Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги" Структурний підрозділ "Міська поліклініка №2"

Відгуків 68
Івано-Франківськ
Вулиця Довга, 42
+38 (0342) 75-42-42 (Реєстратура)
+38 (0342) 54-92-10 (Реєстратура)
+38 (0342) 54-92-20 (Приймальня головного лікаря)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт08:00 - 18:00Без перерви
Сб09:00 - 16:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

Амбулаторно-поліклінічна допомога мешканцям міста.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Тарас Гудзенко: (Перехожий)
Не сподобалось
Бардак, хамське відношення, дурдом. Йдіть в приватні клініки, хоч спокій буде на душі.

Відповісти:

Тарас Гудзенко,
Тарас Гудзенко, 
Переглянути всі відповіді ()
Наталя Дисько: (Друг LIST'а)
Нейтрально
Відношусь до цієї поліклініки тому її і відвідую. Лікарі нормальні (ті з якими я стикалась. лор, травматолог). Але щоб до них потрапити то можна вмерти. Треба вистояти у величезній черзі за талоном в реєстратурі, в якій не сильно спішать допомагати хворим. А дочекавшись ще й дізнаєшся, що талон не дадуть бо закінчились. Треба покращувати сервіс однозначно.

Відповісти:

Наталя Дисько,
Наталя Дисько, 
Переглянути всі відповіді ()
Slava Katansky: (Друг LIST'а)
Сподобалось
Абсолютно нейтрально, жаль, що половину лікарів немає на місцях, в реєстратурі пофігістично відносяться... є куди рости!

Відповісти:

Slava Katansky,
Slava Katansky, 
Переглянути всі відповіді ()
Давід Фріц: (Гурман)
Не сподобалось
Ніколи немож дозвонитись!треба цих Старих звільняти за недобросовісну співпрацю дякую

Відповісти:

Давід Фріц,
Давід Фріц, 
Переглянути всі відповіді ()
Lina Liana: (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Сьогодні викликала лікаря додому, тому що я  одна з чотирьохрічним сином і обоє захворіли і з температурою. Дитина на лікарняному вдома зі мною і я не маю можливості піти до лікаря щоб мене послухав. Я одинока мама в повному значенні. Не буду ж я хвору дитину тягати з собою по лікарях. Лікар прийшла додому. Я вражена її обуренням з порогу!!! Претензії- навіщо я її викликала, чому сама не прийшла до неї. Мабуть в неї дітей нема, раз така реакція обурення. Сказала, щоб я так більше не викликала і що скоро взагалі відмінять виклики. Возмущалась, що викликається лікаря у важкому стані, раз я стою на ногах, то можу прийти. У важкому стані я викликаю швидку, бо там хоч якісь ліки мають і можуть зразу на місці допомогти. А лікар з руками в карманах що може зробити? Я її визвала щоб вона мене послухала, чи не маю запалення і щоб порадила як лікуватися. Ми з малим заразились якимось вірусом одночасно і одночасно маємо насморки, температуру, мокрий кашель і проблеми з бронхами. Вона написала, що в мене сухий кашель, бо зранку я викашлялась і прийняття сиропу тимчасово зняв кашель, закапала ніс і ніс теж тимчасово свобідно дихав. Лікар сказала, що насморку не має і кашлю теж, що вірусу теж не бачить і запалення не бачить. І дивно що бронхіту теж, а він у мене хронічний(моя мама померла від астми). Получається, щоб лікар побачив насморк і кашель, то треба було не приймати каплі і сироп, а сидіти і сопіти закладеним носом і задихатися кашлем і чекати лікаря!!!!!!! Я в шоці! Тепер думаю, навіщо мені було її визивати? Що знала, те і довідалась, як кажуть. І взагалі ніякої людяності і виховання, а тільки одні претензії і возмущання від цієї лікарки получила. Колись малому визивала швидку в 3 ночі, задихався і температура під 40. Приїхали через годину. За той час я зняла парацетамолом йому гарячку і вентоліном задишку. Швидка возмущалась навіщо викликала, бо температури нема, і приступів теж. То получається, що я мала годину їх чекати, і нічого малому не давати, а сидіти і наблюдати як він може померти? Логіка є??? Господи, в нашому місті колись будуть гідні медичні працівники? Таке враження, що вони ходять на роботу для галочки, та ще й грошей хочуть. Але виникає питання, за що їм гроші, за красиві очі? Через цю медичну реформу взагалі проблематично лікуватись, особливо самотнім матерям, яким нема з ким дитину залишити, та і пільг їм не призначають щоб лікували дешевше. Недавно дитина попала в лікарню, то пільг не мали. Мати малозабезпеченність то треба офіційно працювати. А хто одиноку з дитиною візьме? Тепер сиди і вмирай. Уявляю як тепер повиситься смертність в Україні, особливо у дітей, бо попасти на огляд щоб лікувати, то цілий ряд хождіння по колу. А час і дні ідуть і хвороба не питає щоб зачекати аби попасти до лікаря. Тепер приватні медичні заклади обагатяться, морги теж, а державні розліняться і будуть в розвалку каву попивати. А лікарі, почули за реформу, то вже нагліють і навіть вже ліняться свою задницю підняти щоб прийти на виклик. Говорять, що скоро викликів не буде, навіть швидкої. І піде нація на вимирання або на виживання. Кому як повезе.

