ТОВ ТД "Meest Express"

Відгуків 68
Івано-Франківськ
Вулиця Богдана Лепкого, 10
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 19:00Без перерви
Сб09:00 - 15:00Без перерви
НдВихідний
Івано-Франківськ
Вулиця Симона Петлюри, 2а
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 19:00Без перерви
Сб09:00 - 15:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

Кур'єрська доставка по Україні та за кордон.

Відгуки

Ірина Пилипів: (Гурман)
Не сподобалось
Ще гіршої доставки як міст експрес я не бачила.Моя посилка знаходиться уже 2 дні у них на складі і на моє запитання,коли вона буде доставлена мені (бо при покупці була вказана безкоштовна доставка кур'єром додому),відповідіють,що вони не знають,бо у них багато замовлень і я не одна така.Тобто,посилка,яка прибула до них (в Івано-Франківськ) ще у понеділок зранку не знають чи зможуть доставити її в четвер!!!Це ужас,а ще мене здивувала хамовитість працівниці,яка зі мною говорила по телефону....Отже,хочу сказати,що ваш міст експрес - зовсім не експрес,а з працівниками варто провести тренінги на тему:"Ввічливе спілкування з клієнтами".Однозначно нікому не рекомендую користуватися вашими послугами
Переглянути всі відповіді ()
Nataliia Danyliv: (Гурман)
Не сподобалось
ЦЕ ШАХРАЇ!!! За що ви берете гроші???Ми надіслали важливі документи в США, які мали прибути за 2 тижня, і уже починається 4ий тиждень, а посилки нема. Навіщо ви надаєте таку послугу як "термінова доставка" і берете відповідну платню якщо у вас такої послуги просто НЕМА?!!! В жодному разі не скористаюся більше вашим сервісом і іншим раджу те саме!!! Якщо б можна було, я б поставила оцінку "-1"
Переглянути всі відповіді ()
Наталя Дисько: (Друг LIST'а)
Нейтрально
Замовляли телевізор з інтернет магазину і там була прописана доставка цією службою. Машиною туди заїхати нереально і важезний телевізор прийшлося нести метрів 100. Працівниця яка на касі досить хамовита. Ми проплачували через інтернет і в магазині не зняли бронь на оплату. Доки ми виясняли і знімали бронь то лиш чули фиркання хоча чергу ми не затримували.
Переглянути всі відповіді ()
Yura Klovak: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Кращі по міжнародній доставці! Кур'єри працюють добре, завжди доставляють в той день, коли приходить смс. Часто буває, що товар вже приїхав і от от має бути доставлений, а мене немає вдома, в такому випадку я спокійно можу передзвонити до кур'єра і попросити його доставити посилку туди, куди мені треба. Дуже зручно!
Переглянути всі відповіді ()
Вадик Биневский: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Це просто жах!!!! посилка прибула 10,02,2017 на відділення мені зателефонували так як я був на роботі переніс доставку на 11,02,2017 прочикавши пів дня до 15:00 подзвонив на гарячу лінію щоб вияснити коли буде кур'єр про що мені оператор повідомив що його не будет так як доставку вони собі поміняли на 13,02,2017 без мого відома!
не користуйтесь даною службою...
Переглянути всі відповіді ()
Oleh Korotkoff: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Ці лжеперевізники повинні називатися "Міст- неекспрес" або ще якось по-іншому, що буде відповідати їхній роботі. Скористався вперше і востаннє.
1. Не вдалося відправити на відділення Київ, борщагівська, 154, бо на карті воно є, а насправді його немає.
2. На момент відправлення 31. 01. 2017 діяла заявлена ціна 20 грн з відділення до відділення, приймальниця заявила, що нічого про це не знає (вона взагалі мало що знала, крім того була неуважною, під час роботи з клієнтом обговорювала особисті справи з іншою особою, тому неправильно написала телефон отримувача, виявив це пізніше, прийшлося дзвонити на "гарячу лінію").
3. Відправлення вагою 700 грам "Ішло" з Івано-Франківська до Києва, тиждень (відправлено 31. 01, отримано 06.02) і то з великими ускладненнями, в четвер 02. 02 отримувачу було відправлено фальшиве смс ніби відправлення знаходиться у відділенні на Гарматній, а насправді його там не виявилося. Питання вирішилося після численних дзвінків на "гараячу лінію" з проханнями та нагадуваннями про доставку аж 06. 02.
4. Ситий по горло, більше ніколи не користуватимуся послугами "Міст-експрес".
Дуже погана робота, персонал некомпетентний, надзвичайно байдуже ставлення до клієнта. Не рекомендую!
Переглянути всі відповіді ()
Юра Козоріз: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Не сподобалось:
Загальне враження: Отримав на вібер повідомлення,що товар отримаю 17-18.12.18р на сьогоднішній день 26.12.18р я вже тричі писав листа їм на електронну пошту стосовно де моя посилка. На що отримував відповідь конкретно в числах але при цьому по сьогоднійшній день ні дзвінка курєра ні самого товару я так і не отримав.Робота даної служби є абсурдною тому що по жодному номеру що вказано на сайті Міст експрес ніхто трубки небере.
Переглянути всі відповіді ()
Елена Макартычан-Солощенко: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Дружня порада

