Відповіді на популярні запитання про List

В яких містах діє бонусна система?

На даний момент бонусна система діє у Львові, Тернополі та Івано-Франківську.

Чи можна замовити бонуси в іншому місті?

Ви можете замовляти бонуси у інших містах, навіть якщо у Вас там немає рейтингу. Для Вас будуть відкриті усі бонуси на рейтинг нижче від найбільшого, який Ви маєте. А для тих, хто займає першу позицію в рейтингу будь - якого міста, де діють бонуси, доступні всі бонусні пропозиції для замовлення в інших містах!

Як формується статус у різних містах?

Статус формується у різних містах індивідуально, відповідно до топу та Вашого розміщення у рейтинговій таблиці саме цього міста.

Як часто оновлюються бонусні пропозиції?

Бонусні пропозиції оновлюються кожного тижня. Тому слідкуйте за появою нових плюшок у своєму особистому кабінеті на сайті і не пропустіть можливість замовити їх.

Коли відбувається оновлення бонусів на сайті?

Бонусні пропозиції оновлюються кожного тижня, у середу, протягом дня. Тобто, з’явитись оновлення можуть як зранку так і в вечірній час, чітко визначеної години немає! Тому, не хвилюйтесь, якщо оновлення відбувається пізніше ніж ви очікували, без цікавих пропозицій ми вас не залишимо) Про те, що нові бонуси з’явились на сайті, ви можете дізнатись з електронного листа, що прийде вам на пошту, через декілька хвилин після оновлення. Бонуси ви можете замовляти в своєму особистому кабінеті на list.in.ua.

Як часто можна замовити бонуси?

Бонуси можна замовляти щотижня після їх оновлення або з наступного дня після використання бонусу. Що це означає? Наприклад, якщо бонусна пропозиція була замовлена 3 січня, а використана 15 січня, то користувач може замовити наступний аналогічний бонус з 16 січня. Але, таке обмеження діє лише на однакові бонусні пропозиції, тобто двічі на тиждень в кіно сходити не можна, але можна піти і в кіно, і в аквапарк. Також за один день можна замовити лише один бонус.

На коли можна бронювати бонуси?

Найближча дата на яку ви можете забронювати бонус - це наступний день після його замовлення. Тому, будьте завчасними і робіть своє замовлення заздалегідь.

Як дізнатись, що бонус заброньований?

Для того, щоб дізнатись, що замовлений бонус вже заброньований і можна сміло його використовувати, потрібно отримати лист з підтвердженням про його бронювання на вашу електронну пошту.

Куди звертатись, якщо виникли проблеми при замовленні бонусів?

Ми завжди стараємось покращувати наш сервіс і будувати довірливі відносини з користувачами сайту. Тому, якщо у вас виникають проблеми при замовленні чи отримані бонусів, обов'язково зверніться у відділ по роботі з користувачами інтернет - сайту list.in.ua за адресою 28@list.te.ua. Якщо питання термінове телефонуйте за номерами:
Наталя Іванів: (099) 325 03 29
Горбатюк Інна: (097) 750 51 73; (097) 867 13 67
Ми завжди раді допомогти Вам!

Як дізнатись скільки потрібно балів до наступного статусу?

Для того, щоб дізнатись скільки балів необхідно для отримання вищого статусу, потрібно в особистому кабінеті користувача зайти в рейтингову таблицю і проаналізувати скільки балів не вистачає Вам до наступного статусу.

Чи закріплюється статус назавжди?

Оскільки статус формується на основі топу користувачів, який є динамічним і постійно змінюється, тому набутий Вами статус не закріплюється назавжди і може як підвищитись, так і знизитись.

Чому мій статус зменшується?

Ваш рейтинг може зменшуватись по декількох причинах. По-перше, активність інших користувачів, які пишуть більше відгуків і відповідно “переганяють” Вас в таблиці. По-друге, кожен бал за лайк та відгук має свій “термін дії” - 6 місяців, після чого зникає і відповідно кількість балів в рейтингу знижується та статус падає. Це потрібно для того, щоб в топі завжди відображались лише актуальні відгуки.

