Як створювати любов до бренду на ринку, де немає лояльності? Досвід Молокія у місті Львів

Як створювати любов до бренду на ринку, де немає лояльності? Досвід Молокія - фото
Дата події: 26 жовтня 2025
Місце проведення:
Початок: 13:30 год
Вартість: 900 грн
Для того, щоб підписатися на події, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Як створювати любов до бренду там, де, здається, немає місця для лояльності?

На ринку комодіті продукти сприймаються як однакові, споживач легко змінює виробника, а брендам складно будувати довгострокові стосунки. Та "Молокія" доводить, що навіть у таких умовах можливо створити емоційний зв'язок і любов до бренду.

Запрошуємо на зустріч із Тетяною Коровіною, директоркою з маркетингу "Молокія" у якої 15+ років досвіду у маркетингу. Тетяна керувала розвитком брендів і категорій у: Чумак, АВК, Pepsico, Roshen, Sony, SCA, Оболонь.

Про що будемо говорити:

  • як виходити за межі продукту і створювати відчуття приналежності;
  • чому важливо відділяти продуктові та брендові KPI;
  • як працює комунікаційна платформа "Життєві сили на життя";
  • чому word of mouth може стати вашим найсильнішим каналом.

Реєстрація за вказаним посиланням

Перегляди 4

Відгуків немає.
Ви можете бути першим:

Додати відгук