Туроператор "Кей"

Кей - фото
Відгуків 36
Івано-Франківськ
вулиця Страчених, 7
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:00Без перерви
Сб11:00 - 15:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

Приватне підприємство «Кей» працює на ринку надання туристичних послуг та виготовлення турпродукту з червня 2002 р.

За цей період налагоджено чисельні зв'язки з туроператорами різних регіонів України та закордону. Туристична фірма «Кей» зарекомендувала себе як надійний партнер у сфері туристичного обслуговування, послугами якого скористалось близько 50 тис. осіб.

Фірма реалізує широкий спектр послуг в галузі туризму, акредитована в Чеському, Польському, Болгарському, Румунському та Словацькому консульствах. З 2009 року являємось офіційними представниками хорватської компанії Adriatic, HR-члена союзу хорватських агенцій (UPHA).

Протягом останніх років чимало мешканців, перш за все, Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської, Чернівецької та інших областей відпочили в межах України, зокрема на Чорноморському узбережжі та у Карпатах, а також на мальовничих курортах Болгарії, Греції, Чорногорії, Хорватії, Туреччини, Єгипту, Іспанії та ін.

Використовуючи міжнародні зв'язки, підприємство бере безпосередню участь в розробці та впровадженні міжнародних відпочинкових турів, активно співпрацює з туристичними операторами на території України, а також Болгарії, Австрії, Чорногорії, Англії, Туреччини, Єгипту, Ізраїлю та іншими.

Підприємство бере активну участь в міжнародних заходах щодо організації та впровадження туристичного бізнесу. У 2008 році — виставки в Берліні та Познані, тематичні виставки в Мілані, Берліні та Лондоні.

Туроператор «Кей» запрошує вас відвідати мальовничу і неповторну Україну. Вас чекає незабутня мандрівка у світ краси й величі карпатських гір, цілюща аура смерекових лісів, самобутній колорит Гуцульщини, Буковини, Закарпаття. Огляд затишних сіл та міст з багатьма історико-культурними, архітектурними та природними об'єктами.

Пропонуємо цікаві екскурсійні тури у міста Івано-Франківськ, Львів, Рогатин, Мукачево, Ужгород, Кам'янець-Подільський, Хотин, Умань, Буковель, Верховину та інші: запрошуємо на фольклорно-етнографічні театралізовані дійства — гуцульське весілля, вертеп, проводи на полонину та інші. Туристи мають можливість відвідати старовинні замки, фортеці та монастирі Прикарпаття та Закарпаття, покататися на Карпатському трамвайчику та відвідати інші цікавинки Карпатського краю.

Палітра туристичних послуг, що надаються ПП «Кей» досить широка і різноманітна. За прийнятними цінами приємно провести відпустки можуть молоді подружжя, сім'ї, туристи з різними вимогами та уподобаннями.

