Укрпошта

Відгуків 18
Івано-Франківськ
вулиця Ольги Кисілевської, 40
(Відділення поштового зв'язку №2)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:30 - 18:3014:00 - 15:00
Сб09:30 - 17:3014:00 - 15:00
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Грушевського, 21
(Відділення поштового зв'язку №4)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт08:00 - 17:0012:00 - 13:00
Пт08:00 - 15:4512:00 - 13:00
Сб,НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Чорновола, 117Б
(Відділення поштового зв'язку №5)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:0014:00 - 15:00
Сб09:00 - 17:0014:00 - 15:00
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Василя Симоненка, 1
(Відділення поштового зв'язку №6)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:00 - 18:30Без перерви
Сб09:00 - 17:00Без перерви
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Галицька, 124а
(Відділення поштового зв'язку №8)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:30 - 18:3013:00 - 14:00
Сб09:00 - 17:0013:00 - 14:00
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Івана Павла ІІ, 4
(Відділення поштового зв'язку №9)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:0014:00 - 15:00
Сб09:00 - 17:0014:00 - 15:00
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Бельведерська, 48
(Відділення поштового зв'язку №10)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:00 - 18:0014:00 - 15:00
Сб09:00 - 17:0014:00 - 15:00
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Коновальця, 264а
(Відділення поштового зв'язку №11)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:30 - 17:3012:00 - 13:00
Сб09:00 - 16:4512:00 - 13:00
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Коновальця, 128
(Відділення поштового зв'язку №14)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:30 - 17:30Без перерви
Сб09:00 - 17:00Без перерви
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Дністровська, 63
(Відділення поштового зв'язку №15)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:0014:00 - 15:00
Сб09:00 - 16:4514:00 - 15:00
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Січових Стрільців, 3а
(Відділення поштового зв'язку №18)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:00 - 21:00Без перерви
Сб09:00 - 17:00Без перерви
Нд10:00 - 14:00Без перерви
Івано-Франківськ
Північний бульвар, 3
(Відділення поштового зв'язку №19)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:00 - 18:00Без перерви
Сб09:00 - 17:00Без перерви
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Гетьмана Мазепи, 177, корп. 1
(Відділення поштового зв'язку №26)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:0013:00 - 14:00
Сб09:00 - 17:0013:00 - 14:00
НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Автоливмашівська, 151
(Відділення поштового зв'язку "Хриплин")
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт10:00 - 16:00Без перерви
Пт10:15 - 15:30Без перерви
Сб,НдВихідний
Івано-Франківськ
с. Угорники вул. Повстанців, 6
(Відділення поштового зв'язку "Угорники")
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 16:4513:00 - 14:00
Сб09:00 - 13:45Без перерви
НдВихідний
Івано-Франківськ
с. Крихівці вул. 22 Січня, 166а
(Відділення поштового зв'язку "Крихівці")
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,НдВихідний
Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 17:30Без перерви
Сб09:00 - 16:30Без перерви
Івано-Франківськ
с. Вовчинець вул. Вовчинецька, 28
(Відділення поштового зв'язку "Вовчинець")
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,НдВихідний
Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 15:00Без перерви
Сб09:00 - 13:45Без перерви
Івано-Франківськ
вулиця Незалежності, 6
+38 (0342) 53-04-63 (Дирекція)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:00 - 17:0012:00 - 12:45
Сб08:00 - 15:4512:00 - 12:45
НдВихідний
+38 (0342) 53-13-36 (Відділ передплати періодичних видань)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт08:30 - 18:00Без перерви
Пт08:30 - 16:45Без перерви
Сб,НдВихідний

Інформація

Надання універсальних поштових послуг (передплата, доставка письмової кореспонденції, прийом і доставка посилок та грошових переказів, розміщення реклами, перевезення вантажів та інше).

