Міст Експрес

Відгуків 41
Івано-Франківськ
Вулиця Богдана Лепкого, 10
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:00 - 18:00Без перерви
Сб08:00 - 14:00Без перерви
НдВихідний
Івано-Франківськ
Вулиця Чорновола, 157
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:00 - 18:00Без перерви
Сб08:00 - 15:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

Кур'єрська доставка по Україні та за кордон.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Oresta Tkachuk: (Гурман)
Не сподобалось

Не сподобалось:14.05.2018 отримала СМС, що посилка прийшла в Івано-Франківськ і буде доручена 14-15.05. Чекаю досі, а сьогодні 21.05. Два рази телефонувала у відділення. У нас в місті два відділення, в жодному трубку не взяли. Телефонувала на гарячу лінію. Нічого конкретного оператор не сказала, вибачилась за незручності. А сьогодні навіть не було з"єднання з оператором, прослухала 3 хвилини музичку, і все.  Обурливо все це.

Відповісти:

Oresta Tkachuk,
Oresta Tkachuk, 
Переглянути всі відповіді ()
Oksana Atamanchuk: (Ревізор)
Сподобалось
Користувалась послугами цієї кур'єрської служби. Задоволена, адже товар з Польщі доставили всього за 3 дні.

Відповісти:

Oksana Atamanchuk,
Oksana Atamanchuk, 
Переглянути всі відповіді ()
Мирослава Камінська: (Перехожий)
Сподобалось
Відпрвляли документи за кордон, досить таки якісно один мінус дорого, спочатку конверт зважують, кожен грам має свою ціну, в загальному виходить трохи дорогувато.

Відповісти:

Мирослава Камінська,
Мирослава Камінська, 
Переглянути всі відповіді ()
Ксенія Смігоровська: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Дивуюсь негативним відгуком. Два рази замовляла з інтернет-магазинів товар і мені доставку робила ця служба. ...

Відповісти:

Ксенія Смігоровська,
Ксенія Смігоровська, 
Переглянути всі відповіді ()
Nataliia Danyliv: (Перехожий)
Не сподобалось
ЦЕ ШАХРАЇ!!! За що ви берете гроші???Ми надіслали важливі документи в США, які мали прибути за 2 тижня, і уже починається 4ий тиждень, а посилки нема. Навіщо ви надаєте таку послугу як "термінова доставка" і берете відповідну платню якщо у вас такої послуги просто НЕМА?!!! В жодному разі не скористаюся більше вашим сервісом і іншим раджу те саме!!! Якщо б можна було, я б поставила оцінку "-1"

Відповісти:

Nataliia Danyliv,
Nataliia Danyliv, 
Переглянути всі відповіді ()
Ірина Пилипів: (Перехожий)
Не сподобалось
Ще гіршої доставки як міст експрес я не бачила.Моя посилка знаходиться уже 2 дні у них на складі і на моє запитання,коли вона буде доставлена мені (бо при покупці була вказана безкоштовна доставка кур'єром додому),відповідіють,що вони не знають,бо у них багато замовлень і я не одна така.Тобто,посилка,яка прибула до них (в Івано-Франківськ) ще у понеділок зранку не знають чи зможуть доставити її в четвер!!!Це ужас,а ще мене здивувала хамовитість працівниці,яка зі мною говорила по телефону....Отже,хочу сказати,що ваш міст експрес - зовсім не експрес,а з працівниками варто провести тренінги на тему:"Ввічливе спілкування з клієнтами".Однозначно нікому не рекомендую користуватися вашими послугами

Відповісти:

Ірина Пилипів,
Ірина Пилипів, 
Переглянути всі відповіді ()
Юра Кловак: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Кращі по міжнародній доставці! Кур'єри працюють добре, завжди доставляють в той день, коли приходить смс. Часто буває, що товар вже приїхав і от от має бути доставлений, а  мене немає вдома, в такому випадку я спокійно можу передзвонити до кур'єра і попросити його доставити посилку туди, куди мені треба. Дуже зручно!