Телефонуйте: (0342) 71-10-36, (050) 37 37 197

{youtube}ipJNVw0rJJQ{/youtube}

Відгуки

Лера Колинковская (Перехожий)
Не сподобалось
Не кому не советую услуги этого агенства! Делали визу на Мальту, так как не было справки с работы они сделали нам свои , с которыми мы поехали в посольство , естественно на следующий день нам позвонили посольство сказало, что мы обманщики и в визах нам отказали, так как из достоверных источниках по их словам они узнали , что мы там не работаем. Директор агенство во время разбирательств с Посольством уверяло нас подождать и обманывать по поводу работы и уверяла нас , что все будет хорошо. Когда хорошо все не стало директор с начало начала сваливать вину на своих сотрудниц ,мол они же вам эти справки делали, потом на нас мол мы не убедительно врали посольству , вообщем теперь у нас отказ в загранпаспортах . За справки эти мы платили, узнать что мы там не работаем можно через пенсионный фонд и налоговую. Чего не знала директор агенства, которая работает с документами 15 лет. Деньги нам вернули
Переглянути всі відповіді ()
хороша робота, фірма надає якісні послуги, їхали того року з чоловіком в готель Кондор, дуже сподобалось, автобус комфортний, буду користуватись послугами фірми і цього року
Переглянути всі відповіді ()
Дякую пані Ірині, за гарний підібраний тур для нас. Задоволені на всі 100 %)))
Переглянути всі відповіді ()
Ще хотів додати, водії на мою думку повинні бути цілком огородженні від пасажирів, під час руху пасажири мають звертатись до гіда, про кондиціонер чи про зупинки. А то завжди дьоргають водіїв під час руху на швидкості 90 км/год. Або ще скандалять із ними. Ці всі питання має вирішувати гід! Водій це керівник автобуса, він має робити свою роботу без вмішування в це непрофесіональних туристів) Було б досить непогано, якби були визначені зупинки, і люди знали коли і де буде зупинка, а не підходили кожного разу і питали. І якби працювали туалети, бувають різні ситуації. Також варто б людям розказувати про те як користуватись кріслами, як правильно сидіти, розкладати і т.д. @Олена якщо добре постаратись до буде ідеально.
Переглянути всі відповіді ()
Для пані Оксани.
Добродійко - уважніше читайте мій відгук. Я не належу до тої когорти туристів, яким потрібно "леду-печеного". І мені кондиціонер добре дув і відпочинок суперовий був, навіть дорога туди (з "Кей-ТуР) класна.
Але вибачте, - коли Вам нічого не говорять і тримають 36 чоловік за баранів за своїж гроші - то Є ЗЛЕ! (нежданий, не маршрутний поворот на Тернопіль, лишніх 300 км). Ось тут шукайте негатив і 2 години вкраденого відпочинку, бо 2 рейси (Луцький і Львівський спарювали), але все вийшло, як завжди.
А особисто відпочинком задоволений і сім'я тоже. Якщо дасть БОГ, то вже втретє поїду в той самий готель. (не буду писати конкретно котрий, - бо запахне рекламою).
А Вам пані Оксано раджу навчитись добре читати, не через рядок. А відгуки приблизно всі однотипні, - завжди є проблеми, тобто "Кей-Тур" повинен попрацювати над помилками, - і все.
А особисто Ваш відгук, пахне заказухою.
P.S. Особисто спілкувався в телефонному режимі з керівником "Кея", і з автобуса висловив думку і побажання більшості. (по дорозі на Тернопіль). У відгуку докладно написано. Так, що панянко, -читайте уважніше.
Переглянути всі відповіді ()
Дякуємо за відгуки , це для нас неоціненний досвід. Обов'язково врахуємо всі недоліки та побажання для покращення та удосконалення роботи .
Переглянути всі відповіді ()
Дуже гарно написала пані Оксана! Я з вами згодна на 100% у тому, що завжди є задоволені і не задоволені. Один і той самий тур, одні й ті самі умови, хтось отримує задоволення, а інший строчить негативний відгук-оповідання. І як би туристичні фірми не старалися, ідеально не буде НІКОЛИ. І що цікаво, люди полюбляють виливати свій негатив, дуже рідко діляться гарними враженнями, а якщо вже і поділяться, то їх ще й звинуватять, що то менеджери фірми собі відгуки пишуть. Хочу їхати в теплі краї, а з ким їхати не знаю, скрізь лише негативні відгуки, чому люди не діляться позитивом?? невже все так погано?
Переглянути всі відповіді ()
Нещодавно приїхали з Болгарії , відпочивали сім'єю (чоловік і синочок 4 рочки) на сонячному березі . Від Кея подорожуємо вже не вперше і послугами цілком задоволені . Зазвичай віддаємо перевагу Туреччині , але цього року вирішили трішки зекономити і зупинились на Болгарії. З маленькою дитиною важкувато в автобусі та загалом проїзд був нормальним. Смішно трохи з таких людей як Володимир, який залишив тут коментар декілька днів тому, люди в дечому самі собі настрій і відпочинок портять. З нами також такі їхали , то їм кондиціонер засильно включений і їм холодно , то шофер помало їде, а як набирає ходу деколи на обгонах то кричать не ганяти так швидко , то їм в туалет зупинитись додатково бо вони пів години тому не хотіли ще коли зупинка для всіх була :)))
Доречі про туртес згадували , чекали ми колись трансфера туртеса на окраїні міста на зупинці серед бомжів і алкоголіків в холодну погоду більше як годину бо вони помилились і в чернівцях чекали людей , які взагалі не мали їхати . Думаєте хтось вибачився ?))) Через Пегас літали , так вони рейс на повернення перенесли на декілька годин , таке саме ніхто нічого не сказав . Але на мою думку це все дрібниці через які не варто портити собі відпочинок.
Переглянути всі відповіді ()
Думав не писати відгук, але вже. @Андрій. Ну я б не сказав, що із riki-A дорога займала 20 годин. Ми їхали 28 год. І це не тільки тому, що були черги на кордонах. Вперед їхали із riki-A, і я тільки підтримую Кей, що вони від них відмовились.