Якщо Ви розмірковуєте над тим, чи варто скористатися послугами компанії «Міст Експрес» для міжнародного перевезення речей, дуже рекомендую Вам перечитати мою невеселу історію.

У квітні цього року я чекала на коробку з особистими речами з України. Окрім одягу та взуття, мої рідні відправили мені дороговартісні парфуми американського виробництва в подарунковій косметичці. До слова, це був спеціальний презент з нагоди Дня народження. Ми оплатили доставку від дверей до дверей та попросили повідомити нам про номер пакунка на території Канади. На жаль, мою коробку було відправлено на зберігання на склад; мені ніхто абсолютно не подзвонив (хоча в офісі запевнили в протилежному); українські працівниці не могли чітко назвати новий трекінг номер, оскільки, як виявилося, не володіють англійською мовою та не можуть прочитати документи. Зрештою, напередодні дедлайну я знайшла свою коробку, яку змушена була привезти самостійно!!! На мій превеликий подив, пакунок був перескочований жовтою стрічкою. Перевіривши вміст, я виявила факт зникнення задекларованих парфумів. Навіть зі скаргою та заповненими документами моїх рідних «мусолили» своєю внутрішньою бюрократією з 19.04.2016 до 07.06.2016 включно. При цьому перекидали «провину» на фірму «Росан», на канадські органи й американське представництво - тільки до чого тут Америка? За відповідями мої рідні телефонували самостійно, нагадуючи про себе кожного тижня; офіційного листа було надіслано тільки після емоційної промови моєї матері. Отже, мою претензію відхилено, факти відкриття коробки й зникнення парфумів заперечено, про страхове відшкодування мови не може бути.

Образливим є те, що мною було надіслано речей на колосальні суми гривень, сплачено повний пакет послуг, а отримано - дві відкриті нечесними людьми коробки й втрачені подарункові парфуми. На моїх рідних підвищували голос невиховані дівиці; перед нами НІХТО не вибачився. Складається враження, що їм справді байдуже, чи клієнти задоволені їхніми послугами. Дуже прикро, що в нашому цивілізованому суспільстві беруть на роботу непорядних людей, які до глибини душі псують враження про якість роботи українських перевізників.

Я щиро прошу Вас звертати особливу увагу на зовнішній вигляд отриманих коробок, зауважувати наявність жовтих або темно-синіх стрічок, при можливості перевіряти вміст пакунків у присутності кур’єра та складати акти.

БУДЬТЕ ОБАЧНІ!!!
Переглянути всі відповіді ()
Gratissima Vine: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Це найжахливіша служба яка тільки може бути!! Відділення на Чорновола не відповідає на дзвінки.Відправлення зі Львова я чекаю 4 дні, При скасуванні адресної доставки при тому що посилка вже 2 дні знаходиться на відділенні і ніяк не може виїхати ще нарахували додаткові кошти, це просто жах!! Бажаю їм щоб вони загнулись! ніколи не буду більше користуватись цими
"фірами" доставки
Переглянути всі відповіді ()
Yulia Faber: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
жахливо!!!!!!
Незадовільна робота служби доставки. Посилка мала бути ще 29.11.18р. Її досі нема. Натомість мені у viber приходить повідомлення, що доставка з 15.00 до 17.00, а через хвилину повідомлення про те, що його невдалось доставити. Звертаюсь до керівництва: ПЕРЕВІРТЕ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРАЦІВНИКА ЗАЙМАНІЙ ПОСАДІ АБО ВИКОНУВАНІЙ РОБОТІ, перегляньте терміни доставок або ж повідомляйте про РЕАЛЬНИЙ термін, а не "годуйте" обіцянками.