Відповісти:

Lina Liana,
Lina Liana, 
Переглянути всі відповіді ()
Anna Mazur: (Перехожий)
Не сподобалось
Всім просто байдуже! Турбувало серце, прийшла в реєстратуру взяти талон до терапевта. Мій на лікарняному, ще один у відпустці на прийомі лиш один. Талонів до нього нема. Виписала талон до кардіолога, але перед тим сказали зробити кардіограму. Просиділа в черзі близько години, а мені повідомили, що без напралення від кардіолога кардіограму не зроблять. Пішла до кардіолога, просиділа в черзі і тут мені кажуть, без направлення особисто від терапевта не приймуть!!! Приплили! Вмирайте! Зачарований круг(( Ну що це за медицина, хто мені скаже???? І нікого нічого не цікавить((

Відповісти:

Anna Mazur,
Anna Mazur, 

Slava Katansky: (Друг LIST'а)
Anna Mazur, "безкоштовна медицина")
майже 11 місяців тому

Відповісти:

Slava Katansky,
Slava Katansky, 
Переглянути всі відповіді ()
Ірина Костюк: (Перехожий)
Сподобалось
є лікарі хороші,а є і не дуже..молоді в основному ввічливі не хамлять,а старші часто ставляться зверхньо...А пожалітись нехочеться,бо раз чула як заступник репетує на молоду чи то медсестру чи лікаря чи прибиральницю, не знаю,але це просто ужас,здається їй до психіатра треба!!!не хотіла б я мати такого начальника..Дорогі лікарі завжди памятайте що пацієнти теж люди і якщо ви обрали цю професію то ведіть себе відповідно!!!

Відповісти:

Ірина Костюк,
Ірина Костюк, 
Переглянути всі відповіді ()
Людка Боцек: (Перехожий)
Не сподобалось
Директору Департаменту Охорони здоров я п.Роману Мельнику ... зверніть увагу на заступника головного лікаря Любу Остапишин, яка клятву Гіпократа поіняла на хабарництво. - Обласна стомат поліклініка проходячи медогляд в другій міській поліклініці зібрала хабар.віддала Любі Остапишин і це був пройдений медогляд. 85 чоловік по 100 грн. і це був пройдений профогляд. ШУБ... 4.06.-35 чоловік... 10.06.--14 чоловік... 23.06-17 чоловік. де однією або двома руками у їх листках профоглядів було записано все..не зроблена флюрографія,яке може бути виявлення туберкульозу,не пройдений гінеколог,яке може бути виявлене онко захворювання,не зданий ні один аналіз в лабораторії.Крім цього ще є едогяди які є у другій поліклініці які не можна і перелічити, пп.Тютюнник 11 чоловік. УНК "Сервіс"(Росія) пройдено 18.04.14. - 20 чоловік. .. 20.02.14 - 14 чоловік.. Крім цього ще є санкнижки яких і не перелічити. Студенська їдальня ІФТУНГ,санітарні крижки. США №1 санкнижки, дит садіки і багато багато іншого!!! Просимо Вс звернути на це увагу,підняти амбулаторні карточки ,підняти листки мед оглядів і прийняти рішення . і просимо обл.Санстанцію також звернути на це увагну,які у них акти... а ми будемо чекати відповіді нп цій сторінці.

Відповісти:

Людка Боцек,
Людка Боцек, 
Переглянути всі відповіді ()
Oleksandra Glozhyk: (Гурман)
Сподобалось
Сьогодні була приємно здивована людяністю і розумінням працівників які на флюрографії. Довго описувати але пані з реєстратури бавила мого 2-х річного сина поки інші швиденько все зробили, зважаючи на мою ситуацію. Ви молодці, дуже дякую Вам, просто золоті люди!

Відповісти:

Oleksandra Glozhyk,
Oleksandra Glozhyk, 
Переглянути всі відповіді ()
Nataliya Sydorova: (Користувач)
Сподобалось
Сподобалось:
Сьогодні була приємно вражена:
1. Додзвонилася в реєстратуру з першого разу ( за тел.754242)
2. Спокійно та ввічливо мене записали на прийом до спеціаліста (лор) - сьогодні на сьогодні.
3. Можна прийти без картки! (запис просто по ID-коду)
4. Черги не було, на прийом попала вчасно, лікар приємна жінка.

Відповісти:

Nataliya Sydorova,
Nataliya Sydorova, 
Переглянути всі відповіді ()
Марія Жарська: (Користувач)
Не сподобалось
Нажаль не знаю прізвище докториці(іншим словом іі не назвеш) викликавши лікаря додому з порога на нас посипались претензіі чому іі потурбували і викликали а почувши причину виклику почала кричати що чули всі сусіди з 5 по 1 поверх , допомогу не надала ніяку а з порога в коридорі викликала швидку і сказала щоб іхати в лікарню по приізді швидкоі вступила в конфлікт з лікарем швидкоі допомоги з криком і претензіями до них потім гримнула дваерима і пішла ,ЯІкщо ти лікар ти знаєш куда йдеш, і що ти спілкуєшся з хворими людьми, ніхто тебе без причини додому не викликає і ти готова до того, що люди з грипом ,вітрянкою, кором чи будь якою іншою хворобою і так себе поводити не мала права бо бачте вона може заразитись хворобою , Щ)об не заразитись сиди дома а не працюй в поліклініці ти лікар і повинна була надати допомогу і поводити себе нормально а не як баба на базарі верищати і з всіма сваритись Поведінка не гідна ні лікаря ні просто людини Хамло

Відповісти:

Марія Жарська,
Марія Жарська, 
Переглянути всі відповіді ()
Slavik Pyurevych: (Перехожий)
Не сподобалось
БАРДАК.І ЧИМ РАЗ  ТО ГІРШЕ.Здавши аналізи приходжу на прийом до докторки .А вони  ми не знаєм де ваші аналізи.Ніби я винна в тому де вони поділися.

Відповісти:

Slavik Pyurevych,
Slavik Pyurevych, 
Переглянути всі відповіді ()
Oksana Melnyk: (Перехожий)
Сподобалось
Так як не можна поставити нейтральну оцінку, то ставлю палець вгору.  Черги попалися не космічні, а лікарі не дуже кусючі. Так от,  все відносно. Не знаю, на що сподіваються пацієнти йдучи в державну поліклініку. В приватній ти платиш за кожну консультацію і проходиш по запису. В державній - безкоштовно, але стоїш черги і спокійно чекаєш, поки лікарки добалакають і допють каву.  Тут і лікарів можна зрозуміти - увесь день з пацієнтами, а в пацієнтів різні настрої. Проходила обстеження для себе. Дійсно, в якомусь кабінеті до мене добре ставилися, в якомусь більш байдуже. Але головне, що свого результату я добилася. По цифрах:УЗД черевної порожнини і щитовидки - по запису і безкоштовно, ЕКГ - безкоштовно,  аналізи крові+сеча-безкоштовно+ вартість голок, баночок, за УЗД по-жіночому віддала 80грнА от на гормони шитовидки здавала в приватній лабораторії, пакет - 370грн+забір крові-20.Думаю, якби лікарів трохи розвантажили, добавили ЗП, і розказали, що з пацієнтами треба співпрацювати, а не просто приймати, ситуація б змінилася. А поки у вас завжди є вибір.

Відповісти:

Oksana Melnyk,
Oksana Melnyk, 
Переглянути всі відповіді ()
Марія Лема-Марковецька: (Перехожий)
Не сподобалось
Здала аналізи в цій поліклініці 06.06.17р., відповідно 07.06 пішла до лікаря аналіза крові по формулі  лікарю чомусь не принесли. Лікар сказала прийдети завтра може лабораторія принесе тоді подивимось. Коли я здавала аналізи в 36каб. там  є холодильник , я так розумію що він для медикаментів, але я побачила як працівники поліклініки  приносили молочні продукти і складали поряд з медикаментами. Коли люди які працюють в даній установі усвідомлять те що вони отримують зарплату з податків, які сплачують пацієнти даного медичного закладу. Чомусь заходиш в приватну клініку там тіж самі працівники, але ставлення до пацієнтів зовсім інше. Ще я одного не можу зрозуміти лікар іде у відпусту а медсестра сидить в кабінеті  і  тупо відбуває зміни. Що вона робить без лікаря ??? Може керівництво подумало би як правильно спланувати робочий графік лікаря та медсестри.

Відповісти:

Марія Лема-Марковецька,
Марія Лема-Марковецька, 
Переглянути всі відповіді ()
Viktoria Tsebrii: (Перехожий)
Не сподобалось
Здавала аналізи у даній поліклініці. Страшенно не вихований персонал. Кричить і не може пояснити нічого. Часто аналізи після цієї поліклініки потрібно перездавати у приватній і результати апсолютно різні. Навіть нема скарифікатора.В полікліні холодно і брудно. В цей період на мою думку потрібно видавати бахіли людям, а не розносити сніг і болото по всій поліклініці. За один день не можливо пройти профогляд, чи огляд на вимогу інших сантстанцій, так як графік у лікарів не співпадає з графіком видачі аналізів, і загальні черги для підпису без належного огляду (який б мав бути), в одній черзі на лікування, на огляди і на профогляди. Порівняти поліклініки в інших країнах,чи приватні заклади і в нашому місті поліклініку, це просто жах. Ми що ж не люди? Це соромно працювати у таких занедбаних закладах з такими зухвалими людьми.

Відповісти:

Viktoria Tsebrii,
Viktoria Tsebrii, 
Переглянути всі відповіді ()
Людмила Гайва: (Перехожий)
Сподобалось
Сьогодні я звернулась в МП№2 за допомогою, так як я не відношусь до цієї поліклініки , тим більше навіть не проживаю в цьому місті, досить приємна миловидна, дівчина з реєстратури відправила мене на 3 поверх в адміністрацію написати заяву на обслуговування в цій поліклініці, так як, головного лікаря не було на місці, я звернулася до заступника гол.лікаря Остапишин.Л.Б.(прочитала на таблиці на дверях) вона виявилась досить молодою особою приємної зовнішності, вислухавши уважно мої скарги підписала заяву, не згадуючи про ніякі благодійні внески, порадила мені до якого спеціаліста звернутись і навіть зі мною підійшла в кабінет. І тому мені дуже дивно з тих відгуків що описують люди. Я дуже вдячна працівникам і зокрема заст. гол. лікаря за чуйне відношення і порозуміння до хворих. Повірте мені ,що по ніякому знайомству і тим більше по "блату" я туди не ходила.

Відповісти:

Людмила Гайва,
Людмила Гайва, 

Lina Liana: (Визнаний експерт)
Людмила Гайва, не повірю в те, що ви написали. Я теж без міської приписки. Вагітною на 6-му місяці я робила там собі карточку. Теж писала заяву, оплачувала в касі, до карточки приклеїли чек. Це було у 2013 році. А тепер, в 2017 році знову потребували оплатити і предоставити чек, щоб продовжити можливість користуватись послугами поліклініки. А ви пишете щось таке з області фантастики. Таке можуть тут написати самі лікарі в своє оправдання під іншим ніком. Якоби це пише паціент. Може і ви лікар? Бо написали те, що неможливе!
майже 10 місяців тому

Відповісти:

Lina Liana,
Lina Liana, 
Переглянути всі відповіді ()
Ірина Коробейко: (Перехожий)
Не сподобалось
Не можу не поділитися добродії із вами,як я сьогодні ішла на прийом до гінеколога Поліклініки,такої собі пані Вальчук....Під кабінетом було всього навсього три пацієнтки,ці прийоми тривали так довго,із перервами на невідомо на що(кави),щоя встигла той час зробити ЕКГ,проконсультуватися у невропатолога.... На що врешті пані Вальчук рявкнула ,що в кабінет,я знову не попаду,так,як вона вже його закриває кварцувати. А так.як "Я" їй тріпаю виявляється нерви,то вона вповноважена взагалі мене не буде і не хоче приймати. Ще такої за перепрошую хамки зі сторони лікаря,я ще не бачила.... Вичекавшись,я таки не попала на прийом-так званого "гінеколога"...