Відгуки

Вікторія Лешко (Ревізор)
Не сподобалось
Скільки вжe часу користуюсь послугами укрпошти, то всe більшe і більшe розчаровуюсь!😓😔
Здeбільшого відправляла на 18 відділeнні (біля фонтану), працівники там, скажу відвeрто, нe дужe привітні, хоча цe походу так прийнято на будь-якій укрпошті😅 За 3 роки постійних відправлeнь причому з різних відділeнь, то тільки єдиний раз зустрічала привітну працівницю, яка правильно виконувала свою роботу і НE ХАМИЛА(в Крихівцях і то, мабуть вона звільнилась, бо дужe мало пропрацювпла, близько місяця).
А зараз, такe вражeння складається, ніби ми іім щось винні, ніби я прийшла до якоіісь працівниці додому і щось з нeіі вимагаю😂😁
Щe до того, як почала практикувати онлайн-оформлeння накладних, то помилки в пeрeписуванні працівниками рeквізитів(даних відправлeння) - цe був кошмар, хоча чого був, є досі! Просто смішно кожного разу брати дeсятки посилок і пeрeвіряти знову чи правильно всe вказали прцівники, а потім новe друкування накладних і чeків якщо щось нe так, що займає щe більшe часу. Ну хай будe, коли вкажуть нe ту цифру в номeрі будинку - нe біда.. Алe коли пeрeфразують по-своєму прізвищe + номeр тeлeфону погано пeрeпишуть і у висновку посилку можуть і нe видасти, або щe кращe -ВІДПРАВИЛИ ЗОВСІМ В ІНШE МІСТО - всі дані були вказані (працівником)вірно крім міста, я нe звeрнула увагу при отриманні на чeку, бо назви дужe схожі, ПІСЛЯ ТАКОІІ ПОМИЛКИ ПРАЦІВНИКА ТEПEР ПРОВІРЯЮ КОЖНУ БУКВУ!😥
Хоча й після онлайн-оформлeння тeж бувають проблeми, ні, щоб спокійно забрати посилку і сказати до побачeння, вони придираються до всього, кращe би такі правильні були, коли самі виконують свою роботу! Я вказую приблизну вагу, ніби я маю дома ваги спeціальні і буду важити чи там 1.500грам чи там 1.590 вони пeрeважують на 50коп.😂 і створюють нову накладну далі з помилками.. Ну навіщо? Нe розумію такого..
Щe й на рахунок пакeтів, вжe так підвищили тарифи на рівні НП скоро будуть ціни, (хоча до рівня обслуговування Новоіі пошти вони походу ніколи нeдопрацюються..)
Щодо упакування, то на НП всі прeкрасно знають, що пакeти бeзкоштовні, а тут - ні, в чорний нe можна, тільки повністю білий і то якщо він дужe схожий на пакeт укрпошти, якщо з якимось надписом - катeгорично ні, платіть додаткові гроші, а то ж пакeт нe можe оплатити одeржувач разом з доставкою тільки відправник, то ти щe повинeн за дeсяток упакувань заплатити сам, ХОЧА цe так строго тільки на 18 відділeнні, є і нормальні, які ні слова нe кажуть, відправляй хоч у сміттєвому пакeті(жарт звісно)😂 іім бeз різниці. Цe вжe як які працівники..
Ну а чeрги - то будeнна справа. Бували випадки, постояли в чeрзі годину, вжe робочий час підходить до завeршeння, то замість того, щоб прийняти всe якось швидшe, працівники кажуть, що за 15хв до кінця можeтe навіть нe підходити, прийдeтe завтра..😟
Тому навіть якщо оформляєш онлайн, НE ФАКТ, що тобі нe прийдeться чeкати!😠
Щe б хотіла написати про eкспрeс-посилки, які йдуть, УВАГА, тиждeнь, або ж посилки які прийшли по відстeжeнню наіть, щоб.ііх прийти і забрат на відділeння, а мeнe запeвняють, що цe або помилка і нe можуть ііх знайти, або нe розпакували мішок з посилами.. Та схожі нe приємні ситуаціі, алe розумію, що кому до того є діло, всe одно ці відгуки нічого нe змінять.. Люди яким накипіло вискажуться тут і всe, а на пeвних працівників відділeнь цe ніяк нe вплинe, бо нe дойдe до ііх кeрівництва.
Всe з часом міняється, протe Укрпошта ніколи!😕
Переглянути всі відповіді ()
Zarivna Tanechka (Друг LIST'а)
Не сподобалось
Річ йде, про відділення яке знаходиться по вулиці Гетьмана Мазепи (навпроти супермаркету Сільпо)
Приміщення. Чисте. Стіл більш менш чистий. Стільчики (якщо їх так можна назвати) потребують більш ретельної чистки.
Прилавки за яким обслуговують відвідувачів чистий. Підлогу миють кожного ранку (я прийшла зранку і бачила що підлога у них вимита).
Ціни не високі. Є пакети за 1 грн, 1.50грн, і за 2 грн. Є коробки картонні. Є марки за різну ціну. Зоошити, ручки, плівці теж за доволі не дорогу ціну. І ще інші речі по приємним цінам. Послуги їхні теж мають досить приємні не високі ціни.
І тут хочеться написати: Як ти жигулі не тюнінгуй, порше не отримаєш.
А все тому що, самі ж працівники кажуть: ми відповідальності ніякої не несемо.
Також вони спокійно можуть сказати: тільки ви винні, ваші сусіди винні, але ми завжди праві. Навіть тоді коли ми ваші листи втрачаємо, винні лише ви.
