Інтернет-провайдер "Net Group"

Відгуків 76
Івано-Франківськ
Вулиця Академіка Сахарова, 23
+38 (050) 430-83-34 (Технічна підтримка)
+38 (067) 177-15-37 (Технічна підтримка)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:00Без перерви
Сб10:00 - 14:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

Підключення до мережі Інтернет і цифрового телебачення.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Андрій Паснак: (Перехожий)
Не сподобалось
Я так зрозумів на сторінці Нетгруп я найпостійніший дописувач)))). Цього місяця компанія мене порадувала сюрпризом підняли тарифний план в три рази, тобто я платив 45грн, а зараз маю платити 125грн, про те що підняли тариф вони повідомляють на сайті, навіть не можуть перетелефонувати або смс кинути. Європа! Це напевно один з найгірших провайдерів якими я користувався ще є така канторка як Лідер їм теж особливий респект вони в мене дома. НЕ РЕКОМЕНДУЮ НАЙГІРШОМУ ВОРОГУ, якщо вони в мене є)

Відповісти:

Андрій Паснак,
Андрій Паснак, 
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Паснак: (Перехожий)
Не сподобалось
Інтернет нормальний, буває що пропадає але терпимо. Обслуговування клієнтів на нулю. Точку інтернету між поверхами пепееосили три тижні, і то якби я не телефонував не звонит но напевно так і б не перенесли. На службі підтримки напевно дівчина сидить для краси. Цитую:
-Не можу взяти кредитну лінію, як не можете всі можуть а Ви не можете.
-Не підключається.
-Підіть оплатать.
-Оплатив.
-Чекайте до завтра щоб ми побачили кошти, сьогодні не можу Вам допомогти.
Для чого тоді служба підтримки покладіть автовідповідач. Професіонал з служби підтримки має допомагати людям, а не відмазуватись.
Спасають їхню компанію напевно тільки професійні монтажники. 10хв. і інтернет підключили.

Відповісти:

Андрій Паснак,
Андрій Паснак, 
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Паснак: (Гурман)
Не сподобалось
Все що потрібно знати про цей інтернет. При оплаті за 40 мб навіть одного не має
Доповнено 1 місяць тому



Доповнено 1 місяць тому



Доповнено 1 місяць тому
Час іде компанія не міняється. Трубки як завжди не беруть. Я до Вас телефоную вже місяць. Ми підключились до іншого провайдера. Вашими послугами не користуємся. Як можна розірвати договір та отримати звірку по оплатах і попрощатись з Вами?

Відповісти:

Андрій Паснак,
Андрій Паснак, 
Переглянути всі відповіді ()
Lilia Dorosh Surmachevska: (Користувач)
Не сподобалось
Підключились до провайдера десь в листопаді минулого року. Підключення було проведено швидко і ціни обслуговування як для юридичної особи нормальні, але з початком весни почалися постійні проблеми з інтернетом, особливо після грози. Як тільки пройде гроза інтернет відсутній, а для юридичної фірми він потрібен постійно. Пробували спілкуватися з абонентським відділом спочатку не можуть знайти абонента, а потім ще й починають хамити, спілкування з керівництвом взагалі було дивне, коли працівники сказали керівнику, що з ним хочуть поспілкуватися на рахунок постійних зрирів роботи інтернету він просто сів у машину і поїхав. Мій висновок: не рекомендую цього провайдера для юридичних компаній, після кожної грози чи великого дощу горить апаратура.

Відповісти:

Lilia Dorosh Surmachevska,
Lilia Dorosh Surmachevska, 
Переглянути всі відповіді ()
Олег Крилов: (Перехожий)
Не сподобалось
Найгірший Інтернет провайдер в Івано-Франківську! Служба підтримки або ж не відповідає на дзвінки або ж відверто хамить! Якість зв'язку погана, відключають від мережі без попереджень та пояснень! Керівництво ніяк на це реагує а лише видаляє погані відгуки!
В жодному разі не вибирайте Нетгруп своїм Інтернет провайдером!!!!!

Відповісти:

Олег Крилов,
Олег Крилов, 
Переглянути всі відповіді ()
Ruslan Romanovich: (Перехожий)
Не сподобалось
По договору повинна бути швидкість 100Мбіт/с, але чомусь 16. Зателефонував на гарячу лінію, мені повідомили, що це справа роутера, а не провайдера, тому перевіряйте швидкість на пряму. У мене в офісі 2 компа-мені що по черзі користуватись інтернетом  Що за бредняк, я вимагаю якісного інтернету і поваги зі сторони працівників. Прошу звернути увагу на таку ситуацію.

Відповісти:

Ruslan Romanovich,
Ruslan Romanovich, 
Переглянути всі відповіді ()
Ваня Херманюк: (Перехожий)
Не сподобалось
І знову! 5 годин не додзвонюсь в техпідтриммку від ранку немає інтернету хоча кажуть що були проблеми вже вирішили но чомусь у мене немає його! І в новий рік без інтернету....

Відповісти:

Ваня Херманюк,
Ваня Херманюк, 
Переглянути всі відповіді ()
Ваня Херманюк: (Перехожий)
Не сподобалось
2 тижн9 сидів без інтернету тому що немогла ні9к приїхати ремонтна бригада ....це так 9к вони мені об9сн9ли 2 тижн9...коротч....капєц...сервіс на 0! ні додзвонитись ні щось толком сказати неможуть ніколи..... вилітає інернет часто!Дуже не рекомендую!

Відповісти:

Ваня Херманюк,
Ваня Херманюк, 
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Мінтяник: (Перехожий)
Не сподобалось
я живу в тисмениці в них то крадуть антену то вітер пошкоджує( здуває) то неберуть трубки тощось там горить на пів місяця не рекомендую мяко кажуче (Кдуже мяко)

Відповісти:

Андрій Мінтяник,
Андрій Мінтяник, 
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Мінтяник: (Перехожий)
Не сподобалось
нікому не рекомендую цю компанію невміють працювати з людьми та щей саме страшніше нехочуть самий поганий інтернет не рекомендую !!!!!!! хочу матюки писати

Відповісти:

Андрій Мінтяник,
Андрій Мінтяник, 
Переглянути всі відповіді ()
Alina Alinka: (Перехожий)
Не сподобалось
Не працює інтернет вже третій день взагалі! Ніодин телефон не відповідає. Крім каси, де хамлять. Взагалі дуже часто проблеми з інтернетом. Не раджу користуватись іх послугами, одні нерви.

Відповісти:

Alina Alinka,
Alina Alinka, 
Переглянути всі відповіді ()
Lyubomyr Khodak: (Перехожий)
Не сподобалось
Подав заявку на реєстрацію і оплатив перший внесок за підлючення ще в червні 2015.
В результаті інтернет досі не підключений.З дня на день обіцяють що все буде вирішено але результату досі немає.

Подам на них в суд на недобросовісне ставлення до клієнтів.

Відповісти:

Lyubomyr Khodak,
Lyubomyr Khodak, 
Переглянути всі відповіді ()
Ірина Кирста: (Перехожий)
Не сподобалось
Стикнулися з даною фірмою бо дуже був потрібний інтернет за межами містами..але такої немерйозності і халатності до своїх клієнтів я ще небачила...брешуть, годують з дня на день..розводять на гроші..кладуть старі антени..непопереджуючи про це клієнтів...думають що люди в даний час нічого нерозуміють..що менеджер що касирка яка приймає кошти про оплату..некомпетентні в питанях ні укладання договорів,ні пояснити людям нічого неможуть...кричать,хамлять,виключають телефон...я шокована...знала б ніколи невибрала дану фірму

Відповісти:

Ірина Кирста,
Ірина Кирста, 
Переглянути всі відповіді ()
Максим Левин: (Перехожий)
Не сподобалось
1-3 раза на неделю интернет пропадает. Дозвониться в поддержку не возможно,трубку не берут. Да Вы только задумайтесь у них даже нет круглосуточной поддержки. Жаль что не было другого выбора подключиться в моем доме.

Відповісти:

Максим Левин,
Максим Левин, 
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Паснак: (Перехожий)
Не сподобалось
Сьогодні знов ця провідна фірма ) показує свій вищий клас, вже годину часу не можу дозвонитись до когось із офісу, швидкість інтернету ніяка 252кб а має бути 5 мб!

Відповісти:

Андрій Паснак,
Андрій Паснак, 
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Паснак: (Перехожий)
Сподобалось
Аж здивувався, сьогодні перший раз взяли трубку, щей за першим звінком! Пообіцяли що будуть усунуті проблеми з інтернетом, які виникли на даний момент! Чекаєм... А з поганого хочу сказати таке ніколи, ніхто, ніде в цій фірмі трубки не бере, хоч іди до них в офіс, на прийомці платежів працює реально хамка, як звати не скажу бо бейжик не навчили її носити. Якщо підключають інтернет комусь у нашому будинку він автоматично пропадає у всіх, звичайно ніхто про це не попереджує, ми ж не європейці. Була б можливість поміняв би провайдера, але нажаль нікого кращого немає!

Відповісти:

Андрій Паснак,
Андрій Паснак, 
Переглянути всі відповіді ()
Тетяна Подорожнюк: (Користувач)
Не сподобалось
Плюс - хороша швидкість.
Мінус - ми зараз всім офісом без інтернету, і це вже не перший раз.

Відповісти:

Тетяна Подорожнюк,
Тетяна Подорожнюк, 
Переглянути всі відповіді ()
микола боднар: (Користувач)
Не сподобалось
я за останні кілька років багато переїзжав, то  це перший випадок , коли мені треба було приїхати до "панів" в офіс щоб написати заяву на підключення. раніше техніки завжди привозили з собою бланки. і це перший випадок коли треба було заплатити плату за підключення ( на 17.01.2018 це є 330грн), і цетільки за підключення. в інших провайдерів плату за підключення брали але її вносили на мій рахунок і знімали як абонплату (це була свого роду гарантія , що я буду декілька місяців користуватись їхніми послугами).  дозвонитись дійсно проблема. на їхньому сайті є онлайн заявка на підключення, але вона не працює ( так мені сказали , коли я нарешті дозвонився).  як тільки зявится можливість підключити іншого провайдера -  ОДРАЗУ  відключусь

Відповісти:

микола боднар,
микола боднар, 
Переглянути всі відповіді ()
Олег Янош: (Користувач)
Не сподобалось
Не сподобалось:
Перейшов з укртелекому на нетгруп тому що після оплати за місяць могли тижднями не включати інтернет. Ситуація з нетгрупом, вичислив що 12 числа відключають інтернет, почав платити 10 кожен місяць, а тут хоп, в липні виключили 8 шо числа, добре, змирився, заплатив, 9 число- нема інтернету, 10 число - нема інтернету, дзвоню в коло центр, "бла бла, нема оплати за липень", адекватно намагався пояснити обстановку, на що оператор мене нагло перебувала словами типо " це не моя юрисдикція , ми просто коло центр, дзвоніть в бухгалтерію, пояснюю , що при підключенні мені дали номер іменно колл центру, і сказали за будь яких проблем звертатися безпосередньо в коло центр, на що вона знов мене почала перебивати словами "дзвоніть в бухгалтерію , я тут ні при чому", добре, подякував, попрощався, кинув трубку, дзвоню в бухгалтерію, при чому там напевно незнаю та що таке мобільний, і люди змушені дзвонити з мобільного на міський і тратитм свої гроші щоб вирішити чийсь партак, ну суть не в цьому, в бухгалтерії напевно -30 при температурі на дворі +30, повний мороз, а ну і з колл центром те саме, додзвонився напевно з разу так сьомого.  Інтернету все ще нема

Відповісти:

Олег Янош,
Олег Янош, 
Переглянути всі відповіді ()
Halyna Moro: (Користувач)
Не сподобалось
Сподобалось:РОЗКАЖУ СВОЮ ІСТОРІЮ.В звязку з переїздом,вирішила відновити доступ до вже підключеного в новому житлі інтернету.Попереденьо розмовляла з оператором,мені сказали що треба купити маршрутизатор та підійти на офіс перепідписати договір та налаштувати роутер щоб отримати логін і пароль.Сьогодні я прийшла десь о 12:15,мужчина (за вікончком)сказав зачекати працівника ,яка буцім-то відійшла по роботі.Чекаючи декілька хв,працівниця прийшла з "баночкою супу" ,ну це таке,в кожного має бути обід,але що було далі.........знайшовши в базі вказану мною адресу,мені повідомили що за ТАМ БОРГ -----900 грн,а потім сказала що не правильно бо я перепитала адрес,але борг все одно наявний -65грн,і щоб підключити інтернет мені потрібно оплатити чужі борги або платити 400 грн за НОВЕ підключення.Почавши виясняти який борг,як спочатку оплачують послуги., а потім використовують,мені не пояснили.Працівниця ще говорячи зі мною поклала ТЕХНІЧНУ ПЕРЕРВУ та пішла обідати.Хто мені пояснить ЩО РОБИТИ З ЦИМ ІНТЕРНЕТОМ?

Відповісти:

Halyna Moro,
Halyna Moro, 
Переглянути всі відповіді ()
Nazar Brik: (Користувач)
Не сподобалось
Доброго дня шановне керівництво !!!
Перший раз стикаюсь з такою системою оплати буду вдячний якщо керівництво відповість на мій відгук !
Сьогодні прийшов на вул.Сахарова щоб оплатити інтернет у  Ваш головний офіс ! Послугу мені відключили 20 - го березня , сьогодні у нас 28 - ме число до кінця місяця залишилось 3 дні , чому я зобовязаний оплатити за цих три дні як за цілий місяць березень ? Працівник взяв в мене кошти за березень і за квітень а саме 130 грн , можливо я чогось не розумію ?
Складається таке враження що ви працюєте не для людей а для себе ! 

Відповісти:

Nazar Brik,
Nazar Brik, 
Переглянути всі відповіді ()
Віка Григурик: (Користувач)
Не сподобалось
Самий ГІРШИЙ провайдер який тільки є! Інтернет дуже часто пропадає, в листопаді 2017 року по пів дня тільки був, а в нас турфірма, через них купа клієнтів втратили! Люди приходять а інтернету немає, нема як показати, телефонуєм а в них як завжди зайнято так вони нічим не можуть допомогти! Поясніть!? Як можна робити ремонтні роботи в робочий день, з 10-13:00 коли якраз сильний наплив людей, а інтернету нема, і в них відповідь одна «чекайте, більше нічим допомогти не можем»! 
Ціни піднімаають чуть не кожного місяця, замість 130 грн ми платимо 320 грн, це так підросло за пів року, і ніхто не говорить про це, а завжди кажуть на касі при оплаті «переглядайте наш сайт, там вказано». Будем розривати договір з них, і не ми одні, цілий офіс центр на Новгородській! Ганьба!

Відповісти:

Віка Григурик,
Віка Григурик, 
Переглянути всі відповіді ()
Сніжана Матуляк: (Користувач)
Не сподобалось
інтернету немає майже 3 тижні. перша заявка подана ще 6 серпня, сьогодні на хвилинку  20. після першої  заявки оформили ще 3. на питання відповіді дочекатись не можна, бо працівник сервісного центру не несе відповідальності за компанію (це з слів пані Олександри),  а якщо питання не сподобалось можна просто кинути трубку. в мене питання до керівництва, це я додому вашим працівникам телефоную?  за три тижні і оплачених 150 грн я отримала 1год 40 хв інтернету, де фейсбук грузився  34 хв. сервіс. навіть погодилася на платний виклик, але його нема по сьогодні. не пораджу нікому, бережіть свої нерви.

Відповісти:

Сніжана Матуляк,
Сніжана Матуляк, 
Переглянути всі відповіді ()
Максим Іванченко: (Користувач)
Сподобалось
У мене проблема з моїм провайдером. Раніше він міг кожен день, але тепер у нього не виходить 1 з 3/4 разів. До цього теж таке бувало, але тоді допомагала оплата, чи дзвінок оператору, але тепер... Ми вже все пробували і обладнання міняли, і дзвонили оператору, просили, сварились, але все без результату. Я думаю це вже просто вік, нічого не зробиш. Я навіть задумувався про зміну провайдера, але крім нього мені ніхто не потрібен...

Відповісти:

Максим Іванченко,
Максим Іванченко, 
Переглянути всі відповіді ()
Vasyl Greyda: (Користувач)
Не сподобалось
Дуже погана технічна підтримка провайдера, швидкість нормальна, проте бувають часті розриви зв'язку (але це терпимо).Не сподобалось те, що заднім числом підняли тарифну плату (в квітні 2017 підняли, починаючи з 01.02.2017). Тут без слів...Крім того дуже несерйозне відношення персоналу до технічного стану та безпеки комутаційного обладнання в багатоповерхівках (не замикаються сейфи, доступ необмежений, будь-хто може вирубати зв'язок, неякісна проводка в пристроях живлення).Після зміни тарифного плану без попередження не хочу більше мати з ними справу.НЕ рекомендую

Відповісти:

Vasyl Greyda,
Vasyl Greyda, 
Переглянути всі відповіді ()
Коля Федорів: (Перехожий)
Не сподобалось
Найгірший , та найбільш дорожчий кабельний провайдер з усіх в Івано-Франківську та в області . Два рази мав справу з даним провайдером. Перший раз підключав на офіс " Торговий центр Зебра" . Другий раз в приватний будинок. Мій відгук після року роботи з даним провайдером. Можу сказати що адміністрація що знаходиться за адресою м. Івано-Франківськ, Сахарова, 23 нагло та посвинське ставиться до клієнтів особливо адміністратор (поворот на ліво його кабінет.) Монополісти які обнагліли своєю жадністю та нахабністю. Ціни завищені у 2 та 3 рази порівняно з іншими провайдерами. Часті обриви на лінії кабелю а також зайняті номери операторів по підтримці таке буває до 2 -3 днів а також довше. Сайт який зроблений у стилі 2000 років. http://netgroup.ua. Нічого не зрозуміло уся інформація нудним шрифтом написана просто хочеться блювати (( .

Відповісти:

Коля Федорів,
Коля Федорів, 
Переглянути всі відповіді ()
Леся Заулична: (Перехожий)
Не сподобалось
За весь час співпраці із net group, більше було негативних емоцій а ніж позитивних. Часто у них ремонтні роботи проходять і після підключення наступного підключення невдалого,  маю дискусію неприємну із телефонним оператором.  Сьгодні знову мені  у телефонну трубку нахамили і виключили трубку . Тому  НІ   НІ   НІ    не    рекомендую.

Відповісти:

Леся Заулична,
Леся Заулична, 
Переглянути всі відповіді ()
Maria Pohoretska: (Перехожий)
Не сподобалось
Страшенно незадоволена сервісом!!! Зіпсували мій настрій і день. Абсолютно без попередження двічі підняли тарифи, незважаючи на контракт, який був укладений. Додзвонитись практично нереально. Два дні поспіль намагаюсь знайти комунікацію. Нікому не рекомендую цього провайдера!

Відповісти:

Maria Pohoretska,
Maria Pohoretska, 
Переглянути всі відповіді ()
Віталік Гамаш: (Перехожий)
Сподобалось
Провайдер хороший. Майже ніколи не пропадає з'єднання з глобальною мережею. Місячний тариф за 55 гривень ідеальний (середня швидкість приблизно дорівнює 40- 60 мбіт). Послугами задоволений.

Відповісти:

Віталік Гамаш,
Віталік Гамаш, 
Переглянути всі відповіді ()
Віктор Кіб'юк: (Перехожий)
Не сподобалось
От ніби платиш за підключення приватного сектору у Івано-Франківську 2 380 грн., говорять: "Ок, підключим, від 7 до 30 днів". Проходить 25 днів - дзвониш питаєш коли? Виявляється - після обіду. Гаразд, занятися нічим /сарказм/, почекаю. Приїхали, кабель кинули, а спаяти коли? - "Думаю, на цьому тижні".
Так проходить ще 14 днів (у сумі 39 днів). Коли? - "Протягом 30 РОБОЧИХ днів, ми мали на увазі" - "Скільки пройшло?" - "28" - "Ок". Залишилося 1год 45хв 30-го робочого дня. За що платив???? Шкода вибору немає((( А хто має - не підключайтеся, збережіть здоров'я!!!

Відповісти:

Віктор Кіб'юк,
Віктор Кіб'юк, 
Переглянути всі відповіді ()
Anton Laufer: (Перехожий)
Не сподобалось
нікому не рекомендую цього провайдера. в колл-центрі говорять не треба платити за підключення по місцю в моєму офісі, так як там вже є підключення, прийдіть до головного офісу, ті заплатіть тільки місячну плату, прийшов говорять - "немає такого, то ви не так зрозуміли, платіть 270 грн. за підключення", такої ціни ні у кого у Франківську немає. Менеджер ставиться по-хамськи та сміється з мене в обличчя. Потім говорить ну давайте за пів ціни, тобто 135 грн.. Тобто це як на базарі. Сьогодні ж підключився до іншого провайдера, який не сміється в обличчя, та говоре що відповідає дійсності. 90% поганих відгуків тільки тільки на цьому сайті, Вам що байдуже, що люди про Вас пишуть?

Відповісти:

Anton Laufer,
Anton Laufer, 
Переглянути всі відповіді ()
Юля Секрета: (Перехожий)
Не сподобалось
Перебої майже весь час то антену вкрадуть то сервер накриється то світла у них нема, мобільний не відповідае можна півдня звонити і швидкість пропадає.

Відповісти:

Юля Секрета,
Юля Секрета, 
Переглянути всі відповіді ()
Igor Kryvenko: (Перехожий)
Сподобалось
Сьогодні весь день тупить. Погода якраз мрячна.

Відповісти:

Igor Kryvenko,
Igor Kryvenko, 
Переглянути всі відповіді ()
Василь Рогів: (Перехожий)
Сподобалось
Net Group супер інтернет ......не жаліюсь зникає тільки в грозу або в мрячну погоду,,,,..чи в штурмове попередження.........а так то є і в ідеальні швидкості......

Відповісти:

Василь Рогів,
Василь Рогів, 
Переглянути всі відповіді ()
Igor Kryvenko: (Перехожий)
Сподобалось
Користуюсь послугами вже близько 10 років. Зауважень нема.Міняти провайдера не збираюсь.

Відповісти:

Igor Kryvenko,
Igor Kryvenko, 
Переглянути всі відповіді ()
Уляна Мельниченко: (Перехожий)
Не сподобалось
обслуговування клієнтів нижче нуля, а якість інтернету ще нижча.

Відповісти:

Уляна Мельниченко,
Уляна Мельниченко, 
Переглянути всі відповіді ()
Наталія Дячишин: (Перехожий)
Не сподобалось
Компанія Нетгруп не дбає про надання якісних інтернет-послуг та належне виконання договорів із споживачами. Неможливо користуватись їх послугами протягом 21.00-24.00 - інтернет просто відсутній... Невже компанія не зацікавлена в якісному обслуговуванні?

Відповісти:

Наталія Дячишин,
Наталія Дячишин, 
Переглянути всі відповіді ()
постійно знижується швидкість,вже і роутер перезагружав і іншими способами пробував виправити ситуацію. Але нічого не помагає,інтернет жахливий

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Я живу в Надвірній, користуюся послугамиНетгруп за допомогою бездротового зв'язку. Перших півроки все було нормально, пінг в межах норми, швидкість теж... І потім все почалося - постійні дисконекти, втрати пакетів, пінг до найлижчого вузла Спідтесту( а це є сервер самого Нетгрупу) може інколи сягати !!!! 2 000 мс !!!! Майже кожного дня дзвоню до техпідтримки, обіцяють все виправити, в результаті - дуля ( В мене таке враження, що або підтримці просто все рівно і вони взвгалі нічого не роблять по заявці, або їм не вистачає, ні знань, ні навичок, щоб це зробити. Якби була якась альтернатива, вже б давно пішов до іншого провайдера.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Інтернет досить хорошої якості, а от кабельне телебачення дуже поганої якості... сервісна підтримка також працює не належним чином... приїзджають на 2-3й день. так що сиджу без телебачення. буду міняти провайдера

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Нормально, не без гріха канешно, но з цією компанією з липня 2007 року) Було всяке-) Послідні роки проблем майже не має. Подобаеться, що тех підтримка працює вночі і в неділю, і звичайно ніхто в той час не поїдуть, але якось це "заспокоює" і "купляє")
Далі - зручна послуга кредит на 5 днів, я з тих невідповідальних клієнтів, що забувають, да можна наводити нагадування на телефоні, але я так привик. І яке розчарування, коли я був в друга(в якого Ютім), і вони такі жлоби, що обривають сесія в 12:00. Народ не треба бути такими..
Напевно, було б зручно, якби нетгруп зробив поповнення через автомати швидкого обслуговування)
Тарифи особисто мені підходять, 5-10 грн різниці з конкурентами не грають важливої ролі.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Технічні неполадки бувають у всіх. Але хоч ставтесь нормально до своїх Клієнтів. Таке враження, що у всіх проблемах з Інтернетом завжди винні тільки самі клієнти: то "... у вас проблеми з комп'ютером...", то "... у вас проблеми з мережевою картою...", то "... у вас проблеми з модемом...". Майте совість!!! Хоч по телефону говоріть нормально, а то таке враження, що до клієнта ви ставитесь нормально тільки до підключення, а вже після - як до худоби!!! І, справді, коли якась сер'йозна неполадка, так ви і трубочку не піднімаєте, а, між іншим, саме з грошей своїх клієнтів ви отримуєте дохід, тому перегляньте ставлення до клієнтів!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
безвідповідальний персонал, 20 дзвінків трубку непіднімають і виключають телефон а як зявляються у мережі далі продовжують ігнорувати!!!!!! дуже образливе ставлення до клієнтів...