Відповісти:

Ірина Коробейко,
Ірина Коробейко, 
Переглянути всі відповіді ()
Ліля Томаш: (Перехожий)
Не сподобалось
Сьогодні вперше прийшлось відвідати поліклініку, чесно кажучи, враження негативне.
Підійшла до реєстратури, кажу, що хвора, хочу потрапити на прийом до лора, але у іф я не приписана, мене направили спочатку до приймальні написати заяву, прийшовши туди япочула відмову, тому що у поліклініці перебір пацієнтів і вони більше не приймають...

Відповісти:

Ліля Томаш,
Ліля Томаш, 
Переглянути всі відповіді ()
Юра Кучер: (Перехожий)
Не сподобалось
Доброго дня. Скажу декілька слів про поліклініку 2. Я не є приписаний а Івано-Франківську, але коли знадобилось звернутися за допомогою до лікаря, то пвшов в поліклініку. Чесно сказати - враження малоприємне. В реєстратурі сказали піти поміряти темпаратуру. Коли прийшов в 10 кабінет ніхто цього не робив, а тільки спитали яка темпа і записали свою цифру. Після цього найцікавіше. Напрпвили на третій поверх написати заяву, де головний лікар сказав шо вони не обслуговують осіб які не є приписані до поліклініки. Питається, якщо людина є хвора і не має змоги відвідати медичний заклад по місцю приписки, то хіба помирати так? Як на мене, то необхідно надавати допомогу всім потребуючим...

Відповісти:

Юра Кучер,
Юра Кучер, 
Переглянути всі відповіді ()
Юра Самсонов: (Перехожий)
Сподобалось
Хочу подякувати такому працівнику,як Самсоновій М.М. Ця людина вміє підтримати і надати допомогу.дякую Вам!!!

Відповісти:

Юра Самсонов,
Юра Самсонов, 
Переглянути всі відповіді ()
Оксана Шуляр: (Перехожий)
Сподобалось
Доброго дня! перечитала всі відгуки і мені дуже "сподобався" коментар Людки Боцек. шановна пані, а Вам несоромно це писати і признатися в тому, що Ви стоматолог і працюєте без належного медогляду (який ви купили, не спромоглися пройти огляд) якжеш ви тоді працюєте? де гарантії в ваших пацієнтів, що у вас немає проблем з здоров'ям?Ви самі дали хабара, купили медогляд і тішитися цим???
я не виправдовую того лікаря, але ви самі виноваті в цьому, ви самі дали хабар.
Щодо смороду та жахів: перестаньте фантазувати.
так в поліклініці є черги, є незручності, є неввічливі і тупі лікарі. Але неможна всіх ставити під одну лінію. Серед ге... є і лікарі-ПРОФЕСІОНАЛИ.

Відповісти:

Оксана Шуляр,
Оксана Шуляр, 
Переглянути всі відповіді ()
Євгенія Василик: (Перехожий)
Сподобалось
Приношу щиру подяку та низько вклоняюсь до землі керівнику закладу МП №2 Ткачук Оксані Василівній за такого заступника, як Оспишин Л.Б. Ця людина подарувала мені надію на краще життя, заставила повірити в себе і думати лише про позитивне. Перші дні перебування в поліклініці здавались мені дуже дивними, адже все, що тут відбувається нічим не схоже на інші медичні заклади, де мені довелось побувати за останні чотири роки. Атмосфера,в якій перебувають пацієнти, ненавязлива, ставлення медичного персоналу неймовірно привітне, турботливе та негонорове. Той стан з яким я прийшла на лікування і в якому я перебуваю зараз важко порівнювати. Це дві величезні різниці. Саме такі люди як Любов Богданівна потрібні нам в медицині.

Відповісти:

Євгенія Василик,
Євгенія Василик, 
Переглянути всі відповіді ()
Олег Матейчук: (Перехожий)
Сподобалось
шановні мешканці м. Івано-Франківськ, перестаньте зводити наклепи на міську поліклініку №2 та на людей які там працюють, В першу чергу хочеться висловити подяку головному лікарю д,Ткачук О,В і заступнику головного лікарю д,Остапишин Л,Б, за їхню роботу і розуміння,Ці люди дійсно працюють за покликанням,,,

Відповісти:

Олег Матейчук,
Олег Матейчук, 
Переглянути всі відповіді ()
Христя Курдидик: (Перехожий)
Сподобалось
і ще хочеться подякувати О.В. Ткачук за такого заступника- дуже хорошого спеціаліста і просто хорошу і щиру людину!!

