любов до бренду.
Запрошуємо на зустріч із Тетяною Коровіною, директоркою з маркетингу "Молокія" у якої 15+ років досвіду у маркетингу. Тетяна керувала розвитком брендів і категорій у: Чумак, АВК, Pepsico, Roshen, Sony, SCA, Оболонь.
Про що будемо говорити:
- як виходити за межі продукту і створювати відчуття приналежності;
- чому важливо відділяти продуктові та брендові KPI;
- як працює комунікаційна платформа "Життєві сили на життя";
- чому word of mouth може стати вашим найсильнішим каналом.
Реєстрація за вказаним посиланням
Перегляди 4
Відгуки
Відгуків немає.
Ви можете бути першим: