Правила розміщення відгуків

  1. Відгуки на сайті можуть залишати користувачі, які:
    1) Досягли віку 18 років;
    2) Зареєстровані в одній із соціальних мереж, за допомогою якої відбувається авторизація на сайті, під реальним ім’ям та прізвищем (при цьому адміністрація сайту не встановлює реальність імені та прізвища, а покладається на добросовісність користувача);
    3) Мали досвід взаємодії (спілкування, отримання певного сервісу тощо) із особою, суб’єктом господарювання, подією тощо, якій адресується відгук.​
  2. Адміністрація сайту не несе відповідальності за відгуки, залишені відвідувачами сайту, та не видаляє будь-які відгуки (в тому числі негативні), крім випадків передбачених п.7 та п.8 даних Правил.
  3. Відповідальність за зміст відгуку несе користувач, який розмістив його і який, згідно з Законом України «Про авторське право та суміжні права», є автором відповідного інформаційного повідомлення (відгуку). Автор відгуку несе тягар доведення достовірності й правдивості відгуку, в разі оскарження відгуку в суді. Також у відповідності зі ст.. 30 Закону України «Про інформацію» оціночні судження не можуть спростовуватися або доводитися, оскільки є особистою думкою автора відгуку; «відповідати» або «не відповідати» дійсності можуть тільки фактичні обставини. Крім того, адміністрація сайту не є судовим органом і не уповноважена розглядати суперечки між користувачами по суті.
  4. На сайті немає системи попередньої модерації (відгуки публікуються одразу після написання). Адміністрація сайту апріорі покладається на добросовісність та коректність користувача (автора відгуку). Відгук не повинен ґрунтуватись на недостовірній інформації або інформації, яка стала відома автору відгуку з невідомих джерел або джерел, які неможливо перевірити.
  5. Відгуки не оцінюються адміністрацією сайту з позиції достовірності, оскільки адміністрація сайту не має змоги та повноважень вивчати стосунки між сторонами, окрім тих, які забезпечує веб-сайт. Водночас, адміністрація сайту вітає публічні висловлювання зі сторони як автора, так і отримувача відгуку, із вказівкою на відповідність або невідповідність дійсності конкретних обставин з наведенням доказів і аргументів.
  6. Виходячи із принципової неможливості перевіряти достовірність і правдивість інформації у відгуку, адміністрація сайту оцінює відгуки за критеріями добросовісності, відповідності вимогам чинного законодавства України та наявності або відсутності порушень чинного законодавства України.
  7. Відгук підлягає видаленню у випадках, якщо він є беззмістовним; надає оцінку без надання пояснень; містить питання або пропозицію до адміністрації суб’єкта господарювання, якому адресується відгук; написаний не до того суб’єкта господарювання, події тощо; містить інформацію рекламного характеру; коментує роботу суб’єкта господарювання, якому адресується відгук, з його контрагентами, працівниками, описує внутрішні проблеми суб’єкта господарювання; коментує керівництво суб’єкта господарювання, що не має відношення до діяльності суб’єкта господарювання; відгук написано «фейковим» (несправжнім) користувачем; а також у випадках якщо відгук суперечить суспільній моралі та нормам ст.. 28 Закону України «Про інформацію», а саме містить образи і погрози, ненормативну лексику та/або завуальовану ненормативну лексику (зокрема, але не виключно, слова (фрази) ненормативної лексики, окремі літери в яких замінені іншими символами), заклики до повалення конституційного ладу та порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, а також будь-які інші висловлювання, що порушують чинне законодавство України.
  8. Відгук підлягає негайному видаленню у разі набрання законної сили рішенням суду України про неправдивість інформації в розміщеному відгуку на сайті та/або про її спростування.
  9. При розміщенні негативного відгуку, адміністрація сайту у відповідності до ст.. 277 Цивільного кодексу України, в усіх випадках надає отримувачу відгуку можливість публічної відповіді, для чого належить використовувати функціонал коментарів, для можливого спростування негативної інформації наведенням конкретних фактів по суті питання.
  10. Автор відгуку має принципове право відкликати відгук.
Перегляди 684

Коментарі (20)

А як отримувати бонуси?

Все просто - пишете відгуки до підприємств міста, отримуєте за них бали та формуєте рейтинг на сайті і замовляєте безкоштовні бонуси в своєму особистому кабінеті. Більш детальнішу інформацію ви можете прочитати в розділі "Обговорення" в постах з темами: "Бонуси для постійних користувачів, що це таке?", "Відповіді на популярні запитання", "Як отримати статус і від чого формується рейтинг"
майже 5 місяців тому

Дякую
майже 5 місяців тому
Переглянути всі відповіді ()
Юлія Коломієць (Перехожий)
Гарне роз'яснення, доступний виклад для кожного. Добре, що позиція підкріплена законами України і відразу видно, хто за що відповідає.
Переглянути всі відповіді ()
Цікаво та водночас корисна інформація, яка заставляє правильно та вірно написати ваші враження від закладу.
Переглянути всі відповіді ()
Roman Ivanchuk (Перехожий)
Адміністрація подала неперевірені, брехливі і образливі наклепи сторонньої, чужої клієнтки, написані, очевидно, в інтересах конкурентів.
Варто подбати про правдивість коментарів, прискіпливіше ставитися до розміщення відвертих наклепів з конкурентною метою.
Зокрема, у п.4 "Правил розміщення відгуків" у адміністратора сайту чітко вказано, що: "
Відгук не повинен ґрунтуватись на недостовірній інформації..."