1. Автобус той яким ми їхали реально барахлив. Коли їхали через Румунію, то 2 чи навіть більше раз зупинялись на 5 - 10 хв, і щось там водій підкручував. У висновку нас обігнало 4 автобуси, які були позаду нас. Кондиціонер гудів дуже, теж щось водії ходили і підкручували там.
2. Водії реально нікуди не спішили, а собі в розвалочку їхали. До Чернівців, зупинка 10 хв, бо назустріч їхав автобус із Болгарії, і вони вийшли побалакати, у результаті обігнало нас 2 автобуси. Дальше водії весь час курили у салоні, до мене запах не доходив, але я не знаю як там людям було на передніх сидіннях :) В Обзорі 15 хв стояли, бо там офіс riki-A, і вони рішали свої питання) Короче дорога реально була довгою, звісно черги вплинули на кордонах, але і водії теж які дозволяли себе обганяти, і нікуди не спішили.Тому я б не дуже хвалив riki-A :)

Назад дорога теж була із веселощами. Із Созополя в 15:30 мали забрати, а забрали десь в 17. Казали буде мікроавтобус із riki-A надписом, а приїхав без нього. Мало того на площі звідки мали забирати нас є 4 точки де зупиняються автобуси, де саме буде стояти наш автобус ніхто не сказав. Приходить смс, із описом мікроавтобуса, що він чекає. І дійсно чекає, ми його бачили ще хвилин 10 тому, але відки було знати, що то наш, як там жодних розпізнавальних знаків?Ми ж не телепати. Доїхали до Бургаса(20 км), і виявляється забули двох чуваків. Вертаємось. У результаті, лишніх 40 хв потрачено. В Сонячному Березі чекає автобус, бідні люди чекають щось більше години на нас. І виявляється, немає ще двох людей із Помор'я. Чекаємо. У результаті із Сонячного Берега виїхали о 19:30. У ІФ десь були о 18. Враховуюче те, що ми виїхали із Приморсько своїм ходом о 13, потім чекали в Созополі 3.5 годин, то це трохи жесть. Автобус назад був 2007 року, Neoplan, який навіть був обладнаний обмежувачем швидкості, хоча це не врятувало водія від штрафу. Також при переїзді із Румунського на наш кордон внезапно в автобусі закінчилось пальне. Тому водій біг до друга Зеника, (який якраз був на українській стороні )за каністрою, і йому повезло, бо за словами Зеника він ніколи не возить каністру , але цього разу вирішив узяти, короче нам повезло.

Які висновки можна зробити?