А саме: цього понеділка 10.06.19 я дістала повідомлення про те що маю рекомендований лист, прийшла сьогодні в п'ятницю 14.06.19 забрати. І як виявляється це повідомлення яке я в понеділок отримала, прийшло (точніше мало прийти) 16.04.19. Як так сталося що лист прийшов тільки в понеділок ніхто не вкурсі. (Провіряю скриньку кожний день крім неділі). Але працівники уже встигли дати свої припущення з даної ситуації: ваші сусіди витягли (хоча моя скринька закриваються на ключ, до неї маю доступ лише я). Ви витягли 16 квітня, і лиш тепер прийшли (тобто я). Ви не провіряєте свою скриньку. (У них там невидимі камери певно є, які знімають невидимі відео, або ж 3є око) тому вони собі рушили що я раз в 2 місяці скриньку перевіряю.
На питання, сказати від кого лист приходив, відмовилися
І їхня коронна фраза, ЦЕ ВАШІ ПРОБЛЕМИ.
Тобто користуючись їхніми послугами ви можете бути впевненими що ніякої відповідальності за які вони беруть у вас гроші, і які вам надають вони не несуть відповідальності
Так гроші з вас здеруть, платні послуги вам нададуть. Але відповідальності за ці ж надані вам платні послуги ніхто відповідальності не несе. І якщо через них у вас будуть проблеми, то винні лише ви. Більше того вони будуть вам ще й викликом міліції на вас.
Ось так от. Тому осблуговування як і відповідальності за платні послуги які вони надають ніхто не несе, і не надає.
Приходячи сюди, будьте готові до того, що за послуги які ви олачуєте укрпочта ніхто не несе відповідальності, хоча ні, несе , несе клієнт який сюди прийшов і скористався їхніми платними послугами.
Зважаючи на їхню власну політику щодо обслуговування клієнтів, а саме, пункт, де укрпошта як компанія не несе ніякої відповідальності за надані ПЛАТНІ ПОСЛУГИ клієнтам укрпошти (зі слів працівників відділення укрпошти) рекомендувати дану компанію я не можу нікому.
І так приєднуюся до попереднього коментаря, на жодному відділенні немає привітних і любязних працівників.
Доповнено майже 5 місяців тому
.
Переглянути всі відповіді ()
Роман Мартиневський (Експерт)
Не сподобалось
Черга велика,працює 1-касса для всього.Шукає посилку30хвилин кассирка з одноі єдиноі працюючоі каси,черга стоіть.
Переглянути всі відповіді ()
Ольга Рудик (Ревізор)
Не сподобалось
Не мала в планах писати відгук про дану організацію, але останні події спонукають висловити своє обурення.
Які умови на укрпошиі всім відомо - сірі обшарпані стіни, холодні приміщення. Я не заздрю людям, які обрали цю роботу. Але, якщо вже обрали, будьте добрі - виконуйте професійно. Я не чекаю почестей але елементарна культура має бути.
Приходжу значить я 21.09 на центральне відділення забрати посилку. На віконці видачі стоїть картка «вікно не працює». Вітаюся, звертаюсь до жінок (їх 3 між собою обговорюють робочі питання). Питаю чи є можливість забрати посилку. На мене нуль реакції. Стою, чекаю. Через хвилини 3-4 ігнору починаю відчувати роздратування. Звертаюсь вдруге- грубшим тоном. Відповідають що посилку не дадуть бо не працює компютер. Ок.
Приходжу я 22.09 - знову табличка «вікно не працює»... Питаю працівницю - сьогодні немає працівника з того вінка. Супер! Скільки днів підряд мені ходити? Чому під час першого візиту не можна було повідомити мене що приходити не варто скоріше ніж за 2 дні???
Переглянути всі відповіді ()
Yulia Khodak (Ревізор)
Не сподобалось
Не сподобалось !!!!
Обідня перерва заклеїна ніби її немає , на Ліст обід з 14-15 , я була 13:40 то сказали що з 13-14 обідня перерва, нічого не розумію ... врегулюйте графік , а то бардак всюди !!!! Навіть якщо передбачена обідня перерва , то відділення може бути відкритим, щоб перевірити а/с , не обов’язково закриватись !!!
Переглянути всі відповіді ()
Yura Klovak (Друг LIST'а)
Сподобалось
Часто отримую міжнародні відправлення на цій пошті і у більшості випадків все ок. Судячи з свого досвіду, по міжнародним відправленням працюють краще, ніж Нова Пошта. Правда деколи обслуговування і відношення працівників недуже радує...
Доповнено 1 рік тому
Останнім часом часто стається таке, що приходить смс про надходження посилки, ти приходиш по неї на почьту, стоїш бляха в тій безкінечній черзі з пенсіонерами, і коли приходить твоя черга, тобі говорять, що посилку не можуть найти або вона може бути ще не розпакована. Питання, нафіга тоді слати смс? Це я про відділення на пасічній, якось фігово організована робота в них...