Tania Portechyn: (Гурман)
Yulia Faber, аналогічне повідомлення вчора отримала.
майже 6 місяців тому
Переглянути всі відповіді ()
Tania Poddubna: (Експерт)
Не сподобалось
Не сподобалось
Комунікація у кур'єра Meest Express жахлива, дозволяє собі хамити, підвищувати голос, диктує свої умови доставки в робочий час та ін. Дану службу доставки я не обираю самостійно, при замовленні речей з Китаю продавець обирає службу, то ж повпливати на це не можу, нажаль.
Коли мені мали доставити трохи більший ящик, кур'єр сказав: ну я не знаю як ви той ящик маєте забирати, я на велосипеді везти то вам не буду, а машини поламалися то думайте як ви його маєте забрати....
Не ускладнюйте собі життя з цією "експрес" доставкою
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Яремчук: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Дуже, дуже погана доставка!!!!! Незручна компанія.
Переглянути всі відповіді ()
Olya TansTouristic: (Експерт)
Не сподобалось
Загальне враження:категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ, доставку протермінували на 2 тижні, гаряча лінія не відповідає, кур'єрська служба також(
Переглянути всі відповіді ()
Надя Космацька: (Експерт)
Не сподобалось
Пару разів магазин доставляв товар цією службою і тільки один раз попався хороший кур’єр , всі інші рази було якесь хамовите ставлення. Була доставка до дверей, мені дзвонять щоб я вийшла, на моє зауваження що я не буду виходити чути тільки фиркання...не рекомендую !!! Персоналу потрібно проводити лекції щодо манер спілкування і професійності !!!
Переглянути всі відповіді ()
Іванна Габорак: (Експерт)
Не сподобалось
Загальне враження:посилка в Франківську від 18 грудня. Сьогодні вже 26 грудня і ніхто не робить доставку. СКІЛЬКИ ЩЕ ЧЕКАТИ???
Переглянути всі відповіді ()
Світлана Півторак: (Експерт)
Не сподобалось
Це не спосіб доставки а спосіб тріпання нервів. По телефону клієнтам хамлять, товар вчасно не доставяють, а для того щоб отримати товар самому треба вісім кіл пекла пройти враховуючи то де саме у ФР знаходиться їх склад. Дуже шкода що така компанія і такий сервіс
Переглянути всі відповіді ()
Ангелина Либрик: (Користувач)
Не сподобалось
Досить часто роблю замовлення на розетці та ламода. Якщо не Дай Бог обираю доставку міст єкспрксс то це головний біль. Не знаю як в самому івано-франківську вони доставляють замовлення в от в район це жах. Посилку можна чекати більше 5 днів. Відстежувати своє замовлення взагалі одне задоволення. В «орієнтований день доставки» З трьох посилок в них на складі тільки одна. Не рекомендую. Нажаль досить сумний досвід.
Переглянути всі відповіді ()
Tania Portechyn: (Гурман)
Не сподобалось

Не сподобалось:Таке враження,що доставка з Марсу,а не з Києва.
Загальне враження:Кур'єр мав доставити товар додому.У повідомлення вказали дату 01.12.18,але вже пройшов тиждень,а посилки далі нема.Після звернення в службу написали,що проблему вирішать 06.12 18.І знову не виконали.От чекаю.Мабуть, Миколай має принесту ту страждальну посилочку.
Переглянути всі відповіді ()
Sergiy Tychkovskiy: (Користувач)
Не сподобалось
Жахлива служба доставки.
Отримував через чих замовлення, була оплачена доставка додому. Замовлення надійшло до складу ще 5 числа. Прийшло повідомлення в Вайбер що буде досталено в період з 5 по 8.
Дзвонив до них 11 числа зранку - додзвонитися нереально, слухав мелодію на очікуванні 20 хвилин щоб почути пропозицію забрати замовлення самостійно. Я відмовився і сказали що сьогодні воно буде доставлено на мою адресу. Нічого так і не прийшло.
Знову дзвонив 12 числа зранку - аналогічна ситуація - сказали що сьогодні буде.
Так як була вже 14:00 година, а вони працюють в суботу до 15:00 я вирішив поцікавитись чи встигнуть доставити замовлення сьогодні. Але подзвонити зі свооо телефона я не міг - мій номер поставили на АВТОВІДБІЙ. Жах, що це ви собі дозволяєте? Гарний сервіс.
Додзвонився таки до них і мені сказали що доставлять замовлення не раніше понеділка, бо через годину закриваються і в неділю не працюють. Просто нема слів. Найгірша служба доставки яку тільки можна знайти.
Переглянути всі відповіді ()
Юрій Чучук: (Користувач)
Не сподобалось

Не сподобалось:Дуже довга доставка. Замовлення надійшло в Івано-Франківськ ще 30.11 про що отримав СМС. Сьогодні вже 07.12 і ще не доставили. Вже двічі їм телефонував. Обіцяють, але нічого не роблять
Загальне враження:Жахливо!!! Не рекомендую!
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Пилипців: (Користувач)
Не сподобалось


Загальне враження:Івано- Франківська служба дуже погано працює!!! Я не задоволений. Посилка само льотом йшла 15 днів(
Переглянути всі відповіді ()
Михаил Слиденко: (Користувач)
Не сподобалось

Не сподобалось:Безвідповідальна компанія. Ще гіршої доставки як Міст експресом я не бачив! Посилка з Києва до Івано-Франківська доставлялася аж 11 днів ! Ніхто з представників компанії не міг дати чітку відповідь про місцезнаходження посилки та терміни іі доставки. Щоразу звучала різна інформація. Дуже не задоволений! Не рекомендую!
Переглянути всі відповіді ()
Andriy Tur: (Користувач)
Не сподобалось
Гіршої доставки ще в житті не бачив, Замовив 03/06/18, відвантажено службі доставки 05/06/18, сьогодні вже 22/06/18 ні слуху ні духу, дозвонитись не можливо, відстеження по накладній (яке нічого не вирішує) не робоче, хай собі залишуть той товар або відправлять назад за свій рахунок, ДОСТАЛИ!!!
Переглянути всі відповіді ()
Marina Yavna: (Користувач)
Не сподобалось


Загальне враження:Посилка з США в Івано-Франківській прийшла 15 червня сьогодні 18 червня навіть дзвінка немає від перевізника якщо не встигаєте розвозити найміть працівників. Бо ваша компанія одна з дорожчих. І не вчасна доставка це найбільший недолік у Вашій роботі.
Переглянути всі відповіді ()
Яна Дердюк: (Користувач)
Не сподобалось
Не сподобалось:
Те що мені не сподобалось,це слабко сказано!!! 1 червня прийшла посилка з Канади в Івано Франківськ.орієнтована доставка була з 2-6 червня.сьогодні вже 18 червня і я досі не можу іі забрати.ніхто не телефонує з кур’єрів ,на дзвінки у відділенні просто збивають.на гарячій лінії обіцяли вияснити і досі ніякого результату.доведеться іхати самій забирати якщо ще буде що забирати.ситуація вкрай ненормальна!!!раніше жодних проблем не було,та зараз доставка просто жахлива!!!таке враження що на робочі місця набрали просто не ввічливих хамовитих ледацюг які не хочуть працювати!більше не будемо користуватися цією кур’єрською доставкою і нікому не рекомендую!
Переглянути всі відповіді ()
Olga Bilinska: (Користувач)
Не сподобалось
Не сподобалося!
Не задоволена, розчарована.
З Польщі до Львова було доставлено за 1 день по відстеженню посилки. А далі почалося... чекаю, нема. Дзвоню, оператор нічого детальнішого, окрім посилка чекає на передачу до міста одержання не повідомив, каже, чекайте дзвінка від кур"єра. Чекаю, знову нема нічого. Дзвоню. Кажуть передали на Франківськ. Знову чекаю, дзвоню - гаряча лінія не відповідає. Так пройшов тиждень. Потім знайомі знайшли знайомих і по особистих каналах вияснили, що посилка на Чорновала 157, кур"єра НЕМАЄ І НЕВІДОМО СКІЛЬКИ ЧЕКАТИ НА ДОСТАВКУ. Падає дощ, іду по бездоріжжю по болоті до них. Шукають довго, там безлад повний, добре, що знаходять. Забираю особисто, радію тому, що документи не пропали взагалі
Переглянути всі відповіді ()
Marta Kiljestyn: (Користувач)
Не сподобалось
Не сподобалося!
Не задоволена, розчарована!
Посилка йшла з Польщі, в ІФ вона прийшла за 3 дні, а от доставити мені її так і не спромоглись
Смс прийшла ще 11.06, про те що саме в цей день мені зателефонує кур'єр і буде доставка, чого не сталося
13.06 я зателефонувала на гарячу лінію, разів 100 напевно, так як з'єднатись з оператором було не можливо, по 5 хв я слухала "музику" яку мені включали
В цей день мені сказали, що приносять вибачення, з не зрозумілих причин доставки не було, але буде сьогодні!
На наступний день я знову зателефонувала, і мені сказали, що доставка запланована на 14.06, тобто в цей день, чекайте
Сьогодні, 15.06 я прийшла забирати посилку сама, так як кур'єра так і не дочекалася
Переглянути всі відповіді ()
Ксенія Смігоровська: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Дивуюсь негативним відгуком. Два рази замовляла з інтернет-магазинів товар і мені доставку робила ця служба. ...
Переглянути всі відповіді ()
Andry Moroz: (Користувач)
Не сподобалось
Загальне враження:
2019-04-11 20:17:59 УКРАЇНА Львів 1/1 ВІДПРАВКА З ПІДРОЗДІЛУ ВІДПРАВНИКА
2019-04-16 11:13:37 УКРАЇНА Івано-Франківськ 1/1 Відправлення не вдалось доручити:
2019-04-16 11:13:53 УКРАЇНА Івано-Франківськ 1/1 повернення на склад
16.04.2019
2019-04-19 09:17:05 УКРАЇНА 1/1 УТОЧНЕНО РЕКВІЗИТИ ОТРИМУВАЧА
2019-04-19 09:17:14 УКРАЇНА Івано-Франківськ 1/1 Відправлення не вдалось доручити:
Сама "організова" служба доставки, за 9 секунд встигли уточнити мої реквізити і не встигли доставити, робота служби на висоті, кожна посилка яка приходить через дану службу в місто івано-франківськ це суцільна головна біль, без проблем посилки не приходять, кожного разу доводиться телефонувати по 100500 разів на гарячу лінію, посилку по 10 разів переадресовують, посилка по світу менше часу катається ніж тут по маленькому франківську….висновок звільнити курєра так як він не справляється зі своєю роботою, а ще краще взагалі повністю набрати новий персонал так як проблеми з доставкою у франківську систематичні!!!! СТРОГО НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЯ ДАНОЮ СЛУЖБОЮ ДОСТАВКИ !!!!!
Переглянути всі відповіді ()
Ігор Гв: (Користувач)
Не сподобалось
Сподобалось:шарашкіна контора
Не сподобалось:трубки ніхто не бере, вчасно не доставляють.
Загальне враження:дуже погане, гірше укрпошти
Переглянути всі відповіді ()
Bohdan Bohdan: (Користувач)
Нейтрально
Сподобалось: Доставка НЕ на Новий Рік - гуд.
Не сподобалось: Доставка під час новорічних свят - це жах! Доставку "до дверей" самостійно змінили на "у відділення" чи "у поштамат"
Загальне враження: Все добре, поки все добре.
Переглянути всі відповіді ()
наталия шведюк: (Визнаний експерт)
Сподобалось
Сподобалось: Часто замовляю з магазина Next . Доставка вчасна, переміщення відправлення прослідковується на сайті. Є можливість самостійно змінити,доповнити адресу доставки. Замовляю доставку до дверей-кур"єр завжди зв"язується і швидко привозить посилку. Буду користуватись послугами надалі.