1. У Болгарію я ніколи не буду їхати більше автобусом. Так як жоден із операторів, не може забезпечити нормальної поїздки. Того року я їздив із приколами із іншим туроператором, тоді хоч водії були круті, а цього разу взагалі засада. Я краще кину 1200 грн (вартість туди і назад а може і менше, зараз в листопаді туди - назад коштує 400 грн ) і полечу із Києва WizzAir у Софію, а звідти кину ще 68 левів (сумарно туди і назад) і доберусь до Приморсько, без тупих очікувань на кордоні, без подвійних пересадок у Сонячному Березі і Созополі (зробити людям трансфер ще 20 км за Созополем це вище сил будь якого туроператора Івано-Франківська), і я не буду грати в лотерею із автобусами і водіями. І витрачу +60 Євро. І автобус із Софії відправиться вчасно по розкладу, і автобуси в Болгарії на внутрішніх перевезеннях інколи кращі за наші, які їдуть в Болгарію. Навіть сам водій казав, що не розуміє як люди можуть їхати в Болгарію із такими організаціями і чеканнями.
2. Автобуси. Це болюча тема. Чому не купити 4 автобуси хоча б 2010 - 2012 року, або взагалі нові із заводу, які там коштують по 250 000 Євро? І нормально вони за 2 - 3 роки окупляться за 2 - 3 роки. І в автобусі буде працювати туалет, людям не прийдеться терпіти до заправок, все буде працювати. Але тож не вигідно. Всі хочуть мати прибуток зразу. Тому і або наймають болгарських перевізників або наших водії, в яких автобуси іноді і 95 року можуть бути. Хоча ніби та ж Перота офіціний представник крутих автобусів vanhool, і на кордоні я бачив досить такі круті автобуси від неї, мабуть в Україну із її дорогами вирішили пустити старий автобус :) Або riki-a старі мерседеси із турецьким минулим. Чому турки купують нові автобуси, для внутрішніх трансферів, а українці трясуться в старих автобусах із не працючими туалетами по 20 - 28 годин?
3. Є wizzair, pegasus, booking.com. При бажанні можна собі самому орагнізувати поїздку, де буде все по розкладу і без тупих чекань.
Переглянути всі відповіді ()
Такого, ЯК "КЕЙ" оператора не бачив - Ніколи!(Їздив не одноразово від туртеса, сам бронював на букінгу). В агенції забронювали готель в Сонячному Березі через іншого оперетора, тільки через те , що працівники агенції попередидили, - що можуть не заселити в готель від "Кея". Тому вирішили взяти тільки квитки в обидва боки , ЗГІДНО МАРШРУТУ та графіку маршруту!(відгуки про перевізника дуже хороші, про водіїв -Велике спасибі! Працювала Калушська бригада).
Почалось з того, що виїзд мав бути 17.08.2013р. від кінотеатру "Космос", що в Івано-Франківську о 10:00. Всі туристи були на місці, окрім автобуса. Приїхав 10:30. Нічо - перетерпіли. Видача - віз, і "оПАЧки" - одному пасажиру вклеїли на візу чуже фото. (цікаво, чия вина в тому? НЄ,НЄ "Кей "ні в чому не винен, то все консульство напутало. Але чомусь в цій поїздці не мав їхати трансфермен, але по дзвінку, сам попередньо не знаючи того поїхав). Ця бригада-водіїв професіоналів, їздить без трансферменів. Поїхав бо запахло жареним - з візою і фото. Ну окрім того, що сталось думали тоді, що - це прикра помилка. Виїхали 11:15.
2. Дорога, кордони все склалось супер - і зайняла 19 год, тому ту годину з лишнім біля "Косомосу" всі забули".
3. При виході з автобусу у Сонячному Березі Представник "Кея" уточнював - чи всім зрозуміло коли і де ми відправляємся. Канєха! (шо тупі їдуть, ще листка 2 роздрукованих, що, коли і як). І того мій виїзд з Сонячного мав бути 26,08,13 о 17:30.) Пізній виїзд - круто, класно, в мене із сім'єю плани на останній день. Готель по ALL in працює, відповідно - обідаєм, перекусим, купаємся в басейні і ще 1,5 год щоб дойти від готелю "Поморьє" до гот."Балкан" і докупити в дорогу, бо ковбасу і сир не купиш день на перед. (а на чіпсах і круасанах далеко не заїдеш)
Що хотіти все сплановано. Тим більше, що сам Сонячний знаю добре, відстань2,2км. пішком 25 хв. (дитина, жара, чемодани)
3.Відпочинок все гуд, уже там був, тому сподаболось. Готель "ПоморьЄ" 3*. все включено. Буде нагода поїду ще.
4. Останній день, все сплановано по годинно. Ранній сніданок, море, здача номеру, ( в даному готелю пакет все включено не закінчуєсться о 12:00), далі обід, купання в басейні, останні дрінкі - і в 16:00 вихід з готелю.