Чому мої бали пропадають (зменшується рейтинг)?

Даний момент також пов'язаний з декількома факторами. Перший з них був описаний в попередньому запитанні: кожен бал за лайк та відгук має свій “термін дії” - 6 місяців, після чого зникає і відповідно кількість балів в рейтингу знижується. Другий вагомий фактор полягає в тому, що ми завжди боремось з зловживаннями та накруткою рейтингу, тому ми блокуємо фейкових користувачів. Відповідно після їх блокування всі їх лайки іншим користувачам автоматично анульовуються.

За негативний відгук теж отримуєш “+1” бал до рейтингу?

І позитивні і негативні відгуки публікуються на нашому сайті, оскільки List – це перш за все чесні та актуальні відгуки до усіх підприємств. Тому, як і за позитивні, так і за негативні відгуки Ви отримуєте “+1” до рейтингу.

Хто такі підписники і де вони беруться?

Підписники - це люди, які слідкують за новинною стрічкою іншого користувача і можуть реагувати на неї. Зазвичай підписники - це ваші друзі з Facebook, або люди, які підписались на Вас особисто.

Як можна підписатись чи відписатись від іншого користувача?

Для того, щоб підписатись чи відписатись від іншого користувача потрібно зайти в його особистий кабінет, під аватаркою знайти кнопку “підписатись” чи “відписатись” і натиснути на неї.

Де можна ставити лайки (палець вгору)?

Лайки іншим користувачам можна ставити у власній стрічці відгуків або на сторінці підприємства.

Які фотографії можна завантажувати у відгуки?

У відгуки можна завантажувати лише власні фото, які безпосередньо стосуються даного підприємства, хорошої якості. Не можна виставляти фото з інших ресурсів або які не несуть інформативного змісту до вашого відгуку про дану організацію.

Що робити, якщо відразу не отримав лист про підтвердження бронювання бонусу?

Найпізнішою датою отримання підтверджуючого листа про бронювання бонусу є друга половина дня за день до використання бонусу (якщо бонус замовлено на ранок) або перша половина дня в день використання бонусу (якщо бонус заброньований на вечір). Ми ретельно опрацьовуємо всі бонуси і не забуваємо про Вас навіть у вихідні. Тому, не потрібно хвилюватись, якщо Ви не отримали відповідь відразу. Це означає лише те, що Ваш бонус в процесі опрацювання.

Як можна отримати відразу 50 балів до рейтингу?

На сайті діє рубрика - “Вибір редакції”. Це означає, що найвдаліші відгуки оцінюються у вигляді бонусу: + 50 балів до рейтингу. Для цього потрібно написати розгорнутий, інформативний, цікавий та корисний відгук, вказавши в ньому про інтер’єр, екстер’єр, цінову політику, обслуговування, плюси та мінуси підприємства. Також додати фото, що зробить ваш відгук повноцінним.

Чому мій кабінет на list.in.ua заблокували? (кого ми вважаємо фейковими користувачами)

Оскільки авторизація на list.in.ua відбувається через Facebook, тому кожен особистий кабінет користувача проходить перевірку. Якщо на сторінці в Facebook немає жодної активності, справжніх фото, живої взаємодії з іншими людьми, тобто неможливо ідентифікувати особу, то такі користувачі не допускаються до написання відгуків і замовлень бонусів. Кабінет такої людини вважається фейковим і блокується.
Іншими причинами блокування можуть бути:
  • зловживання у вигляді продажу або розігрування бонусів на інших сайтах;
  • накрутка рейтингу;
  • спам у вигляді дублювання або копіювання відгуків з інших ресурсів.

Що буде, якщо замовити бонус та не використати його? або передати замовлений бонус третій людині?