Переглянути всі відповіді ()
Bohdan Mykytsey: (Експерт)
Не сподобалось
Не сподобалось: Три дні телефоную на відділення по вул. Б.Лепкого 10 - ніхто трубку не бере. Намагаюсь вияснити номер своєї посилки для відстеження (загубив накладну) - пишу в технічну підтримку міст експрес в Україні і США, телефоную на Українську гарячу лінію, на міжнародну і ніде мені не може допомогти дізнатись номер посилки, зареєструвався в особистому кабінеті міст експресу і там також немає номера моєї посилки.
Переглянути всі відповіді ()
Julia Mychalewych: (Користувач)
Сподобалось
Доставка була доставлена приємним та позитивним кур'єром в вказаний термін. Всім задоволена, все супер👌
Переглянути всі відповіді ()
Виктория Секрет: (Користувач)
Сподобалось
Доброго дня! Хочу до ВАС звернутися з великою подякою за належне обслуговування в доставці та в корректності підтримання взаємодій. Раніше не можливо було додзвонитися по питанню знаходження посилок, з запізненням доходили до місценазначення, а тому, приходилося їхати особисто в центральний склад і забирати їх. Тепер робота налагоджена з появою п.Сергія - директора з Києва та п.Олега Константиновича, а саме: вчасно поступають посилки до Клієнта та завжди ввічливі у спілкуванні. Обслуговування - на вищому рівні.
Отримуємо насолоду від співпраці!
Радимо завжди користуватися послугами "Міст-експресу"
З повагою, Ваші клієнти, Евеліна і мої друзі.
Переглянути всі відповіді ()
Oksana Atamanchuk: (Ревізор)
Сподобалось
Користувалась послугами цієї кур'єрської служби. Задоволена, адже товар з Польщі доставили всього за 3 дні.
Переглянути всі відповіді ()
Мирослава Камінська: (Ревізор)
Сподобалось
Відпрвляли документи за кордон, досить таки якісно один мінус дорого, спочатку конверт зважують, кожен грам має свою ціну, в загальному виходить трохи дорогувато.
Переглянути всі відповіді ()
Mariana Polyvkan: (Перехожий)
Не сподобалось
Вчора отримала дві посилки,кур’єр -‭+380 (67) 313 37 96—це його номер телефону,відмовився доставити їх до квартири,мовляв-посилки важуть більше 30 кг,а йому протипоказано...залишив біля дверей під’їзду (ліфт працює).Я ледве дотягнула їх до квартири,бо була сама,а сусідів у нас ще не має.Шановна служба доставки,ми понад 10 років користуємся вашими послугами-ще такого хама не зустрічали!!Прошу ретельніше підбирати своїх працівників,а хворих,яким «протипоказано» відправляйте до лікарні!!!
Переглянути всі відповіді ()
Vika Dziuba: (Гурман)
Нейтрально
Скажу чесно, скористались цією службою вперше. Товар відслідковували через додаток, це +.термін доставки з іншої країни 5 днів, так і мало бути тому теж +, але відділення куди прийшла посилка в такій .....,що просто ужас, при отримані не перевірили паспорт, тому для мене це теж -, оскільки цю пепедачку може забрати, будь хто. Тому враження двоякі
Переглянути всі відповіді ()
Dana Crews: (Користувач)
Не сподобалось
Доброго дня. На жаль, сьогодні, 8 червня, курєр, Микола Климюк, вказав у статусі доставки, що отримувача (тобто мене) нема за адресою, хоча я увесь день була вдома і ніхто не приходив. Також у статусі вказано, що йому не вдалось сконтактуватись зі мною, хоча це також неправда (в мене є скрін-шот того, що ми таки розмовляли по телефону впродовж 2 хвилин). Також пан Микола зазначив, що вже був біля мого будинку, але з якихось причин не зайшов, а також почав хамовито звинувачувати мене в тому, що він змок і не виконав половину своїх доставок. Коли я подзвонила в службу доставки Meest Express, оператор повідомила мені, що доставка повинна була відбутись не 8, а 9 червня і очікувати дзвінок від курєра потрібно 9 червня. Допоможіть, будь ласка, розібратись із цією ситуацією, бо на завтра теж передають дощ і, якщо курєр знову змокне, мені страшно підпускати його до дверей квартири.
Переглянути всі відповіді ()
Надія Боднар: (Користувач)
Не сподобалось
Замовляю з Китаю. Завжди вказую робочу адресу, бо основні робочі години тут. Я підприємець і можу відлучатись. Але курєри міст - це щось страшне: вчора телефонує по-факту, що вона підходить, кажу через 20 хв буду на місці. Але ЇЙ не виходить. Переносять ( приходить повідомлення) до 20:00 . Сиджу, чекаю курєра - ні дзвінка , ні візиту . Сьогодні по всіх телефонах не беруть трубки - де посилка .Мені треба їхати по справах, а я заручниця доставки . Коли курєру ВИЙДЕ ? Тут не зрозуміло хто клієнт.
Переглянути всі відповіді ()
Стьопа Демедюк: (Перехожий)
Не сподобалось
Не сподобалось
посилка прибула на відділення, а доставили через три з половиною дні , хоча вузти її 2 км.
не рекомендую, гірше ніж колись укрпошта була.
Переглянути всі відповіді ()
Oresta Tkachuk: (Перехожий)
Не сподобалось