5. 15:00 приходить смс, попердження про те що виїзд о 15:20. (Ми на той момент віддихаєм по програмі). За 20 хв., я повинен переодіти і висушити сім'ю і добігти до гот."Балкан". Нагадую виїзд мав відбутись о 17:30.
6. Прибігли, 15:22 - попередньо відправив повідомлення, що можливе спізення 10хв.
7. Пів автобуса не має, годину чекаєм - вирішили їхати в СВ.Влас і Єлінітє по туристів і вертатись в Сон. Берег.
8. Виїхали з Сонячного Берега о 17:15.
9. Висновок - майже 2год прокатався в автобусі - їду з дитиною і жінкою на Україну на сухарях. (бо ковбаску не купили - і хлібчика тоже).
10.Вирішили в Румунії робити одну зупинку на туалет, тільки щоб вспіти до перезмінки на границі. Водії, ще раз супер! Пронеслись до Румунського кордону дуже швидко впритик з перезмінкою 7:55 виїхали на Укр. кордон. Всі подумали, що тут засада перезмінка - 8:00. Та нє, все - виїхали 8:25 з кордону. Всі довольні. Орієнтовний час в дорозі до Франківська 18 год. рекорд для автобуса. ( я машиною так заїзджав). НО не так все сталось, за Чернівцями на кольці автобус взяв правий ряд і пошумів на Тернопіль. (якого хєра всі подумали).
Пізніше все стало ясно, з нами в автобусі були туристи з Тернополя, Луцька, Рівного, Львова та Мукачева.
І того в Тернополі вийшло 10 чоловік і пересіло на Луцький автобус, який їхав позаду нас.
11. Висновок "Кей" не зумів, не вмів, економив найняти "бусік" на 10 чоловік, щоб доставити їх до Тернополя, А гнав величезний автобус із 46 пасажирами, які всю Румунію пролетіли на своїх кріслах у згорбленому положеню тільки, щоб швидше вдома бути. Та тут бонус, ще 300 км. А люди зі Львова та Мукачева коли мають добратись?
Останнє Питання адресоване Вам шанована Василина Василівна? Так і на мій дзвінок, який я зробив на гарячу лінію і поспілкувавшись з Вами Ви не відреагували в повній мірі! (я просив особисто Вас попросити вибачення перед пасажирами в телефонному режимі у вигляді дзвінка. Та ви, - проігнорували моє прохання, і лише деяким туристам надіслали повідомлення із вибачнням та і те з помилкою.
12. Ну я бачу не один такий, відгуки всі приблизно одинакового змісту. Треба щось діяти - долати цей не професіоналізм, чи пофігізм, чи просто величезне бажання збагатитись не зважаючи на своє ім'я.
Далі буде... Або суд. Або компесація шкоди завданої всім туристам. Були діти із запаленням легень, яким терміново була медична допомога!
Переглянути всі відповіді ()
Шановний кей тур! З таким підходом до роботи ви втратите всіх своіх клієнтів. Змінили автобуси Мерседес класу євро 3 перевізника rikі-A з яким дорога до болгаріі тривала максимум 20 годин на перевізника perotta клас автобуса євро 2 !!!!!!!! Дорога триває 26-28 годин. Про зміну перевізника не повідомивши клієнтів, а це обман і невідповідність наданих послуг до заявлених!!!!!!! І дуже цікава практика проїзд в автобусі без супроводжуючого гіда!!!!!! Пакетів для сміття в автобусі нема жодної інформації по дорозі нема, два водія БОЛГАРИ!!!!!!!! Найцікавіше на кордоні!!!!! Нема супроводжуючого нема зібраних паспортів, а відповідно прикордонник не йде в автобус, з тріском і криками прикордонник збирає паспорти з чіткий питанням а де гроші на каву, отримує відповідь від водія що кави не буде прямим текстом говорить нема кави - будем чекати! І як ви здогадуєтеся чекали довго!!!! Перед нами пропускалися автобуси з черги позаду, а ми чекали, в автобусі були старші люди з проблемами кінцівок, а також малі діти!!!!!!! Наявність супроводжуючого прописана у вашому договорі!!! Так що підсумок один- заплачено гроші, зіпсовано подорож, нерви. Дуже сподобалось фраза оператор кей тур на гарячій лінії при простої на кордоні: Дайте прикордоннику 5 євро щоб вас пропустили, а ми вам на офісі повернемо!!! Це пряме спонукання до дачі хабара особі іншої держави при виконанні службових обов'язків!!!! Це погана практика для агенства яке на ринку 10 років. Вашими послугами більше не скористатись, але бажаю вам підходити до роботи як раніше- професійно.
Переглянути всі відповіді ()
Не раджу.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Підібрали жахливий готель,а так його нам рекламували казали що там буде казково!!!!ГОТЕЛЬ ЖАХЛИВИЙ.Автобус не комфортабельний і іхав дужу-дуже довго,в ночі в автобусі задувало ,було дуже холодно.Чай,каву не давали.Зупиняли за кожні пів годині..Тут Вас обрехають.
