Авторська студійна школа "Безґаджетна наука"

День | Години роботи | Перерва |
---|---|---|
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт | 15:00 - 19:00 | Без перерви |
Сб | 10:00 - 17:00 | Без перерви |
Нд | Вихідний |
Інформація
Система навчання освітньої студії включає основні напрями формування і розвитку мовленнєвих, арифметичних та творчих здібностей дітей.
Метою програми є: формування правильного усного та писемного мовлення у дитини, математичної грамоти, декламаторських здібностей, артистичної майстерності.
Головне завдання — навчити дитину читати, писати і рахувати, не застосовуючи цифрові технології.
Розвиток творчих здібностей: малювання, музикування, акторська гра.
Дидактичні матеріали розраховані на те, щоб максимально швидко і якісно навчити дитину читати і рахувати.
Діти не лише учасники навчального процесу, а творці ілюстрацій та текстів, які потім використовуються як дидактичний матеріал.
Студія 1 «Віршикова наука» (3-6 років).
Вивчення абетки, правильності складання звуків у склади, читання.
Студія 2 «Пензликова наука» (3-6 років).
Розвиток моторики, візуального сприйняття, навичок малювання.
Студія 3 «Казкова наука» (7-9 років).
Розвиток усного та писемного мовлення.
Студія 4 «Мовна наука» (7-9 років).
Розвиток мовної грамоти.
Студія 5 «Театральна» (6-9 років).
Розвиток сценічних навичків: артистичність, декларування, музикування через передання ритмів ударними інструментами.
Студія 6 «У добра в обіймах» (робота з психологом), вікова категорія різна.
Через казко-пісочну терапію виявлення індивідуальних психологічних особливостей дітей. Ілюстрації, які творять діти, є тим дзеркалом, у котрих відображається внутрішній світ дитини. Все, що написано, намальовано, аналізується психологом.
Студія 7 «Ловимо правильні звуки» (робота з логопедом), вікова категорія різна.
Тексти, які діти пишуть, аналізуються логопедом. Під час уроків логопед відвідує групи і робить аналіз мовленнєвої особливості дітей. Коригує мовлення за необхідності.
Велике починається з малого,
Складнюще починається з простого.
Щоб вивчити велике, найскладніше,
Науку починаємо у віршах.