Відповісти:

Юра Кловак,
Юра Кловак, 
Переглянути всі відповіді ()
Вадик Биневский: (Перехожий)
Не сподобалось
Це просто жах!!!!  посилка прибула 10,02,2017 на відділення мені зателефонували так як я був на роботі переніс доставку на 11,02,2017 прочикавши пів дня до 15:00 подзвонив на гарячу лінію щоб вияснити коли буде кур'єр про що мені оператор повідомив що його не будет так як доставку вони собі поміняли на 13,02,2017 без мого відома!  
не користуйтесь даною службою... 

Відповісти:

Вадик Биневский,
Вадик Биневский, 
Переглянути всі відповіді ()
Oleh Korotkoff: (Перехожий)
Не сподобалось
Ці лжеперевізники повинні називатися "Міст- неекспрес" або ще якось по-іншому, що буде відповідати їхній роботі. Скористався вперше і востаннє.
1. Не вдалося відправити на відділення Київ, борщагівська, 154, бо на карті воно є, а насправді його немає. 
2. На момент відправлення 31. 01. 2017 діяла заявлена ціна 20 грн з відділення до відділення, приймальниця заявила, що нічого про це не знає (вона взагалі мало що знала, крім того була неуважною, під час роботи з клієнтом обговорювала особисті справи з іншою особою, тому неправильно написала телефон отримувача, виявив це пізніше, прийшлося дзвонити на "гарячу лінію").
3. Відправлення вагою 700 грам "Ішло" з Івано-Франківська до Києва, тиждень (відправлено 31. 01, отримано 06.02) і то з великими ускладненнями, в четвер 02. 02 отримувачу було відправлено фальшиве смс ніби відправлення знаходиться у відділенні на Гарматній, а насправді його там не виявилося. Питання вирішилося після численних дзвінків на "гараячу лінію" з проханнями та нагадуваннями про доставку аж 06. 02.
4. Ситий по горло, більше ніколи не користуватимуся послугами "Міст-експрес".
Дуже погана робота, персонал некомпетентний, надзвичайно байдуже ставлення до клієнта. Не рекомендую!

Відповісти:

Oleh Korotkoff,
Oleh Korotkoff, 
Переглянути всі відповіді ()
Gratissima Vine: (Перехожий)
Не сподобалось
Це найжахливіша служба яка тільки може бути!! Відділення на Чорновола не відповідає на дзвінки.Відправлення зі Львова я чекаю 4 дні, При скасуванні адресної доставки при тому що посилка вже 2 дні знаходиться на відділенні і ніяк не може виїхати ще нарахували додаткові кошти, це просто жах!! Бажаю їм щоб вони загнулись! ніколи не буду більше користуватись цими
"фірами" доставки

Відповісти:

Gratissima Vine,
Gratissima Vine, 
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Яремчук: (Перехожий)
Не сподобалось
Дуже, дуже погана доставка!!!!! Незручна компанія.

Відповісти:

Андрій Яремчук,
Андрій Яремчук, 
Переглянути всі відповіді ()
Світлана Півторак: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Це не спосіб доставки а спосіб тріпання нервів. По телефону клієнтам хамлять, товар вчасно не доставяють, а для того щоб отримати товар самому треба вісім кіл пекла пройти враховуючи то де саме у ФР  знаходиться їх склад.  Дуже шкода що така компанія і такий сервіс

Відповісти:

Світлана Півторак,
Світлана Півторак, 
Переглянути всі відповіді ()
Mariana Polyvkan: (Користувач)
Не сподобалось
Вчора отримала дві посилки,кур’єр -‭+380 (67) 313 37 96—це його номер телефону,відмовився доставити їх до квартири,мовляв-посилки важуть більше 30 кг,а йому протипоказано...залишив біля дверей під’їзду (ліфт працює).Я ледве дотягнула їх до квартири,бо була сама,а сусідів у нас ще не має.Шановна служба доставки,ми понад 10 років користуємся вашими послугами-ще такого хама не зустрічали!!Прошу ретельніше підбирати своїх працівників,а хворих,яким «протипоказано» відправляйте до лікарні!!!

Відповісти:

Mariana Polyvkan,
Mariana Polyvkan, 
Переглянути всі відповіді ()
Наталія Швець: (Користувач)
Не сподобалось
Користуюсь послугами цієїх компанії давно, останніми часами, пробачте, чорти збирають, від якості їхніх послуг...вантаж відправили 15.09, сьогодні 21.09...його ще немає...пишу в он-лайн чат, а там кажуть, що вантаж стоїть 2 дні...смс відправляли,були збої, мабуть не прийшли вам...По відслідкуванню також писало, що вантаж надходить на відділення...Це якийсь жах, замовляю з інет-магазину регулярно цією доставкою, але бачу, що УКРПОШТА справилась би швидше...