Не сподобалось:14.05.2018 отримала СМС, що посилка прийшла в Івано-Франківськ і буде доручена 14-15.05. Чекаю досі, а сьогодні 21.05. Два рази телефонувала у відділення. У нас в місті два відділення, в жодному трубку не взяли. Телефонувала на гарячу лінію. Нічого конкретного оператор не сказала, вибачилась за незручності. А сьогодні навіть не було з"єднання з оператором, прослухала 3 хвилини музичку, і все. Обурливо все це.
Переглянути всі відповіді ()
Стадник Леся: (Перехожий)
Не сподобалось

Не сподобалось: вже тиждень стоїть посилка на складі , термін вже минув у який обіцяли доставити( замовляла перший і останній раз через цю службу
Переглянути всі відповіді ()
Julia Stas: (Перехожий)
Не сподобалось
Це мабуть найжахливіша служба доставки,обманюють,спочатку говорять одну дату а привозять через два тижні,на телефонні дзвінки не відповідають,шокована такою недбалістю
Переглянути всі відповіді ()
Maryan Romanyuk: (Перехожий)
Не сподобалось


Загальне враження:ця служба абсолютно безвідповідальна ... дозвонитися НЕ можливо на ніякі телефони ... потрібно було змінити номердля доставки три дні дзвонив писав результатат 0 ... НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Переглянути всі відповіді ()
Lena Shevchenko: (Перехожий)
Не сподобалось
Вже більше року замовляю речі з одного сайту, партнерами яких є Міст експрес. Раніше проблем з доставкою не було. Та ось вже другий раз я не можу вчасно отримати своє замовлення! Минулого разу зателефонували що зараз будуть тоді, коли мене не було дома(приблизно 16 год.) і перенесли доставку, не сказавши на коли. Через два дні знову з'явились і я мусила сидіти дома, щоб знову їх не пропустити! Тепер те саме! Вчора кур'єр подзвонив в 16:46, сказав що зараз буде(паралельно прийшло повідомлення, щоб я чекала доставку з 16 до 18), мене дома не було. Сказав що завтра подзвонить і принесе. Сьогодні вже вечір, додзвонитись цілий день йому не можу, як і на відділення в місті! Що це за відношення до роботи????
Переглянути всі відповіді ()
Володимир Гудзик: (Перехожий)
Сподобалось
Сьогодні вдруге служба Міст Експрес доставила мені посилку замовлену в Китаї. Досить швидко, доставили до дому.
Переглянути всі відповіді ()
светлана бабий: (Перехожий)
Не сподобалось
Це найгірша служба доставки із всіх які є.З Америки швидше прийшла посилка в Україну ніж з Франівська..,
Переглянути всі відповіді ()
Наталія Швець: (Перехожий)
Не сподобалось
Користуюсь послугами цієїх компанії давно, останніми часами, пробачте, чорти збирають, від якості їхніх послуг...вантаж відправили 15.09, сьогодні 21.09...його ще немає...пишу в он-лайн чат, а там кажуть, що вантаж стоїть 2 дні...смс відправляли,були збої, мабуть не прийшли вам...По відслідкуванню також писало, що вантаж надходить на відділення...Це якийсь жах, замовляю з інет-магазину регулярно цією доставкою, але бачу, що УКРПОШТА справилась би швидше...
Переглянути всі відповіді ()
Oksana Popel: (Перехожий)
Не сподобалось
Для чого писати номер телефону і не відповідати. Декілька днів намагаюся додзвонитися за інформацією.
Переглянути всі відповіді ()
Ксюша Ксюшкіна: (Перехожий)
Не сподобалось
Прийшла посилка з Китаю....довго її чекала...а виявиловь що її видано отримувачу(а це мені) зі складу....в день коли я фізично не могла її отримати, тому що була на операції. В місцевий слад що в Івано-Франківську на Чорновола взагалі не можливо додзвонитись....на гарячій лінії сказали, що розбреруться і передзвонять...ніхто не передзвонив!Працюють там або злодії ! Тому не рекомендую нікому користуватись цією службою
Переглянути всі відповіді ()
Lyudmyla Terliuk: (Перехожий)
Сподобалось