Відповісти:

Христя Курдидик,
Христя Курдидик, 
Переглянути всі відповіді ()
Христя Курдидик: (Перехожий)
Сподобалось
сьогодні випадково заглянувши в новини нашого міста прочитала відгуки за міську поліклініку №2 і мене охопив жах. Як інтелегентні люди-вчителі, можуть писати неправду і обливати брудом людей які турбуються і переживають за стан нашого здоров'я. Проходячи медогляд в травні 2014 р. я стикнулася з проблемою в моїх аналізах. Так як терапевт вже закінчила прийом я звернулась до зав. відділенням Остапишин Л. Б., Незважаючи на те що у неї теж вже закінчився прийом, вона подивилась мої аналізи, оглянула мене і порадила ряд додаткових дообстежень після яких мені був виставлений діагнос про який я навіть не могла думати. за її щиру увагу до мене, людську пораду, відданість своїй професії я вдячна їй за вчасно виставлений діагноз і заздалегіть виявлену хворобу. я вважаю, що цей бруд яким обливають Любов Богданівну це чиясь заздрість і зневага на молоду людину яка дуже компитентна у своїй роботі. А вам ,, дорогі письменники" за ваш бруд і неповагу я би радила не вчити наших дітей.

Відповісти:

Христя Курдидик,
Христя Курдидик, 
Переглянути всі відповіді ()
Людка Боцек: (Перехожий)
Нейтрально
Головгому лікарю другої міської поліклініки Оксані Василівні Ткачук, ми вчителі які проживаємо на Вашій території,проходимо медогляд на санітарні книжки,звертаючись в реєстратуру,ми розуміємо що черга,поламаний флюроапарат,а коли піднімаємося на 3 поверх і займаємо чергу до спеціалістів і хочемо щоб нам щось порадили,допомогли,а це все навпаки. Розкажу Вам таку історію- займаємо чергу до гінеколога з 7.30 рано і бачимо і чуємо все що відбувається у відділі-прийом починаєтся з 8.00 санітарки прибирають,медсестра кабінету дає зауваження санітарці,а санітарка відповідає-я це небуду робити- Люба Богданівна моя родичка... дальше прийшли ми на прийом до невропатолога який почав роботу у 8.00... зайшли в кабінет,лікар мене оглянув,заходить молода пані з папкою в руці і до лікаря звертається-це від Люби Богданівної, сама вийшла з кабінету, я вийшла з кабінету,має заходити моя сусідка по черзі,лікар сказав почекати... через 5 - 8 хв. моя сусідка по черзі заходить і за нею заходить та сама молода пані,а я сиджу і за цим спостерігаю, так я пройшла всі кабінети і зайшла хо цієї пані яку я буду називати "Золотою рибкою"...яку звати п.Марія,я так зрозуміла що вона є мед.сестра окуліста,і там мене у всіх кабінетах зустрічали мед.сестри,а та пані була у всіх кабінетах крім 51, і 67...я дуже довго чекала в чергах і прочитала на дверях хто така Люба Богданівна Остапишин і зрозуміла що ця "Золота рибка" виконує її бажання.я хотіла зайти до неї але двері були зачинені...кажуть що ця людина во. у Центральній міській лікарні,як така людина може виконувати обов язки у центральній міській лікарні як вона не може навести порядок у відділі,я з поліклініки вийшла практично здорова,але у мене запалання вуха,катаракта обох очей,глаукома,мені 52 роки,ми вчителі написали лист пану Порошенку, міністру охорони здоров я і будемо чекати результати а Любі Остапишин і Марії "Золотій рибці"не місце на своєму робочому місці. Оксана Василівна допоможіть врятувати поліклініку і відділ від них.!! Чекаємо відповіді тут. Дякую.

Відповісти:

Людка Боцек,
Людка Боцек, 
Переглянути всі відповіді ()
Алінка Демчина: (Перехожий)
Нейтрально
де саме бруд і сморід?

