Інтернет-провайдер "Westline" у місті Чернівці

Відгуків 5
Чернівці
вулиця Миколи Гоголя, 8
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 21:00Без перерви
Сб10:00 - 18:00Без перерви
НдВихідний
Чернівці
вулиця Ярослава Мудрого, 182а
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 21:00Без перерви
Сб10:00 - 18:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

Підключення до мережі Інтернет.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Julia White: (Користувач)
Не сподобалось
Жахливий провайдер! Полюбляють вимикати інтернет по вихідним і святковим дням! В ті ж дні в офіс не додзвонишся! По любому питанню телефонуєш ти чи заходиш в офіс особисто, ставлення персоналу різко негативне! Грубіянять по страшній силі, на вимогу книги скарг відверто розсміються в очі, і не пред’являють книги! На поломки власне провайдера постійно обвинчють користувачів, буцімто «у вас несправний роутер» з підвищеними тонами ледь відправляють спеціаліста зі словами «якщо поломка з вашої сторони, будете платити!» І жодного разу з викликів 7-ми вона не була з «нашої сторони»! За вимкнений інтернет інтервалом у декілька днів не розраховуйте, що вам повернуть гроші, або ж продовжать на тут саму кількість днів місяць! По вечорам жахлива якість інтернету нічого не грузиться навіть відео в інстаграм на 10 секунд! Не рекомендую даного провайдера!!!

Відповісти:

Julia White,
Julia White, 
Переглянути всі відповіді ()
Vyacheslav Golovin: (Перехожий)
Не сподобалось
Не выходной. Пол дня нет интернета и пол дня "мороз" по телефону. Теперь меняем проввайдер, не связывайтесь.

Відповісти:

Vyacheslav Golovin,
Vyacheslav Golovin, 
Переглянути всі відповіді ()
Василь Козко: (Перехожий)
Не сподобалось
Вест лайн на мою думку найгірший провайдер в Чернівцях. постійно пропадає, ввечері взагалі не можливо щось зробити. Коли дзвониш у офіс постійні відмазки форс мажор і так далі. Одним словом шарашкіна контора.

Відповісти:

Василь Козко,
Василь Козко, 
Переглянути всі відповіді ()
Gennady Tcherniavsky: (Перехожий)
Не сподобалось
1. При відсутності інтернету у віхідні дні можете не сподіватися на його відновлення. Якщо телефонуєте за вказаннми на сайті номерами, то реагує не технічна служба, а безликий та безвідповідальний автовідповідач.
2. Персонал, що відповідає на телефонний дзвінок в робочий час, не навчений оперативно реагувати та передавати інформацію технічному відділу. Потрібно декілька дзвінків, щоби зрушити справу з місця (мова йде про відсутність інтернету в с. Рідківці 16, 17 та 18 червня 2016).
3. Культура ведення бізнесу низька:
a. коли ставиться питання про неутримання оплати за дні, коли був відсутній інтернет, то у відповідь від працівниці чуєш щире здивування;
b. куток споживача в офісі по вул. Гоголя, 8 відсутній. Залишити відгук про роботу не має можливості. Так само, як і зв’язатися з керівництвом;
c. ніхто перед вами не буде вибачатися за неякісні послуги або відсутність інтернету;
d. так само, як ніхто не відповідає на письмове звернення на електронну адесу провайдера


Висновок:
1. Мабуть, прийдеться звертатися в держспоживслужбу.
2. При наявності альтернативи замисліться, якому провайдеру віддати перевагу.

Відповісти:

Gennady Tcherniavsky,
Gennady Tcherniavsky, 
Переглянути всі відповіді ()
Vovchyk Motushchuk: (Перехожий)
Не сподобалось
Оплатив за інтернет 30 в п'ятницю, 1 числа припало на вихідні, телефонував, робот обіцяв перетелефонувати в робочий час.... Відповіді немає, зателефонував сам 12 разів, не беруть трубку.... Молодці... Будемо сваритися... Робота супер неякісна

Відповісти:

Vovchyk Motushchuk,
Vovchyk Motushchuk, 
Переглянути всі відповіді ()