Магазин "Ольга" у місті Львів

Відгуків 9
Львів
Вулиця Щирецька, 36
(ТВК "Південний", ТЦ "Весільний дім", магазин №13)
ДеньГодини роботиПерерва
ПнВихідний
Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд10:00 - 19:00Без перерви

Інформація

Продаж весільних суконь та аксесуарів.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Христина Федунь: (Експерт)
Сподобалось
Рекомендую, все на найвищому рівні!!!
Попередньо прочитала негативні коментарі, дуже хвилювалась стосовно сукні, але мої хвилювання виявились марними. Дівчатка в салоні справжні професіонали своєї справи. Познайомившись з ними я зрозуміла ,що можна не хвилюватись.  Допомогли вдало підібрати фасон і втілили всі мої задуми в життя.!!!В результаті я задоволена на всі 100% . В найщасливіший день свого життя я мала неповторний вигляд. Дякую вам безмежно !!!!

Відповісти:

Христина Федунь,
Христина Федунь, 
Переглянути всі відповіді ()
Наталя Корицька: (Експерт)
Не сподобалось
Не рекомендую салон . Замовивши плаття  за 10 місяців до весілля , плаття дошивалося в останні дні( хоча домовлялись зробити два місяці до події  ) .Було лише 2 примірки 1- корсету , 2 - вже готового виробу . Пошите халтурно : кривий шлейф , який весь час відчіпався , не пришитий пояс , про те що мав бути виріз на спині вони згадали на примірці і вирізали його на примірці у мене на спині ( краї були не оброблені , оскільки часу вже не було ) .

Відповісти:

Наталя Корицька,
Наталя Корицька, 
Переглянути всі відповіді ()
Марта Лебедь: (Користувач)
Сподобалось
Сподобалось
Загальне враження: Дуже задоволена! Великий вибір суконь та аксесуарів неймовірної краси. Дівчата - справжні майстри своєї справи, вразили професіоналізмом та уважним ставленням. Саме тут знайшла сукню своєї мрії, яку пвдшили під мене, щоб все сиділо ідеально та врахували усі мої побажання. Тому, дівчатам, які готуються до свого особливого дня, раджу обрати саме цей весільний салон!

Відповісти:

Марта Лебедь,
Марта Лебедь, 
Переглянути всі відповіді ()
Yaruna Kolosovska: (Користувач)
Сподобалось
Прочитавши негативні коментарі щодо салону «Ольга», була неприємно здивована почутим, оскільки своїм платтям на випускний була дуже задоволена, також сестра шила весільну сукню, нічого погано про цей салон, сказати не можу!!! Досить хороший пофесійний підхід до клієнта, дівчатка дуже приємні, компетентні в будь яких питаннях, до роботи підійшли дуже відповідально то з розумінням, всі представлені нами ідеї до деталей відобразилися на самій сукні!!!
Буду рекомендувати кожному цей салон!!! Дуже вдячна дівчаткам за старанність та нестандартність в підході до пошиття плаття!!!

Відповісти:

Yaruna Kolosovska,
Yaruna Kolosovska, 
Переглянути всі відповіді ()
Наталія Плисюк: (Користувач)
Сподобалось
Пишу про найшикарнішу сукню яку мені пошили саме тут! Усе просто супер, Христинка допомогла мені вибрати саме те що мені найкраще підходило ! Сукня була просто ідеальна для мого дня! Все швиденько пошили, і якісно , немає до чого придертися!!! В сукні було зручно, хоча вона була і тяжка (мала довгий шлейф)  але воно того варте! Це найкращий салон який я знайшла на південному, адже тільки в них сукні яких більше ніде не знайдеш!!! Дякую Олі Щербань за цю надзвичайну сукню!!!

Відповісти:

Наталія Плисюк,
Наталія Плисюк, 
Переглянути всі відповіді ()
Kseniya Bluznyk: (Користувач)
Сподобалось
Сподобалось:
Дуже задоволена!Робили мені трішки незвичне плаття і переживала,але зробили все як я хотіла. Все лежить та підходить ідеально. Під час примірок і замовлення персонал був дуже ввічливий та розуміючий.Розповіли все про плаття та тканини, усе дали роздивитися і попробувати на дотик.Ні секунди не жалію,що замовляла саме у них.!!!!

Відповісти:

Kseniya Bluznyk,
Kseniya Bluznyk, 
Переглянути всі відповіді ()
Галина Ільків: (Користувач)
Сподобалось
Сподобалось:Сподобалось

Загальне враження:
Доброго дня! Хочу подякувати салону Ольга.
Замовляла сукню Княжна, вона вразила всіх гостей і нареченого. Окремо дякую працівникам салону, які створили атмосферу щастя навколо мене і я  впевнилась, що обрала саме те що хотіла. Бажаю салону процвітання!!!