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
нет груп самий кращий)))

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Не рекомендую. Постійні проблеми з інтернетом, як вдома, так і на роботі. На дзвінки реагують по-хамськи. Приходять на третій день, пояснюючи це тим, що я в них не один. І по цій причині я маю сидіти два дні без інтернету. З наступного місяця буду переходити на інший провайдер.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Зробіть будь-ласка нормальним своє цифрове телебачення. Коли ми до вас підключалися, телебачення для нас було важливою умовою. Канали зависають під час перегляду. Можуть зникати половина каналів на наступний день.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Хотів підключи інтрнет в районі "Чорного замку" по Wi-Fi (1470 грн.). Чекав на підключення 2 чи 3 тиждня, та тільки марно потратив час. З рештою, підключення до 3G оператора + покупка модему обійшлось в 500 грн. Нікому не раджу зв'язуватись.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Дуже негативне ставлення до цього провайдера, хоча навіть ще не користувався ним. Замовив підключення 2 місяці тому, зразу оплатив вартість - 1470 грн. Обіцяли підключити протягом 2-3 тижнів. Причому навіть в договорі п. 2.3 вказано термін підключення протягом 30 днів. Але вони до сьогодні не спромоглися підключити нас, хоча ми знаходимося в самому центрі міста. Неодноразово дзвонив в технічну підтримку, обіцяли підключити до кінця тижня вже 3 рази.... В ниж завжди якісь відмовки, то їм погода заважала, то св'ята. Цікаво скільки часу вони витрачають на підключення десь на периферії????

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Нет-груп мій перший інтернет провайдер, користуюсь ним більше 8-ми років. Перші роки два були явні проблеми, але тоді в місті альтернатив взагалі не було. Після того все налагодилось. Проблем ніяких (1-2 рази на рік збій, і то не надовго). Рік тому була гроза, і в них полетів свіч, я передзвонив і сказав що нема інтернету, через півтори-дві години мені передзвонила людина, яка вже була в моєму дворі, і за пів години виправили поломку. Я би всім радив цього провайдера. Ціни зараз у всіх плюс-мінус однакові.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
В мене буде прохання до дирекції Net Group будь ласка,відправте у декретну відпустку оператора Тетяну,яка працює 6 років у вашій компанії і цілий час є не задоволена запитаннями,які абонент запитує,оператор повинен допомагати абонету, а не загружувати його своїми проблемами.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
то якись тупий інтернет не можуть підключити місяць

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
В Нет Групі ціни дорогі а якість низька інтернет завжди вибиває і швидкість то росте то падає

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Користуюсь netgroup 12м. запрпонований вами пакет Micro 30 Мбіт/c 65 Мбіт/c не відповідае вказаній швидкості.Прошу надати мені послуги вище вказані!!! д.Галицького 57 Ігор

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Реагуйте трохи на дзвінки і відповідайте за свої слова!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Що можу сказати,ранійше це був не інтернет а суцільна нервотрьопка, але зараз все на висоті ось скоро буде місяць як все ОК! Ніяких зауважень,так тримати,молодці!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Чим далі тим все гірше і гірше,дзвоню до операторів Net Group,кажу .що в мене проблеми з інетом, відповідають,що все зроблять передадуть... ніхто нічого не робить.Вчора 3 грудня ,м.Яремче,при об'явленій швадкості отримання інфи 3Мгб/с,ось така картина: пінг 624ms; отримання 0,96Мгб/с; від мене 0,38Мгб/с. Постійно виникають якісь проблеми.Хочеться ще ,щось сказати але на язиці одна нецензурщина відносно Net Group у місті Яремче.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Це повний капець,я проживаю в Яремче,сидів не інеті ukr.net,мав 2 мгб швидкість,стабільна робота інета. Захотів більшої швидкості за трошки менші гроші під'єднався до netgroup,це не робота,нерви вже не витримують,постійні зриви інета,то вони міняють сервер,то в них світла нема а субота, неділя взагалі не відповідають на дзвінки.Послуги нам надає м.Надвірна,провайдер Білейчук Андрій Дмитрович. Я проклинаю той день коли поміняв провайдера.NetGroup - повний відстой і г..но. Буду переходити назад на ukr.net там стабільність.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Богдан, а Ви шо хотіли, щоб Нетгруп вам все відшкодував=)) Це смішно.. Я не розумію до чого тут провайдер, мене кожен раз попереджають, коли я до них звоню під час грози, але мені не жалко ПК...