З інтернет магазину доставляють швидко.Задоволена.
Переглянути всі відповіді ()
Ira Didenko: (Перехожий)
Не сподобалось
НІКОЛИ!!! Чуєте, НІКОЛИ не користуйтеся послугами цієї компанії! У них відсутнє уявлення про пунктуальність і відповідальність АБСОЛЮТНО! Гіршого перевізника я ще не зустрічала, хоча працювала зі всіма найпопулярнішими. Міст-Експрес підводить своїх клієнтів, персонал некомпетентний, зворотній зв'язок відсутній. Хочете втратити час і гроші? Звертайтеся в Міст-Експрес.
Переглянути всі відповіді ()
Роман Романчук: (Перехожий)
Не сподобалось
вже вдруге посилка йде до мене не вчасно прийшла догори ногами пошкоджена. лахі кідали не майо не жалко понабирали биків які не шанують чужі речі
Переглянути всі відповіді ()
Olechka Olechka: (Перехожий)
Сподобалось
Отримую посилки з Бостона. Сестра відправляє кораблем. Приносить курєр, при бажанні можна настроїти повідомлення на емейл про пересування посилки. Іде з місяць, але тьфу-тьфу-тьфу ніяких проблем не було. А інша фірма "загубила" ноутбук.
Переглянути всі відповіді ()
Ганна Коваль: (Перехожий)
Не сподобалось
Жахлива робота фірми.Доставили картини в Америку побиті,поламані і ще й за це здерли в людей гроші.Я в шоці!Куди дивиться Ваше начальство???
Переглянути всі відповіді ()
Оля Ємельянкіна: (Перехожий)
Не сподобалось
Експрес доставка....
Відстань у 15хв. посилка долає тиждень.
Коломийське відділення не перепрацьовується,
а гроші за "експрес доставку" гребуть непогані.
Переглянути всі відповіді ()
Надя Лебедин (Прокопів): (Перехожий)
Не сподобалось
Жахлива служба.Скористалася перший і останній раз.Відправлення з Луцька їхало тиждень,ще й привезли не мою посилку-переплутали.Жах........
Переглянути всі відповіді ()
Катерина Орел: (Перехожий)
Сподобалось
Через дану службу нам приходить вся наша продукція від компанії Amway. Завжди вчасно, без пошкоджень. Також хлопці завжди нам передзвонюють і перепитують щодо найзручнішого часу доставки продукції та місця.
Переглянути всі відповіді ()
Olesia Voloshyn: (Перехожий)
Не сподобалось
я особисто відсилаю посилки авіа з сша,плачу за доставку екстра гроші,а дітям присилають смс що ваша посилка є на складі, але ми привеземо іі на наступний тиждень!посилка замість 10 днів іде 20-це нормально ви рахуєте??? абсурд!!діти самі ідуть забирають уже кілька раз посилки особисто!не служба а шарашкіна контора
Переглянути всі відповіді ()
Служба погано працює, дуже погано.....значні затримки....5-9 днів...служба ніяка і речі в пакунку покоцані..........уужас
Переглянути всі відповіді ()
Ця служба правда не привозить товар вчасно! Обіцяли посилку зразу на наступний день після відправки, а ми отримали аж на п ятий день. Із закордону швидше можна отримати, ніж через цю службу!!!!!!!!!
Переглянути всі відповіді ()
І чому так ґанити "Міст"? Принаймні, на відміну від інших, через "Міст" пачки з-за кордону знаходять свого адресата, і це вже позитив. Так що будьмо терплячими, 2-3 дні затримки - це ще дуже непогано...
Переглянути всі відповіді ()
Цю службу взагалі треба закрити. Ніколи вчано не привозят посилки
Переглянути всі відповіді ()
Щодо мене, то посилки завжди приходять вчасно, хоч і отримую їх регулярно вже 12й рік поспіль. Одне, що можуть приїхати на кілька годин пізніше, ніж обіцяли, але це дурниці. Сервісом загалом задоволена.
Переглянути всі відповіді ()
Дуже погана доставка ніколи вчано не привозят посилки завжди затримують на 3-4 дні.Звичайно краще зачекати пару днів і вигідніше і економніше
Переглянути всі відповіді ()
вже 2 дні як моя посилка знаходиться на складі вашоі пошти, і вже 2 дні ви не можите доставити мені її на паралельну вулицю!!!
Переглянути всі відповіді ()