Переглянути всі відповіді ()
Нікому б не радила цю турфірму.БРЕХЛИВА,Оплачуєш один готель.а заселяють в інший.
Переглянути всі відповіді ()
Доброго Дня п.Вікторія. Напевно що людям було б цікавіше прочитати відгук безпосередньо про Ваш відпочинок в Болгарії . А з видачі паспортів не варто робити такої проблеми . Ваш тур відбувся в ті ж дати , які Ви бронювали , а стосовно описаного Вами стресу то скажу Вам, що далеко не велика кількість людей самі себе накручують думками про можливий невиїзд. Чимало туристів /агентів навіть самі просять видавати паспорти вже в автобусі. Також Ви напевно не чули , що різні оператори частенько таки видають паспорти в аеропорту безпосередньо перед реєстрацією , або в той же день. Повірте , якби все залежало тільки від оператора , а не від консульств інших держав , то ми звичайно ж пішли би .Вам на зустріч у будь-яких обставинах, які стосуються туру.
На рахунок невідомого туриста описаного Вами - не було жодної людити , яка була поселена на нищий рівень готелю чи тип харчування . .
Переглянути всі відповіді ()
Доброго дня. Бронювали у червні 2013р. Болгарію у Турагенства Кей м. Калуш. Дуже незадоволені їхньою роботою. Подали документи ще 23 травня на візу 4 дорослих + 1 дитина, за тиждень до поїздки (їхали з 22 червня) 2 дорослим з дитиною документи з паспортами віддали, а нас до останього дня годували "відмазками" про те, що наші паспорти будуть то наступного дня, то через годину, то в десятій годині вечора. Хто їздить відпочивати - зрозуміє, що таке пережити стрес, коли чемодани вже складені, все готове до відїзду, а паспотрів немає, і коли через дві години тобі відїзжати, а ти ще точно незнаєш чи поїдеш чи ні в таку довгоочікувану відпустку, бо турегенство ще не віддало паспортів, і мало того коли ви їдете машино 4 людей, в двоїх документи є, а двоє сидять на чемоданах і чекають!
Через тиждень після нашого приїзду ще один турист відїзжав у ту же Болгарію, тільки автобусом. І тут не обійшлося без пробем. Мало того що поселили не в той готель, який забронювали, дальше від моря, без кондеціонеру, з гіршим харчуванням, так ще й сказали що автобус з того готелю забирати небуде, треба самому добиратися до іншого готелю. Такого несерйозного, байдужого відношення до своїх клієнтів я ще ніколи не бачила. Не перший рік їдемо закордон, але таких проблем як з Кей туром ще ніколи не мали і нікому не побажаємо! Перший і останній раз їхали з цим туроператором. Якщо хочете зіпсувати собі настрій і поїзду тут Вам "Welcome"!!!
Переглянути всі відповіді ()
Доброго дня)відпочиваємо від цього Тур оператора уже 7 років і дуже задоволені!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!завжди особистий підхід до клієнта.Мама,я та мій молодший братик завжди задоволені відпочинком.усім весело.відпочивали і в Болгарії-2012 рій,3 рази у Турції і 2 рази у Єгипті.завжди від цієї Турагенції.усім рекомендую)
Переглянути всі відповіді ()
Тільки повернулась з відпочинку в Болгарії на Сонячному березі в готелі "Ріагор". Всім дуже задоволена.
На наступний рік, буду планувати відпочинок тільки з цим туроператором.
Цього року все відбувалось швидко і спонтанно і вирішувалось в останні дні, але і за цей короткий час нам підібрали саме те, чого ми хотіли.
Готелем дуже задоволені. Чисто, затишно, приємне обслуговування.
Чула багато негативних відгуків про "Ріагор". Була здивована. До нас ставились дуже мило з широкими посмішками (окрім зовсім непривітної адміністраторки). Поселили нас в готель на 1.3 години швидше по нашому проханню і не заставили чекати все ж до 14.00 як вказано.
Харчування таке, як і у всіх трьох зіркових готелях - одноманітне, але нема на що нарікати. Що ще можна придумати на сніданки (хоч снідали ми всього 3 рази, оскільки зрозуміли, що спати 3 години і йти їсти - це знущання над організмом :)).
Ціни в Болгарії приємно здивували. Дуже сподобався прибережний ресторанчик "Terra". Повертатись сильно не хотілось.
Автобус комфортний, але трохи вже потребує ремонту крісел :( і забрати все ж з нього жахливий освіжувач повітря. Водії хороші.
Звичайно можна шукати мінуси, набиратись пафосу і розказувати якісь надумані негативні речі, але я їхала відпочити, а не придератись.