Yura Klovak, цe нe тільки на вашому відділeнні, цe походу так усюди, отримую посилки з двох різних відділeнь, то там така сама ситуація. Дужe цe нeрвує, зранку приходжу - щe нe розпакували, кажуть.. Під вeчір зайшла(якщо мeні прям так тeрміново в той дeнь), видумують якусь нісeнітницю, або кажуть, що нe розпакована досі, нe можeмо знайти і т.д. Смс приходить вчасно, хоч тут налагоджeна робота, бо комп'ютeзована, так скажeм.. А працівники які мають розпакувати мішки з посилками отримавши ііх нe можуть цe зробити вчасно.
1 рік тому
Переглянути всі відповіді ()
Наталя Дисько (Друг LIST'а)
Не сподобалось
Сподобалось:нарешті працює ввічливий працівник
Не сподобалось:Замовляла речі з Китаю. На сервісі міжнародної пошти було вказано, що посилка вже на Укрпошті №19. Подзвонила туди для уточнення. Працівник все вислухав і пішов шукати, посилку не знайшов і пообіцяв пошукати ще. Через декілька днів ситуація не змінилася і я пішла на пошту. Все той же чоловік пішов шукати ще раз, спілкувався дуже ввічливо і дійсно хотів допомогти. З горем пополам моя посилочка була знайдена, тобто не зовсім моя по накладній, тому що на ній не було вказане ні ім'я ні адреса, а номер телефону складався просто з набору цифр (правда всі цифри були з мого номеру, але розкидані). Так що посилку я всетаки забрала і злилась на китайську пошту яка неправильно вказала мої дані. І от до чого ця вся історія, приклеїна накладна без інформації була не китайська, а наклеєна на укрпошті Києва і коли я її відклеїла то побачила , що китайцем була вказана правильно моя повна адреса, ім'я і номер телефону, а на укрпошті їм напевне лінь було переписувати всі дані і тому вийшло те, що вийшло.
Загальне враження:Тільки завдяки єдиному нормальному працівникові мені вдалося отримати свою посилку.
Переглянути всі відповіді ()
Lyuba Stavychna-Kurilets (Критик)
Сподобалось
Сподобалось: Моє місце проживання відноситься до відділення №11 Укрпошти- супер відділення! Ніколи немає черг, привітні працівники, про надходження вантажу повідомляють на Viber і завжди приносять додому в скриньку. Дуже задоволена і велике Вам дякую за таке обслуговування!!!
Переглянути всі відповіді ()
Наталія Мазурик (Гурман)
Не сподобалось
Раніше Укрпошта на порядок дешевше Нової пошти була. Тепер нові тарифи, нові нововведення і НУЛЬ обслуговування!!!! Я з дітьми стою по годині в черзі. 5людей обслуговують годину!!!!! Це вішалка!!!! На жаль міжнародні відправлення можна отримати в більшості тільки там(((
Переглянути всі відповіді ()
Віталій Гамаш (Гурман)
Сподобалось
Дуже довге обслуговування, часто обіди у працівників, але все ж таки це найдешевший спосіб надіслати потрібну річ. Так що плюс за те, що турбуються про наші гаманці і практично ніколи не зникають посилки
Переглянути всі відповіді ()
Христя Цимбала (Перехожий)
Не сподобалось

Не сподобалось:найгірше відділення, зателефонувавши сьогодні, щоб дізнатись чи є вже посилка отримала дуже чітку відповідь:《І хто вам має подивитись?, всі зайняті》,
Переглянути всі відповіді ()
Мазурик Євген (Перехожий)
Сподобалось
Якщо невеликий вантаж і не потрібно терміново, то найкращий варіант, бо найдешевший.

