Центр психологічного розвитку Яни Ліщук

Рівне
вулиця Княгині Ольги, 5, офіс 610
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд08:00 - 20:00Без перерви

Інформація

Психологічні послуги для дітей і дорослих. Індивідуальне консультування та проведення тренінгів в групах. Робота з залежностями.

Події

Гештальт. ІІ ступінь
Випускникам навчально-терапевтичних навчальних програм І-ступіні по Гештальт-терапії! 20-22 квітня, 2018 року, стартує навчальна програма ІІ ступіні Киівського Гештальт Університету, єдиного в Україні і третього на пострадянському просторі тренінгового Інституту, акредитованого в Європейській Асоціації Гештальт Терапії і Європейській Асоціації Психотерапії. Ведучий тренер групи: Георгій Смолін - К.М.Н., психіатр, гештальт-терапевт, тренер 1-2 ступіні по гештальт-терапії, супервізор, член Української Асоціації Психотерапевтів. Контакти: Адміністратор Центру психологічного розвитку - Ірина. Тел.:0971651302 Це навчання для тих, хто прагне отримати різносторонню професійну освіту в області гештальт-терапії і стати гештальт-терапевтом/гештальт-консультантом Європейського рівня підготовки. В результаті Ви:• Отримаєте глибокі та детальні знання історії, теорії і філософії гештальт-терапії;• Засвоїте навички роботи гештальт-терапевта/гештальт-консультанта;• Оволодієте практичними аспектами терапевтичної позиції і розглянете її специфіку;• Отримаєте дидактичне і методологічне бачення терапевтичного процесу вцілому та його окремих складових;• Навчитесь розбиратись у складних терапевтичних ситуаціях з опорою на основу, феноменологію і теорію поля;• Інтегруєте у свою роботу теорію та практику гуманістично-феноменологічної психотипології;• Дізнаєтесь про всі тонкощі побудови довготривалих стосунків клієнта і терапевта;• Станете впевненим у своїх силах професіоналом в області допомагаючих професій з прибутком, який дозволить жити вдоволеним та повноцінним життям. Тривалість програми: 4,5 роки.Кількість триденних циклів: 22 + індивідуальна сертифікація.Періодичність триденок: 2-3 місяціПрограма повністю відповідає стандартам та вимогам Європейської Асоціації Психотерапії і Європейській Асоціації Гештальт Терапії. По закінченню програми і здачі сертифікаційних вимог видається сертифікат гештальт-терапевта/гештальт-консультанта Київського Гештальт Університету, при наявності якого Ви зможете отримати Європейський Сертифікат Психотерапевта по прямій процедурі «Direct Award».
ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ
Завдяки цій програмі навчання ви навчитеся відчувати і аналізувати стан дитини, її потреби, та особливості процесу, що відбувається:Всередині дитини.Між дитиною і батьками.В контакті: між вами і дитиною, між вами і батьками.А також навчитеся допомагати дітям різними засобами психотерапії та психокорекції.Мультитренерський підхід дозволяє побачити різні форми психотерапевтичної роботи. У програмі бере участь від 3 до 5 тренерів. Ми підтримуємо індивідуальний стиль і особливості кожного учасника.Для кого семінари:Дитячі психологи, психологи-консультанти, що працюють з дітьми та їх батьками, педагоги-психологи, методисти та вихователі, вчителі і завучі з позакласної роботи, тренери секцій, логопеди і дефектологи, соціальні працівники у сфері допомоги сім'ї та дітям, батьки, зацікавлені в повноцінному і гармонійному розвитку своїх дітей.Всім хто пов'язаний з розвитком, вихованням і допомогою дітям.Програма: Психологічна діагностика дитини і сім'ї в цілому. Написання та подання психологічного портрету батькам. Особливості психокорекційної та психотерапевтичної роботи. Етапи психокорекційної та психотерапевтчної роботи. Основні методи і методики: ігрова психотерапія, казкотерапія, різні проективні методи роботи, пісочна терапія, арт-терапія з різними матеріалами. Особливості та цінності терапевтичного процесу. Феноменологічний підхід в дитячій психотерапії. Феномени проявів дитини. Прихильність як одне з ключових понять в дитячій психології. Вироблення навичок терапевтичної гри з маленькими дітьми, а також аналізу відносин психолог-дитина. Психологічна робота з батьками. Особливості психологічної роботи з батьками. Перша зустріч з батьками. Почуття психолога до батьків і батьків до психолога. Почуття батьків до дитини. Типи складних батьків і особливості контакту з ними. Валіза способів переконання батьків. Вплив сімейної системи на симптоми дитини. Робота з рекомендаціями та їх виконанням. Мотивація батьків до роботи з дитячим психологом. Схема психотерапевтичної роботи з дитиною. Етапи. Тривалість. Особливості роботи на кожному етапі. Захисні механізми психіки дитини. Методи діагностики і роботи з дитиною. Схема аналізу симптому. Контакт і його форми. Етапи встановлення контакту і довіри. Варіанти зриву контакту і способи його відновлення. Основні теми дитячої практичної психології. Тривожність, страхи, гіперактивність, соціальна дезадаптація дитини. Що таке тривога? Її прояви в різному віці. Діагностика тривоги. Психологічні і фізіологічні причини виникнення тривоги у дітей. Особливості гіперактивних дітей. Причини, діагностика. Психотерапевтична робота з дітьми. Консультування їх батьків. Основні теми дитячої терапії. Агресивні діти. Замкнені діти. Діти з різними психосоматичними симптомами. Види агресивної поведінки дітей. Причини агресивної поведінки (психологічні, емоційні, фізичні). Дитячий садизм. Методи гештальт-терапії та ігрової терапії в психологічній роботі з агресивними дітьми. Методики самозаспокоєння дитини. Консультативна робота з батьками дітей із агресивними проявами. Методика роботи із замкнутими дітьми. Кордон між замкнутістю і аутичністю. Консультативна робота з батьками. Особливості психологічної роботи з молодшими школярами. Психологічна підготовка дитини і батьків до школи. Психологічні, фізіологічні та емоційні критерії готовності / неготовності дитини до школи. Низька успішність в першому класі: причини, способи корекції. Особливості консультування батьків першокласника. Шкільна дезадаптація: причини, способи корекції. Від чого залежить успішність дитини в школі? Причини небажання вчитися. Способи корекції. Низька успішність як ознака стресу. Ефективні методи і методики роботи з дітьми від 7 до 11. Методи роботи, які найбільше люблять діти. Клас як група. Внутрішньогрупова динаміка. Діти-лідери і діти-ізгої. Психологічна робота з підлітками. Особливості підліткового віку. Підліткова криза і її прояви. Визначення мотивації і глибинних запитів підлітка. Соціалізація підлітка: групи, колективи, об'єднання. Особливості психологічної роботи з підлітком. Консультативна робота з батьками підлітків. Психологічна робота з різними видами втрат. Розлучення, смерть, хвороби. Модель Кюблер-Росс "5 етапів переживання горя і втрати". Психологічна робота з дітьми на кожному етапі проживання втрати. Рекомендації оточуючим. Підготовка дитини і батьків/дорослих до бесіди про втрату. Аналіз довгострокової психологічної роботи з дитиною та її батьками. Запит, результати діагностики, рекомендації батькам на кожному етапі роботи. Аналіз змін емоційного стану і поведінки дитини в період психологічної роботи. Для реєстрації пишіть нам або телефонуйте: +380 (97) 165 13 02.ВартістьВартість навчання: 1500 грн (за кожну з дводенок)  

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Відгуків немає.
Ви можете бути першим:

Додати відгук