Тому дякую туроператору "Кей" за прекрасний відпочинок і всім рекомендую готель "Ріагор". Наступного року обов"язково побачимось. :)
Переглянути всі відповіді ()
І знову пані Марія, причому ІП адреса така ж як і була в відгуку місячної давності , друзів якої буцімто обдурили на 7 тисяч гривень . На відміну від наших конкурентів ми не закриваєм доступ до відгуків так як нам важлива думка кожного туриста. Цим же успішно користуються деякі тур.фірми намагаючись хоч якось переманити туристів до себе. Такий спосіб ведення тур.бізнесу для нас неприпустимий , а для декого це один з основних способів виживання на даному ринку.
Прохання до туристів - побільше конкретики у Ваших відгуках (дата,час,імена), це є основною відмінністю від видуманих коментарів тур.агентів.
Переглянути всі відповіді ()
Ну,от приїхали з відпочинку,який організовував туроператор "Кей" і тепер зовсім не дивуюсь негативним відгукам!Хоч Ваша фірма і працює 10років,це зовсім не показник і ніяк не впливає на якість роботи та "обслуговування" туристів!Робота незлагоджена!Автобуси приїджають невчасно(якщо з Сонячного берега він мав виїхати в 15.20 ,то в 15.40 він тільки під"їхав)Здається ,що тут такого .але стояти з маленькими дітьми на спеці +38 не дуже приємно.Поки загрузили сумки,поки всіх порахували!Тут теж виявилось дуже цікаво на одне місце в автобусі нвписали 2х людей)))Знов виясняли,як т.д і таке інше!Тому дорогі працівники і керівники фірми"Кей" покращуйте якість своїх "послуг"!!!
Переглянути всі відповіді ()
Відпочивали в Созополі сім'єю(4 чол.).Початок не віщував нічого лихого.Доїхали добре.Погода гарна.Умови проживання хороші.Правда,два дні не працював телевізор і не було інтернету,але це не створило нам особливого дискомфорту,та й власниця готелю чемно перепросила за тимчасові незручності.Дев'ять днів минуло швидко.Настав час повертатись додому.Автообілем нас мали привезти до Сонячного берега,а далі вже автобусом до України.Але їхати по нас ніхто і не думав.Бо в списках пасажирів ми значились як такі,що відпочивають в Сонячному березі.Через пів-години очікування на зупинці ми почали непокоїтись.Потрібно було дзвонити до супроводжуючого,але болгарських левів у нас вже не було(витратили всі,бо в Україні ці гроші нікому не потрібні).Довелося бігти до обмінника.Але наявність грошей не врятувала,бо обидва контактні телефони в Болгарії були відключені.Ледве дозвонились на мобільник в Україну до туроператора.Нам сказали брати таксі і власним коштом їхати до Сонячного берега.Біганина від обмінника валют до переговорного пункту тривала півтори години.В цей час в Сонячному березі нас чекало сорок пасажирів,серед яких були малі діти.Наші діти вже дорослі.Вони питань не задавали.Але ми бачили в їх очах страх і тривогу(четверо людей в чужій країні на вулиці і дві години в невідомості що буде далі).Таксист запросив за дорогу до Сонячного берега "всього" 110 левів(550 гривень).Слава Богу ми не витратили всі гроші на подарунки собі і родичам.Вже в автобусі цілу дорогу смердів освіжувач повітря.Не розумію,чому ми мали дихати всю дорогу цією хімією.В салоні працював кондиціонер і зовсім не було жарко.Матеріальні збитки нам відшкодували.А моральні?Вже після поїздки в турфірмі нас запитали:"Ви мали ТРОШКИ проблеми?" Словом,все що було за 9 днів відпочинку перекреслено двома товстими червоними лініями.Так що ,потенційні клієнти турфірми Кей, читайте і робіть висновки!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Переглянути всі відповіді ()
Сподобалось і як спілкуються з клієнтом і як організовують поїздки.
Переглянути всі відповіді ()
Добрий день п.Марія!
Звичайно можна писати все що прийде в голову
,але чому Ваші знайомі не написали самі про себе. Я Вам дякую за рекламу хоча вона і негативна, все ж таки реклама.
І хочу також повідомити всім відвідувачам сайту, що туристична фірма "Кей" працює вже 10 років та шанобливо відноситься до своїх клієнтів.
І Ви п.Марія можете в цьому переконатись ще раз оскільки пишете що користались нашими послугами
З повагою
Переглянути всі відповіді ()
Фірма несерйозна,сама колись рекомендувала їхні послуги!А вони надурили знайомих на 7000грн!
Переглянути всі відповіді ()