Відповісти:

Галина Ільків,
Галина Ільків, 
Переглянути всі відповіді ()
Галина Клапач: (Перехожий)
Не сподобалось
Не рекомендую весільний салон "Ольга" клієнтам, які звертають увагу не тільки на зовнішній вигляд сукні, але й на внутрішній вигляд та деталі. Дивно звучить, але специфіка цього чарівного салону особлива - звертають увагу тільки на зовнішній вигляд (так пояснили свою халтуру при пошитті сукні) і то не завжди. У моєму випадку зіпсували сукню і зовні - дефектів цілий список: крива довжина сукні, косі заломи, бокові шви і виточки не сходяться, неякісна фурнітура, необроблені краї деталей (пояс), незакріплені деталі (фатін), що ускладнювало рух у сукні; використовують клей, щоб не пришивати деталі, а клеїти їх, від клею залишились жовті плями. Змушена була перенести дату весілля, щоб перешити сукню в іншого спеціаліста.
Працівники салону плутають свою специфіку з неякісним пошиттям виробу. Адже існують загальні правила пошиття виробів, які стосуються всіх, хто шиє.
Ніхто не вимагає у салону суконь від кутюр - зауваження до якості пошиття сукні та деталей. Щодо попереднього анонімного допису - деякі перелічені пункти халтурного пошиття зустрічались і в моєму випадку. І я не приховую своє незадоволення.
Дякую працівнику іншого салону, яка зробила все, що могла, щоб "врятувати" мою сукню. Назву салону не пишу, щоб знову працівники салону "Ольга" не написали, що це банальна конкуренція (можу додати фото дефектів деталей сукні).
Доповнено майже 10 місяців тому
Щодо коментаря Наталії не заперечую - може так і було - чудова сукня, все ідеально. Я пишу про свій випадок. Не сперечаюсь, що Христинка хороший консультант і допомагала узгодити всі питання. Довіряла дівчаткам з салону і не мала сумніву, що все буде добре. Але нажаль, коли я принесла сукню додому і приміряла ще раз, вияснилось, що лінія талії на сукні з одного боку на 2 см! скошена. Я зрозуміла, що вже не переробиш адже припуски дали малі - не буде звідки взяти ті 2см тканини..дефект. Відразу ж довіра пропала, але було пізно (навіть якщо б помітила раніше ці дефекти навряд чи якісь корективи можна б було внести - адже сукня була вже готова на третій примірці. А накладний шлейф побачила лише готовий) Отже перевірила сукню - бокові шви та виточки не сходились, я вже писала про це і про косі заломи, як потім вияснилось з однієї сторони шлейфу дали на 8 см більше тканини і вона пішла доверху утворивши заломи (зморшки). Шлейф підкреслив ту криву лінію талії і вигляд спереду був зіпсований. Умудрились навіть приклеїти припуск навколо талії накладного шлейфу, який від важкості шлейфу відклеївся. На пояс пришили ґудзик від якоїсь сорочки пожовтілого кольору товстий. Пояс був криво обшитий мереживом. Від клею залишились жовті плями. Це показує ставлення салону до клієнта та пошиття загалом. Зверталась до них, щоб переробили помилки - на що відповіли, що сукня ідеально пошита..але погодились переробити за 40 хв. тільки деякі дефекти. Вигляд сукні дуже не змінився - бо криву лінію талії чи зміщені шви не переробиш - тим більше на готовому виробі. Негарно повелись, адже сукня коштувала немалі гроші, а про якусь навіть компенсацію і мова не йшлася. Не передзвонили.. Думаю якби хтось зустрівся з такою ситуацією теж би писав негативні відгуки. Сукня була зіпсована і настрій теж. Тому вам вирішувати до яких коментарів прислухатись.

Відповісти:

Галина Клапач,
Галина Клапач, 
Переглянути всі відповіді ()
Юля Мацвейко: (Перехожий)
Сподобалось
Працівники салону з великою увагою дослухаються до бажань замовників, адже бажання клієнтів закон. Всі зауваження і корективи враховуються під час примірок на місці і виправляються згідно погляду покупця. У реалізації весільних, випускних чи інших святкових суконь використовуються кращі матеріали в якості яких ми впевнені. Якщо Ви маєте претензії до роботи майстрів салону, просто не розуміємо чому вони не були озвучені особисто працівникам чи директору салону, а вилились в чорний наклеп на нашу репутацію. Так, можливо, ми не претендуємо на авторські розробки суконь от кутюр, але і «базарним варіантом» називати нашу роботу Ви не маєте жодного права, адже таким чином ображаєте смаки наших клієнтів. Варіативний асортимент представлений в нашому салоні дає певне уявлення про нашу роботу, але воно є невичерпним, адже основні корективи вносять клієнти особисто. Нам видається, що основною оцінкою нашої роботи є вдячні клієнти, котрі з вдячністю і задоволенням забирають свої замовлення, а потім ще й рекомендують нас друзям та знайомим. Ваш анонімний допис наштовхує нас на думку, що його ціллю є банальна конкуренція, адже якщо Ви б були нашим клієнтом то висловилися під своїм іменем.

Відповісти:

Юля Мацвейко,
Юля Мацвейко, 
Переглянути всі відповіді ()