Roman Baryliak: (Перехожий)
Eugene M., Я би не сказав ,що укр пошта працює повільніше за інших.До прикладу, вони здійснюють перевезення вантажів і у вихідні,а "Нова пошта"зупиняється.Ну і ціни в рази нижчі за ту ж Нову пошту.Також отримати-відправити в село можна тільки Укр поштою,інших перевізників там просто немає.Останній рік ,стараюсь максимально де можливо,скористатись їх послугами.Посилка 24 кг,з Івано-Франківська до Херсона іде максимум 3 дні.
майже 2 роки тому

Мазурик Євген: (Перехожий)
Roman Baryliak, Я не мав на увазі терміни доставки, я писав про оформлення вантажу, робиться все повільно але то напевно як де, все залежить від працівників відділення.
майже 2 роки тому
Переглянути всі відповіді ()
Natasha Gnilko (Перехожий)
Не сподобалось
Відділення №6 по вул. Симоненка ЦЕ ЖАХ!!!!!хамло біля хамла сидить.ніколи нічого неможливо запитати,отримати.в мене таке враження ,що прийшла до котроїсь тієї "гадюки "додому! приходять мені посилки .так вони скотиняки мені не видають,бо відітілі я не маю приписки франківської!а за чоловіка то посилку то отримую з паспортом своїм та його і ще в придачу навіть із свідоцтвом про одруження.але і проблема в тому ,що вони постійно бурчать .та що ж так у вас багато посилок!!!!!!писати можна безмежно.Ганьба відділенню зв'язку №6
Переглянути всі відповіді ()
Оля Лі (Перехожий)
Не сподобалось
я завжди користувалась послугами відділення 18 (біля фонтану), але в силу обставин переїзду найближче до мене відділення знаходиться на Кисилевської. Замовила кілька посилок туди - і передумала. Відділення на 0!.
Тепер знов все отримую на 18, хоч далеко доволі, але за кілька років жодних проблем. Дуже хороші працівники, і допоможуть і культурні всі. Дякую

__________
тому оцінка загалом 50/50, залежить від відділення)

Bogdan Rapalyuk: (Перехожий)
Оля Лі, Згоден . Найгірше обслуговування у відділенні №2 в. Кисілевської. Нічого не допитаєшся ,працювати не вміють.
майже 2 роки тому
Переглянути всі відповіді ()
Zuleyka Liverpul (Перехожий)
Сподобалось
щира подяка працівникам Клімик Мар'яні і Монців Анні,працівникам Івано Франківського відділення 15 Укрпошти.Надзвичайно уважні,привітні і професійні дівчата.Працювати з ними одне задоволення.
Переглянути всі відповіді ()
Марійка Тимків (Перехожий)
Не сподобалось
оцінка 0! звісно...Відділення №6 по вул. Симоненка .Працівниці взагалі виходять за рамки елементарної поведінки..досить того що вони неможуть спілкуватись а говорять криком по хамськи...на просьбу вислухати обзивають психічно хворою..штовхають в груди та щей незабула сукою обізвати...приходиш забрати посилку...якщо нема їхнього талончика то ідіть чекайте поки принесуть..а питання навіщо кудись іти і чекати..якщо при відстежуванні посилка вже на їхньому відділенні..просто нема слів...
Переглянути всі відповіді ()
Оцінка? За 100 бальною шкалою -100!!! І знову ж таки відділення №6 (вул.Симоненка). Мені прийшла з Австраліх бандероль (вага 0,98 кг)!!!, оплачено з доставкою до дверей!!!! в результаті я отримала повідомлення у двері, що це ДУУУЖЕЕЕ важка посилка і я мушу прийти особисто її забрати!!!!! Звісно. різницю по тарифній сітці ніхто повертати не збирався!!!! виникає питання: ЩО ЦЕ ЗА ТАКА СЛУЖБА ДОСТАВКИ? ЗА ЩО ТАКИМ ПРАЦІВНИКАМ ПЛАТЯТЬ ЗАРПЛАТУ?
Переглянути всі відповіді ()
оцінка 0!Особливо відділенню по вул. В.Симоненка.Отримання чи відправлення посилки жодного разу не обійшлося без негативу який несе працівниця!!!Хамить,бурчить,то у неї скорочений день,то не хче видати посилку приходьте іншим разом і це все вона сповіщає криком!!!!Геть таких працівників!!!!!Краще користуватися новою поштою і зберегти свої нервові клітини!!!Ганьба відділенню зв'язку №6
Переглянути всі відповіді ()