літав через туроператор кей в Єгипет в цьому році готель менеджер підібрала шикарно відпочивав з задоволенням, маса вражень відпочинок був просто супер всім раджу цю фірму
Переглянути всі відповіді ()
Шановний Романе!Не вводьте в оману відвідувачів сайту.Ми розуміємо, що конкуренція на туристичному ринку є великою,але давайте все ж таки будемо толерантними один до одного.
Переглянути всі відповіді ()
Роман! Консульський збір (у вашому випадку 35Є) не повертається. Він не повертається в першу чергу консульством яке відкриває візу, а не турфірмою яка подавала документи. Власне якщо ви будете подавати самостійно і з якихось причин візу вам не відкриють то консульський збір вам не повернуть. Такі правила консульств, а не турфірм.
Переглянути всі відповіді ()
Відкривав у цій тур фірмі візу шенген. Замість 3-ох тижнів відкрили за 3.5 місяця. Поїздка пішла "краями". Думав вже новий закордонний паспорт виготовляти. Консульський збір 35 Євро ніхто не повернув ! Фірма НЕСЕРЙОЗНА ! Якщо хочете зіпсути відпочинок, то можете сміло звертатися, вони вам допоможуть у цьому !
Переглянути всі відповіді ()
Залишилися дуже негативні враження.Виробляли шенген візу на 10 днів,при отриманні візи повинні були заплатити 110 євро,в посольстві дали відмову,і в результаті агенція за свої послуги хоче 110 євро...при тому що нюанс щодо оплати при відмові взагалі не обговорювався...
Переглянути всі відповіді ()
Ми минулого року іздили через цю турфірму до Болгарії. Організацією поїздки дуже задоволені. Гарне обслуговування, надання вичерпної інформації, комфортабельні автобуси і відповідальне ставлення до клієнтів. Вийшло так, що одні пасажири спізнились на автобус і їх чекали, не залишили їх, намагались вияснити, що з ними сталось. (Для того, щоб розуміли, 2 роки назад їздили через "Надію" і нас просто залишили в Болгарії, не повідомивши точний час виїзду, який переносили кілька разів. Потім вернулись за нами, але враження про "Надію" геть зіпсуте) тому до турфірми "Кей лише позитивне ставлення, на них можна покластись.
Переглянути всі відповіді ()
Я мала справу з цим туроператором і мені дуже - дуже сподобалось. Обслуговування , ставлення до клієнта і як наслідок прекрасний відпочинок . Я б вам порадила саме цю фірму !
Переглянути всі відповіді ()
хороша фірма,можна довіритись.
Переглянути всі відповіді ()
Їхала від "КЕЙ" три рази. Якщо постаратися то прикопатися можна до всього. Це залежить від людини. Особисто мені немає нащо нарікати. Все було супер!
Переглянути всі відповіді ()
Хочу звернути Вашу увагу на те, що скільки б не зверталась в цю фірму завжди отримула вичерпну інформацію і хороше обслуговування
Переглянути всі відповіді ()
ми їздили з фірмою кей в Париж дуже сподобалося суперова програма всім раджу Анна
Переглянути всі відповіді ()
Гарна агенція. Відпочинок в Болгарії, організований ними, мені сподобався
Переглянути всі відповіді ()
Хто мав справу з цією агенцією, порадьте чи варто туди звертатись, бо ззовні все симпатично виглядає, але хто зна що там насправді?
Переглянути всі відповіді ()
Key   Тури За Кордон   Тури В Карпати   Туристичне Страхування   Авіаквитки   Туристичні Оператори   Квитки   Страхування   Туристичні фірми   Візи, візова підтримка   Дитячі табори   Квиток   Білет   Квиток для транспортних перевезень   Страховка   Страхові послуги   Страхова компанія   Страхівка   Страхові компанії   Туристичні фірми   Турфірми   Турагенції   Туристичні агенції   Турагенства   Турагентства   Турагенція   Туристичне агентство   Туристичні агенства   Туроператор   Туроператори   Туристичні оператори   Туристичні послуги   Туристична агенція   Туристична фірма   Турфірма   Туристичне агентство   Туристичне агенство   Турагенство   Турагентство   Туристичний оператор   Туристичні агентства   Віза   Відкрити візу   Оформити візу   Відкриття візи   Дитячий табір   Табір   Табори   Літній табір   Зимовий табір   Літні табори   Зимові табори   Літній дитячий табір   Зимовий дитячий табір   Літні дитячі табори   Зимові дитячі табори   Бронювання авіаквитків   Відпочинок за кордоном   Візова підтримка подорожуючих   Де придбати страховку   Дитячий табір у карпатах   Тури   Тури по україні   Туристичні послуги за кордон   Туристичні послуги по україні  
Показати більше