Відповісти:

Алінка Демчина,
Алінка Демчина, 
Переглянути всі відповіді ()
жахлива поліклініка кругом бруд і сморід Ганьба

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Реєстратуру можна зрозуміти.А Трохановська(лор)-це жах.Без перерви проводять до неї без черги.По хамськи відноситься.Бере "подяки" в грн.,бачила на свої очі.Але не все так сумно,там є і дуже хороші лікарі.Наприклад терапевт Стефанко,дуже хороша лікарка,я не відношусь до її дільниці,але звернулась до неї,так як мій терапевт була на курсах.Вона мене прийняла без проблем,вона як і лікар і як людина дуже хороша.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Я занедужала , і викликала лікаря додому, так от лікар Домброська прекрасний спеціаліст- уважна,фахівець своєї справи і головне людяна , прекрасно зробила назначення згідно своєї кваліфікації. Особлива вдячність Мироненко Любові Юзефівні -це дійсно Лікар з великої букви. Моя порада відвідувачам ставтесь до мед персоналу з вдячністю , бо це ви прийшли до них на прийом, а не вони до вас і тоді лікування буде для всіх ефективним

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Андрій,працівники реєстратури більше не мають чим зайнятись,як знімати трубку,ви думаєте,що говорите?Краще зверніться до керівництва цієї поліклініки і спитайте,чому на таку велику кількість хворих тільки один телефон?І взагалі,майте хоч краплю поваги до людей,які за мінімальну зарплату так добросовісно виконують такий великий обсяг роботи!!!!!ІЗа ті роки,що я тут обслуговуюся,можу сказати,що є лікарі,яких важко такими назвати,їхнє відношення до людей жахливе,але ж не можна рівняти всіх під одну планку,є прекрасні і розумні як лікарі,так і працівники реєстратури,на яких падає,як на мою думку,найбільше навантаження у всій поліклініці!!!!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
я не можу зрозуміти якщо поліклініка така жахлива, то чому ви туди ходити я багато років обслуговуюсь в МП№2 і ніколи не було до мене хамського відношення. Я неодноразаво був свідком, як хворі "нападають" на медичний персонал, складається враження, що ідуть хворі не лікуватися, а сваритися...

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Реєстратура взагалі не працює, додзвонитись неможливо, працівники спеціально знімають трубку, щоб весь час було зайнято. Ту худобу б'юрократську треба звільняти по статті і вести прямо в прокуратуру, щоб притягнути таких безвідповідальних працівників-злочинців до кимінальної відповідальності.В нас в Україні не може бути таких лікарів!!!!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
хамство Завідуючого віділенням хірургії та травматології Любінця жахливе він бере лише хабарі за лікарняні а простим людям які мають право він придерається до лікарів і звинувачує їх в усьому і не підписує лікарняне припрошу примінити до Любінця якісь міри хай ставиться з розумінням до людей і своїх працівників

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Жахливо, некомпетентно і тд.. Але то у всіх державних поліклініках таке як і всій державі. Але вже би могли якось лікарняні навчитися з розумом оформляти (наприклад медсестру запрягнути) а то щоб відкрити треба самому кілька кабінетів оббігати а особливо вичекатись добряче коли головний терепевт свої теревені закінчить(((

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Лікарня просто жах. Додзвонитися в реестратуру неполучалося протягом 2.5!!!!!!! годин! Неймовірні черги помножені на хамське відношення і спізнення лікарів це при тому що час прийому лікаря всього 3 год.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Жахлива поліклініка, роблю все щоб не потрапляти туди!!!!!Якщо вам виписують лікарняний то ви хворий маєте через день ходити до лікаря і вистоювати череги, хіба це лікування?

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
навіть не знаю з чого почати.... поліклініка просто жах!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! мені вчора відкрили лікарняний з діагнозом гострий ларинготрахеїт а сьогодні дільничий терапевт його закрила мотивуючи тим що " і так нема смислу продовжувати бо по переду йдуть вихідні і за ті дні мені і так ніхто не заплатить "

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
ця поліклініка досить серйозна установа. якщо когось знаєш з лікарів, то пройдеш без очереді хоч, всю комісію. а якщо ні ,то і больничне закриють недолікувавши ,

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
на рахунок хамства цілком згідний!мене футболили по лікарях 2,5 год.а реєстратура просто нема слів!!!ніхто нічого не знає нічого.це не лікарі, а підмітали!половину в прибиральниці перевести.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
таке враження що на флюрографіі усі лаборанти трохи під градусом.невже ніхто не помічае.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
В рентген кабінеті працюе ХАМЛО куди дивитс я адміністрація

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
дуже гарна поліклініка реєстратура дуже приємна

