Компанія аудиту та бухгалтерських послуг "AUDIT PROFI GROUP"

День | Години роботи | Перерва |
---|---|---|
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт | 09:00 - 18:00 | Без перерви |
Сб,Нд | Вихідний |
Інформація
Сертифікований АУДИТОР, бухгалтер з практичним досвідом понад 20 років на українському та міжнародному рівні.
Маємо досвід ведення справ у таких галузях: виробництво, будівництво, гуртова та роздрібна торгівля (експорт/імпорт), ІТ-компанії (українські та міжнародні), транспорт та логістика, медицина, готельний бізнес, блогери, модельний бізнес, спортсмени, навчання, салони краси, громадське харчування та інші сфери.
Наше завдання допомагати Вам у досяганні Ваших бізнес-цілей шляхом комплексного обслуговування та завжди готові порекомендувати найкращий варіант рішення у тій чи іншій нетиповій ситуації.
Зосередьтеся на бізнесі, довіривши бухгалтерію професіоналам.
Разом з нами Ви забудете про страх перед неочікуваною перевіркою. Нашою перевагою є успішний досвід проходження податкових перевірок. Завдяки досвіду, знанням та компетенції ми знаємо, як працює державна система в нашій країні, з якими проблемами стикається бізнес, та як уникнути або вирішити проблеми бізнесу у сфері податкового, трудового, валютного та іншого законодавства України, як не боятися перевірок держпраці та податкових органів. Проводимо свою діяльність відповідно до Міжнародних стандартів аудиту та Міжнародного кодексу етики професійних бухгалтерів. Тому підходимо відповідально до поставлених задач: виконуємо свою роботу ПРОФЕСІЙНО, ЯКІСНО та ВЧАСНО.
Допоможемо Вам обрати систему оподаткування, яка буде оптимальна саме для Вашого виду діяльності та законні схеми мінімізації податкового навантаження. Уважно ставимось до прохань замовників, знаємось на різноманітних нюансах у законодавстві та гарантуємо виконання звітності та ведення іншої діяльності у суворо обумовлений термін.Ми пропонуємо професійні бухгалтерські та аудиторські послуги для ФОП, ТОВ, ПП, БФ, БО, ГО, а також їх якісний та професійний юридичний супровід.
Працюємо з бельгійською бухгалтерською програмою ODOO, MEDOC, FREDO, Payoneer, Wise, Paysera, електронний кабінет, Вчасно, 1С, Клієнт-Банк та ін.
Послуги для фізичних осіб-підприємців:
- Реєстрація ФОП під ключ.
- Ведення ФОП, ІТ.
- Ведення ФОП І, ІІ, ІІІ, IV груп з найманими працівниками та без або ФОП на загальній системі оподаткування.
- Супровід ФОП на кожному етапі діяльності.
- Подання звітності.
- Контроль сплати податків та обов'язкових платежів.
- Сплата податків.
- Облік доходів.
- Виготовлення ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП).
- Встановлення та активація різних ПРР.
- Реєстрація РРО, ПРРО та контроль звітів ПРРО.
- Контроль лімітів.
- Облік зарплати працівників ФОП.
- Подання звітів форми 20 ОПП.
- Перевірка стану електронного кабінету платника податків.
- Моніторинг електронного кабінету щодо наявної в ДПС інформації по ФОПу.
- Підбір групи спрощеної системи.
- Підбір КВЕДів залежно від виду діяльності.
- Зміни місця реєстрації, ПІБ, КВЕД.
- Декретні виплати для жінок ФОП.
- Вирішення питань: арешт рахунків, штрафи, пені, листи від ДПС, невчасно/неправильно подані звіти, несплата/невірно сплачені податки та інше.
- Допомога в комунікації з ДПС(відповіді на запити тощо) та банками (відповіді на запити банків щодо походження коштів, розблокування карток та рахунків ФОП).
- Індивідуальний підхід.
- Комплексне обслуговування.
- Консультації з питань господарської діяльності.
- Консультації щодо організації бізнесу.
Послуги для юридичних осіб ТОВ, ПП:
- Реєстрація ТОВ під ключ.
- Реєстрація ПП під ключ.
- Ведення ТОВ на загальній системі без ПДВ.