Відповісти:

Наталія Швець,
Наталія Швець, 
Переглянути всі відповіді ()
Елена Макартычан-Солощенко: (Перехожий)
Не сподобалось
Дружня порада

Якщо Ви розмірковуєте над тим, чи варто скористатися послугами компанії «Міст Експрес» для міжнародного перевезення речей, дуже рекомендую Вам перечитати мою невеселу історію.

У квітні цього року я чекала на коробку з особистими речами з України. Окрім одягу та взуття, мої рідні відправили мені дороговартісні парфуми американського виробництва в подарунковій косметичці. До слова, це був спеціальний презент з нагоди Дня народження. Ми оплатили доставку від дверей до дверей та попросили повідомити нам про номер пакунка на території Канади. На жаль, мою коробку було відправлено на зберігання на склад; мені ніхто абсолютно не подзвонив (хоча в офісі запевнили в протилежному); українські працівниці не могли чітко назвати новий трекінг номер, оскільки, як виявилося, не володіють англійською мовою та не можуть прочитати документи. Зрештою, напередодні дедлайну я знайшла свою коробку, яку змушена була привезти самостійно!!! На мій превеликий подив, пакунок був перескочований жовтою стрічкою. Перевіривши вміст, я виявила факт зникнення задекларованих парфумів. Навіть зі скаргою та заповненими документами моїх рідних «мусолили» своєю внутрішньою бюрократією з 19.04.2016 до 07.06.2016 включно. При цьому перекидали «провину» на фірму «Росан», на канадські органи й американське представництво - тільки до чого тут Америка? За відповідями мої рідні телефонували самостійно, нагадуючи про себе кожного тижня; офіційного листа було надіслано тільки після емоційної промови моєї матері. Отже, мою претензію відхилено, факти відкриття коробки й зникнення парфумів заперечено, про страхове відшкодування мови не може бути.

Образливим є те, що мною було надіслано речей на колосальні суми гривень, сплачено повний пакет послуг, а отримано - дві відкриті нечесними людьми коробки й втрачені подарункові парфуми. На моїх рідних підвищували голос невиховані дівиці; перед нами НІХТО не вибачився. Складається враження, що їм справді байдуже, чи клієнти задоволені їхніми послугами. Дуже прикро, що в нашому цивілізованому суспільстві беруть на роботу непорядних людей, які до глибини душі псують враження про якість роботи українських перевізників.

Я щиро прошу Вас звертати особливу увагу на зовнішній вигляд отриманих коробок, зауважувати наявність жовтих або темно-синіх стрічок, при можливості перевіряти вміст пакунків у присутності кур’єра та складати акти.

БУДЬТЕ ОБАЧНІ!!!

Відповісти:

Елена Макартычан-Солощенко,
Елена Макартычан-Солощенко, 
Переглянути всі відповіді ()
Vika Dziuba: (Ревізор)
Нейтрально
Скажу чесно, скористались цією службою вперше.  Товар відслідковували через додаток, це +.термін доставки з іншої країни 5 днів, так і мало бути тому теж +, але відділення куди прийшла посилка в такій .....,що просто ужас, при отримані не перевірили паспорт, тому для мене це теж -, оскільки цю пепедачку може забрати, будь хто.  Тому враження двоякі

Відповісти:

Vika Dziuba,
Vika Dziuba, 
Переглянути всі відповіді ()
Стадник Леся: (Користувач)
Не сподобалось

Не сподобалось: вже тиждень стоїть посилка на складі , термін вже минув  у який обіцяли доставити( замовляла перший і останній раз через цю службу

Відповісти:

Стадник Леся,
Стадник Леся, 
Переглянути всі відповіді ()
Julia Stas: (Користувач)
Не сподобалось
Це мабуть найжахливіша служба доставки,обманюють,спочатку говорять одну дату а привозять через два тижні,на телефонні дзвінки не відповідають,шокована такою недбалістю

Відповісти:

Julia Stas,
Julia Stas, 
Переглянути всі відповіді ()
Maryan Romanyuk: (Користувач)
Не сподобалось