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Фірма "супер" під час вчорашньої грози, через їх кабельний інтернет вигорів під час роботи ноутбук. Перезвонивши до них почув відповідь то ваші проблеми чому ви працювали за комп'ютером.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
раджу всі цього провайдера, інтернет супер, швидкість 90 мб... фільм скачується за 5 хв.. що ще потрібно, була на ютімі така швидкість і не скилась.. і до речі якщо навіть і виникаються якісь проблеми , то дівчатка з тех підтримки зразу вирішують проблеми .. дякую вам НГ

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
класна компанія

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
"Домашній інтернет" від Київстар - самий нармальный 80мбіт віддача і прийом. А нетгруп, ютім і інші провайдери міста орендують у "Київстар" канали звязку

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
В мене wi-fi і швидкість скачування через торент 50 кбіт/с галяк повний!!!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
З цим провайдером 4 роки, перші 2 роки надання інету були дуже поганими, ініші 2 роки виправились, хотя ціни трохи завеликі, но якісь нету норм, техпідтримка тоже норм, правда в конкурентів ціни менші але покишо не планую сходити+ в торренті швидкість висока, що і є стримуючим фактором зміни провайдера

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
працюють неякісно

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Був підключений з 2006 по 2010 (пакет за 125 грн.)
При виникненні проблем по зв"яку, за технярями доводилось звонити дуже доооовго.
Один раз навіть цілий місяць!!!! Интернет від НетГрупп - жахливий період в мому житті.
Швидкість нормальну зробили тільки після приходу справжніх конкурентів.
FreeNet forever!!! 100 Mbit/s за 54 грн.+ реальний IP
Жлоби з НетГрупп навіть за IP намагаються гроші здерти

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Інтернет з цієї вулиці не завжди солодкий - інколи в грозу він може перетворитись у жах з вулиці Сахарова для вашого ПК.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Користуюсь с давніх давен (2004). Раніше були проблеми під час гроз (блискавки є блискавки - від цього не застрахуєшся). Зараз ніяких (тьфу-тьфу-тьфу) проблем абсолютно нема. Можливо грозозахист поставили. :)) Раджу.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Дмитро ти мабудь не цікавишся життям є набагато кращі умови поцікавя

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Олегу: швидкість торент-клієнтом лімітована відповідно до тарифу. Але в НетГрупі при умові що канал не перегружений (залежить від кількості одночасно працюючих клієнтів), шейпер не включають. Тому швидкість буває в десятки разів вищою!

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Ютім дурить. дають тобі безліміт і роблять регулярні збої іменно тоді коли операторів нема ( у ночі ) ні дозвонитись ні нету в ітозі.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Дмитро! 1Мбіт\сек пропонують і НАДАЮТЬ у Франківську навіть за 79 грн\міс. Питання?

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Уже 6 років беру у Net Group інтернет і не жалію.Спочатку у них були проблеми,часто обривався звязок,но останній рік показав ,що все можна виправити.Тепер це чи не найкращий провайдер в Франківську.Маю безлімітку,швидкість 1 Мб/сек за 85 грн.в місяць.Ну хто ще може запропонувати в Франківську щось краще!!!?...Ніхто.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Був користувачем цього нету 2 роки, коли перейшов на юТім , то нарешті зрозумів яким має бути справжній сервіс та й інтернет послуга в загальному.
Net Group відстійний провайдер(постійні проблеми у понеділок до обіду, обриви та ін).

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
на квартирі вул.Довга підключили, всьо добре. Вирубало після грози - відтоді дзвонив місяці два, заходили до знайомих пацанів -нічо не помогло! маю фірму в центрі на Незалежності: як підключили декілька років тому (з 2005 вроді) - так і досі анлім працює. Дякую.

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()
Народ,хто знає яка швидкість на закачку в нет групі,коли качаєш торент-клієнтом,лімітована чи ні,відпишіть,пліз

Відповісти:

Переглянути всі відповіді ()