В такому випадку ми будемо вимушені Вас забанити. Якщо ви порушили одну з двох умов вперше - тобто або не скористались бонусом або передали його - то бан буде тривати 2 тижні. Якщо ж ви порушили ці умови вдруге і попали в бан вдруге, то термін блокування триватиме вже 1 місяць (4 тижні), якщо втретє - 2 місяці (8 тижнів), вчетверте - 3 місяці (12 тижнів) і т.д. Ви отримаєте електронний лист з терміном протягом якого ваші замовлення будуть відхилятись.
 

Що робити, якщо у вас змінились плани і ви не можете використати замовлений бонус?

Якщо сталась така ситуація, то обов’язково повідомте нас про це, щонайменше за годину до замовлення і ми його вам скасуємо. Для цього зверніться у відділ по роботі з користувачами інтернет - сайту list.in.ua за адресою 28@list.te.ua. Якщо питання термінове телефонуйте за номерами:
Наталя Іванів: (099) 325 03 29
Горбатюк Інна: (097) 750 51 73; (097) 867 13 67 

Замовляти бонуси можуть лише особи, які досягнули повноліття!

Продаж або розіграш замовлених бонусів - заборонений! В разі виявлення зловживання буде прийнято міри у вигляді блокування без можливості поновлення та подальшого використання бонусів.

Перегляди 906

Коментарі (9)

Юлія Коломієць (Перехожий)
Корисна інформація, розписано все до найменших дрібниць, зрозуміло навіть новому користувачу)
Переглянути всі відповіді ()
Oksana Ksonzhyk (Гурман)
Якщо термін дії відгуків і лайків змінився, та діє 6 місяців! То чому не до усіх це застосовується??. Є тут друзі котрі давніше від мене писали і в них рейтинг не падає. При тому, що поновлення коментарів практично немає .

Це стосується усіх, не забувайте про те, що життя відгуку рахується з моменту останнього лайку, поставленого на ньому, тому ви можете і не бачити різких змін у рейтингу ваших друзів
майже 7 місяців тому
Переглянути всі відповіді ()
Stepan Tkhir (Критик)
У питанні "Чому мій статус зменшується?" термін дії балів за лайк та відгук - 1 рік,
а в питанні "Чому мої бали пропадають (зменшується рейтинг)?" - 6 місяців

Дякуюємо за підказку, змінимо інформацію на актуальну - термін дії балів за лайк та відгук - 6 місяців
майже 7 місяців тому
Переглянути всі відповіді ()
Що робити з отриманими балами, якщо мені ще немає 18?

Дануся, нам дуже приємно, що Ви є активним користувачем нашого сайту! Оскільки, Ви ще не повнолітня, то використовувати бонуси не можете. Пишіть ще більше відгуків щоб мати високий рейтинг і коли Вам виповниться 18 років зможете обирати ще більше крутих бонусів!
майже 10 місяців тому
Переглянути всі відповіді ()
А якщо ставити лайки своїм підписникам по мірі написання їх відгуків, то це розцінюється також як накрутка рейтингу? Мені, наприклад, хочеться оцінити старання своїх друзів та чи не обернеться це надалі баном для мене?😐

Анастасіє, звичайно ви можете оцінювати відгуки своїх друзів. Це не обернеться для вас баном і не вважається накруткою рейтингу.
майже 11 місяців тому

Вкотре дякую за зворотній зв'язок!💚
майже 11 місяців тому
Переглянути всі відповіді ()
Корисна інформація для нових користувачів, які лиш починають знайомитись із правилами сайту.
Переглянути всі відповіді ()
Інформативно, згідний. Трошки напрягає момент з визначенням фейкових сторінок. Особисто я в фейсбук заходжу раз в місяць якщо не рідше.
Переглянути всі відповіді ()
Дізналася багато нового для себе.
Переглянути всі відповіді ()
Ваня Таценко (Друг LIST'а)
Все інформативно описали, дали чітку і вичерпну відповідь як себе поводити в тій чи іншій ситуації з бонусами)
Переглянути всі відповіді ()