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Я недавно лікувалася в цій поліклініці. Мені все сподобалося. Так пишу, тому що маю з чим порівняти (була в інших приватних і державних поліклініках). До мене було добре ставлення зі сторони лікарів і медсестер, грошей ніхто не вимагав. Реєстратура, також, нормальна, але повільні працівники. Загальне враження склалося позитивне.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
як що поліклініка дуже погана то чому всі ідуть лікуватися вполііклініку №2

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
При чому тут реєстратура.Їм взагалі треба памятник поставити за життя. Вислухати кожне "фе" , треба мати залізні нерви.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Згідна з усім нижче написаним. Черги жахливі, місць для сидіння не вистачає ( та й неможливо просидіти, а то й простояти 3 години тільки в черзі до одного лікаря), реєстратура - взагалі слів нема. Можу порадити одне- не звертатися сюди, бо як тільки прийдете одразу захворієте (від атмосфери).

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
жахливе ставлення, щоб до лора попасти треба було від 13 до 17.40 чекати. лікар мав прийти в 13 год. прийшла в 14. Якщо треба лікарняний то треба походити пів дня по кабінетах завідуючих

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
поліклініка жахлива!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ендокринологи тупі!!!!!
кардіологи теж!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Не раджу нікому, бо там вміють лише калічити....

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Завдяки "компетентності" лікарів даної поліклінніки, не стало рідної людини. А при оформленні довідки про смерть, ті хто оформляв, щоро дивувались як це не подаю в суд на лікарську халатність їхніх же лікарів.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
(Реєстратура не грубить хворим але хворі не дотримуються правил поліклінічного відвідування шоб записатися наприйом до лікаря треба пройти медичний огляд лікарів флюрографія гінеколог стоматолог хірург).
Для Марії.
Можливо підкажете в якому документі вказані ці правила?
Не видумуйте те чого немає.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Якщо Ваш терапевт на лікарняному,чи в відпустці,то Вас будуть футболити по всьому терапевтичному відділені,і жоден лікар не схоче прийняти людину не з своєї дільниці. Окуліст один на всю пол-ку,треба у черзі 5 годин чекати,і не факт.що встигнешь на прийом.Реєстратура,там взагалі "сплячи красуні" сидять...

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Низька фаховість гастроентерологів

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Моя думка що позитивний відгук від марії написаний самими працівниками поліклініки! Бо крім них НЕМАЄ більше кому! Все що робиться в реєстратурі це вказівки керівництва і воно має за це віповідати! Люди стоять під кабінетами бо всім не вистачає де присісти,а чому не враховано що більшість цих людей хворі.Так чому не докупити? Що "благодійних внесків" замало?

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Жахливе не тільки відношення, а й компетенція лікарів. кілька років не бачити онко в людини,яка постійно остежувалась.Вистачило на те,що поставити 4 стадію і відповідати на питання щодо раціону хворого,що ТЕПЕР вже не має значення,що споживати.А при намаганні оформити папери на інвалідність,зверхньо відповісти,що це можна й не встигнути зробити.Шановні лікарі,вчіться толерантності хоча б!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Жахливішого персоналу, жахливіших лікарів я ніде не бачила... НІХТО у них НІКОЛИ нічого не знає...

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
благодійний внесок це копійки в порівнянні з обласною лікарнею.....

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Реєстратура не грубить хворим але хворі не дотримуються правил поліклінічного відвідування шоб записатися наприйом до лікаря треба пройти медичний огляд лікарів флюрографія гінеколог стоматолог хірург.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Я дуже задоволена обслуговуванням реєстратурою поліклініки 2 і медичним персоналом.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Постійно "губляться" результати аналізів. Причому всі і одразу. Згідна відносно черг. Я друга у черзі була, зайшла в кабінет через 1,5 год.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Лікар повинен надати необхідну допомогу, а не футболити хворим. Пів дня простояли у чергах - результат-0! Для чого такі поліклініки?

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
В черзі доводиться чекати по три години навіть якщо ти третій по порядку

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
реєстратура-це показник культури і розвитку.Яка держава така і реєстратура.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Хамство починається вже з реєстратури!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Підтримую Олега!!! Жахливе обслуговування у реєстратурі! А зараз ще придумали карточки не видавати на руки. Приходиш на прийом до лікаря, а той каже, що не прийме поки карточку не принесуть:):):):) Дурдом! Думаю, тут заслуга і головного лікаря!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
в реєстратурі хамське відношення.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Людям, які не відносяться до цієї поліклініки потрібно заплатити "благодійний внесок" щоб піти на прийом до лікаря. Куди дивиться прокуратура! Культура лікарів просто жах!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()