Roman Ivanchuk, нам дуже прикро, але часом стається так, що користувачі на сайті залишають негативні відгуки. І як зазначено в п.5 та п.6 "Правил розміщення відгуків", відгуки не оцінюються адміністрацією з позиції достовірності, оскільки ми не маємо змоги та повноважень вивчати стосунки між сторонами, окрім тих, які забезпечує веб-сайт. Виходячи із принципової неможливості перевіряти достовірність і правдивість інформації у відгуку, адміністрація сайту оцінює відгуки за критеріями добросовісності, відповідності вимогам чинного законодавства України та наявності або відсутності порушень чинного
законодавства України.
Але, в свою чергу, адміністрація сайту вітає публічні висловлювання зі сторони як автора, так і отримувача відгуку, із вказівкою на відповідність або невідповідність дійсності конкретних обставин з наведенням доказів і аргументів. Тому, рекомендуємо звернутись безпосередньо до автора відгуку або дати відповідь на відгук від імені підприємства на сайті.
1 рік тому
Переглянути всі відповіді ()
Так як обліковий запис зв'язаний з соцмережами, імовірність написання негативного відгуку зменшується, проте якщо він є - це означає, що зазвичай, він обгрунтуваний.
Переглянути всі відповіді ()
Jullia Alex (Друг LIST'а)
Дуже чітка інформація, закріплення законами України що дозволяє вивчити ще більш детальніше. Дозволяє зрозуміти більш детальніше на що потрібно акцентувати увагу для відгуків а що не потрібно використовувати взагалі)дякую
Переглянути всі відповіді ()
Margarita Bilchuk (Визнаний експерт)
Дякую. Усе чітко та зрозуміло. Обов’язково врахую.
Переглянути всі відповіді ()
Дякую за таку корисну інформацію. Дуже класно.
Переглянути всі відповіді ()
Все дуже зрозуміло написано, дякую за роз'яснення, дуже корисна інформація.
Переглянути всі відповіді ()
Дякую за роз'яснення, все дуже чітко та зрозуміло написано. Для багатьох будуть доволі корисними )))...
Переглянути всі відповіді ()
Наталія Петрик (Перехожий)
Адміністрація сайту list не перевіряє ніяким чином чи відгук залишає реальна людина чи "відгук написано «фейковим» (несправжнім) користувачем". Якщо Ви не можете за цим вслідкувати та забезпечити належний сервіс компаній, що розміщуються, то заберіть цю можливість зовсім. Додайте до можливості розміщувати коментарі додаткові вимоги доступу до сторінки в соціальних мережах чи реальний мобільний телефон, що буде бачити тільки ваш системний адміністратор. Так можна буде перевірити достовірність відгуку. Якщо людина не залишає телефон, значить і не має права щось писати

Наталія Петрик, доброго дня, на сайті постійно здійснюється перевірка відгуків на предмет того чи написані вони фейковими (несправжніми) користувачами.
Оскільки авторизація на сайт здійснюється через facebook, то ми маємо доступ до акаунтів тих, хто пише відгуки, в соціальних мережах. Звичайно, при такій великій кількості відгуків часом в роботі трапляються прогалини, але при зверненні підприємців відгуки перевіряються повторно і більш детально.
1 рік тому
Переглянути всі відповіді ()
Tetyana Sokhatska (Гурман)
Все чітко написано, пунктики є доволі корисними так як більшість людей не знали цього) дякую, буду дотримуватися цих правил)))
Переглянути всі відповіді ()
Anastasia Bilichuk (Ревізор)
Тепер все ясно.
Переглянути всі відповіді ()
Дякую за пояснення,все зрозуміло
Переглянути всі відповіді ()
Lidiia Bychkovska (Ревізор)
Дуже корисна інформація!
Переглянути всі відповіді ()
George Davidson (Перехожий)
Ясненько. Буду знати
Переглянути всі відповіді ()
Зрозуміло і ясно. Тепер поліпшу якість написання відгуків, спираючись на правила!
Переглянути всі відповіді ()
Дуже зрозуміло все роз'яснеро. Дякую.
Переглянути всі відповіді ()
Чудово
Переглянути всі відповіді ()
Yuriy Mykula (Гурман)
Тепер все зрозуміло! Дуже дякую. Знатиму тепер як правильно писати відгуки
Переглянути всі відповіді ()