Загальне враження:ця служба абсолютно безвідповідальна ... дозвонитися НЕ можливо на ніякі телефони ... потрібно було змінити номердля доставки три дні дзвонив писав результатат 0 ... НЕ РЕКОМЕНДУЮ

Відповісти:

Maryan Romanyuk,
Maryan Romanyuk, 
Переглянути всі відповіді ()
Надія Боднар: (Користувач)
Не сподобалось
Замовляю з Китаю. Завжди вказую робочу адресу, бо основні робочі години тут. Я підприємець і можу відлучатись. Але курєри міст - це щось страшне: вчора телефонує по-факту, що вона підходить, кажу через 20 хв буду на місці. Але ЇЙ не виходить. Переносять ( приходить повідомлення) до 20:00 . Сиджу, чекаю курєра - ні дзвінка , ні візиту . Сьогодні по всіх телефонах не беруть трубки - де посилка .Мені треба їхати по справах, а я заручниця доставки . Коли курєру ВИЙДЕ ? Тут не зрозуміло хто клієнт.

Відповісти:

Надія Боднар,
Надія Боднар, 
Переглянути всі відповіді ()
Lena Shevchenko: (Користувач)
Не сподобалось
Вже більше року замовляю речі з одного сайту, партнерами яких є Міст експрес. Раніше проблем з доставкою не було. Та ось вже другий раз я не можу вчасно отримати своє замовлення!  Минулого разу зателефонували що зараз будуть тоді, коли мене не було дома(приблизно 16 год.) і перенесли доставку, не сказавши на коли. Через два дні знову з'явились і я мусила сидіти дома, щоб знову їх не пропустити! Тепер те саме! Вчора кур'єр подзвонив в 16:46, сказав що зараз буде(паралельно прийшло повідомлення, щоб я чекала доставку з 16 до 18), мене дома не було. Сказав що завтра подзвонить і принесе. Сьогодні вже вечір, додзвонитись цілий день йому не можу, як і на відділення в місті! Що це за відношення до роботи????

Відповісти:

Lena Shevchenko,
Lena Shevchenko, 
Переглянути всі відповіді ()
Володимир Гудзик: (Користувач)
Сподобалось
Сьогодні вдруге служба Міст Експрес доставила мені посилку замовлену в Китаї. Досить швидко, доставили до дому.

Відповісти:

Володимир Гудзик,
Володимир Гудзик, 
Переглянути всі відповіді ()
светлана бабий: (Користувач)
Не сподобалось
Це найгірша служба доставки із всіх які є.З Америки швидше прийшла посилка в Україну ніж з Франівська..,

Відповісти:

светлана бабий,
светлана бабий, 
Переглянути всі відповіді ()
Oksana Popel: (Користувач)
Не сподобалось
Для чого писати номер телефону і не відповідати.  Декілька днів намагаюся додзвонитися за інформацією.

Відповісти:

Oksana Popel,
Oksana Popel, 
Переглянути всі відповіді ()
Ксюша Ксюшкіна: (Користувач)
Не сподобалось
Прийшла посилка з Китаю....довго її чекала...а виявиловь що її видано отримувачу(а це мені) зі складу....в день коли я фізично не могла її отримати, тому що була на операції. В місцевий слад що в Івано-Франківську на Чорновола взагалі не можливо додзвонитись....на гарячій лінії сказали, що розбреруться і передзвонять...ніхто не передзвонив!Працюють там або злодії ! Тому  не рекомендую нікому користуватись цією службою

Відповісти:

Ксюша Ксюшкіна,
Ксюша Ксюшкіна, 
Переглянути всі відповіді ()
Olechka Olechka: (Користувач)
Сподобалось
Отримую посилки з Бостона. Сестра відправляє кораблем. Приносить курєр, при бажанні можна настроїти повідомлення на емейл про пересування посилки. Іде з місяць, але тьфу-тьфу-тьфу ніяких проблем не було. А інша фірма "загубила" ноутбук.

Відповісти:

Olechka Olechka,
Olechka Olechka, 
Переглянути всі відповіді ()
Lyudmyla Terliuk: (Перехожий)
Сподобалось
З інтернет магазину доставляють швидко.Задоволена.