- Ведення ТОВ вона загальній системі з ПДВ.
- Ведення ТОВ на спрощеній системі без ПДВ.
- Ведення ТОВ на спрощеній системі з ПДВ.
- Ліцензування видів діяльності.
- Резиденти ДІЯ СІТІ.
- Реєстрація податкових накладних.
- Розблокування податкових накладних та оскарження рішень з відмови в реєстрації ПН.
- Допомагаємо формувати пакет документів з метою врахування таблиці даних платника ПДВ.
- Аналіз діяльності платника податків на ризиковість (на підставі різних джерел).
- Облік доходів нарахування та контроль сплати податків.
- Розрахунок заробітної плати та відображення даних у звітності.
- Облік ПДВ.
- Моніторинг електронного кабінету платника податків.
- Перевірка вірності розрахунків податків та визначення різних податкових ризиків.
- Оптимізація податків.
- Консультації з питань бухгалтерського та податкового обліку.
Послуги для юридичних осіб БФ, БО, ГО:
- Реєстрація БФ, БО, ГО.
- Ведення управлінського та бухгалтерського обліку.
- Організація діяльності суб’єктів господарювання.
- Формування та подання звітності.
- Комплексне обслуговування.
- Індивідуальний підхід.
- Надаємо супровід грантів та ведемо облік БФ, БО, ГО.
- Аудит фінансової звітності.
- Податковий аудит.
- Консультації з питань податкового законодавства.
- Визначення різних податкових ризиків БО, БФ, ГО.
- Проводимо аудит поточного стану справ у фінансах, оцінюємо ризики та слабкі сторони фінансової системи.
Послуги для підприємців, що ведуть бізнес за межами України:
- КІК (повідомлення та звіт КІК).
- ТЦУ (повідомлення про МГК, звіт про КО — контрольовані операції, підготовка документації з трансфертного ціноутворення).
- МСФЗ.
- ЗЕД.
Аудиторські послуги:
- Обов'язковий аудит.
- Ініціативний аудит.
- Аудит грантових коштів.
- Звітність МСФЗ.
Чому клієнти обирають нас?
- Багато успішних підприємців рекомендують нас.
- Вирішуємо проблеми з якими раніше ви стикались і не мали рішень.
- Фіксована вартість послуг. При оплаті бухгалтерських послуг немає прихованих комісій та додаткових витрат. Погоджені ціни фіксуються і є незмінними.
- Економія витрат:
- Штатний бухгалтер. Необхідна кваліфікація при відборі, час і кошти на його пошук.
- Витрати на створення робочого місця.
- Витрати на утримання робочого місця.
- Витрати на проведення навчання.
- Витрати на виплату заробітної плати.
- Витрати на сплату податків із ЗП бухгалтера.
- Оперативні відповіді на питання.
- Націленість на довготермінову співпрацю. Наш пріоритет — довготермінова співпраця.
- Разом з нами ви звільнитеся від ресурсозатратних завдань бухгалтерського обліку та податків. Це дозволить Вам сконцентруватись на своїй основній діяльності та розвитку бізнесу.
- Професійна команда з практичним 20-річним досвідом роботи у бухгалтерії.
- Сертифіковані кадри (сертифікат аудитора, сертифікат IAB, сертифікат IAPBE та ін.).
- Мінімізація ризиків та оптимізація податкового навантаження — завдяки нам Ви уникнете помилок.
- Бухгалтер розуміє клієнта, економить його час і оптимально виконує поставлені завдання.
- Аналітика — отримаєте звіти для управлінських звітів.
- Безперебійне, якісне надання послуг.
За деталями телефонуйте! Буду рада співпраці! Марія.
Телефон/viber/telegram/whatsapp:
- +38 068 800 30 45
- +38 050 905 85 02
Чекаємо вас в центрі Івано-Франківська (якщо Ви на авто — поруч з входом зручний наш паркувальний майданчик, а трішки далі велика платна парковка з великою кількістю паркомісць, тобто Ви завжди маєте де припаркувати ваш автомобіль):
вул. Військових Ветеранів, 12.
Локація на Google maps: maps.app.goo.gl/mM2UWwSzwWuNVGEo6
Telegram:
t.me/Buhgalter_profi
t.me/Buhgalter_profigroup