Відповісти:

Lyudmyla Terliuk,
Lyudmyla Terliuk, 
Переглянути всі відповіді ()
Ira Didenko: (Перехожий)
Не сподобалось
НІКОЛИ!!! Чуєте, НІКОЛИ не користуйтеся послугами цієї компанії! У них відсутнє уявлення про пунктуальність і відповідальність АБСОЛЮТНО! Гіршого перевізника я ще не зустрічала, хоча працювала зі всіма найпопулярнішими. Міст-Експрес підводить своїх клієнтів, персонал некомпетентний, зворотній зв'язок відсутній. Хочете втратити час і гроші? Звертайтеся в Міст-Експрес.

Відповісти:

Ira Didenko,
Ira Didenko, 
Переглянути всі відповіді ()
Роман Романчук: (Перехожий)
Не сподобалось
вже вдруге посилка йде до мене не вчасно прийшла догори ногами пошкоджена. лахі кідали не майо не жалко понабирали биків які не шанують чужі речі

Відповісти:

Роман Романчук,
Роман Романчук, 
Переглянути всі відповіді ()
Ганна Коваль: (Перехожий)
Не сподобалось
Жахлива робота фірми.Доставили картини в Америку побиті,поламані і ще й за це здерли в людей гроші.Я в шоці!Куди дивиться Ваше начальство???

Відповісти:

Ганна Коваль,
Ганна Коваль, 
Переглянути всі відповіді ()
Оля Ємельянкіна: (Перехожий)
Не сподобалось
Експрес доставка....
Відстань у 15хв. посилка долає тиждень.
Коломийське відділення не перепрацьовується,
а гроші за "експрес доставку" гребуть непогані.

Відповісти:

Оля Ємельянкіна,
Оля Ємельянкіна, 
Переглянути всі відповіді ()
Надя Лебедин (Прокопів): (Перехожий)
Не сподобалось
Жахлива служба.Скористалася перший і останній раз.Відправлення з Луцька їхало тиждень,ще й привезли не мою посилку-переплутали.Жах........

Відповісти:

Надя Лебедин (Прокопів),
Надя Лебедин (Прокопів), 
Переглянути всі відповіді ()
Катерина Орел: (Перехожий)
Сподобалось
Через дану службу нам приходить вся наша продукція від компанії Amway. Завжди вчасно, без пошкоджень. Також хлопці завжди нам передзвонюють і перепитують щодо найзручнішого часу доставки продукції та місця.

Відповісти:

Катерина Орел,
Катерина Орел, 
Переглянути всі відповіді ()
Olesia Voloshyn: (Перехожий)
Не сподобалось
я особисто відсилаю посилки авіа з сша,плачу за доставку екстра гроші,а дітям присилають смс що ваша посилка є на складі, але ми привеземо іі на наступний тиждень!посилка замість 10 днів іде 20-це нормально ви рахуєте??? абсурд!!діти самі ідуть забирають уже кілька раз посилки особисто!не служба а шарашкіна контора

Відповісти:

Olesia Voloshyn,
Olesia Voloshyn, 
Переглянути всі відповіді ()
Служба погано працює, дуже погано.....значні затримки....5-9 днів...служба ніяка і речі в пакунку покоцані..........уужас

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Ця служба правда не привозить товар вчасно! Обіцяли посилку зразу на наступний день після відправки, а ми отримали аж на п ятий день. Із закордону швидше можна отримати, ніж через цю службу!!!!!!!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
І чому так ґанити "Міст"? Принаймні, на відміну від інших, через "Міст" пачки з-за кордону знаходять свого адресата, і це вже позитив. Так що будьмо терплячими, 2-3 дні затримки - це ще дуже непогано...

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Цю службу взагалі треба закрити. Ніколи вчано не привозят посилки

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Щодо мене, то посилки завжди приходять вчасно, хоч і отримую їх регулярно вже 12й рік поспіль. Одне, що можуть приїхати на кілька годин пізніше, ніж обіцяли, але це дурниці. Сервісом загалом задоволена.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Дуже погана доставка ніколи вчано не привозят посилки завжди затримують на 3-4 дні.Звичайно краще зачекати пару днів і вигідніше і економніше

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
вже 2 дні як моя посилка знаходиться на складі вашоі пошти, і вже 2 дні ви не можите доставити мені її на паралельну вулицю!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()