Ольга Семененко: Світові тенденції маркетингу у місті Тернопіль

Ольга Семененко: Світові тенденції маркетингу - фото
Дата події: 23 грудня 2019
Початок: 10:00 год.
Вартість: 300-400
Для того, щоб підписатися на події, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Знати лідерів своєї сфери діяльності та галузі - ознака професіоналізму та амбіцій.
Навчатись у лідерів галузі та переймати їх найефективніші рішення - обов'язок кожного, хто не хоче "вилетіти" з ринку.
Знайомства та партнерство з такими - можливість, яка випадає не так часто, щоб нею нехтувати.

Саме така можливість випала Інституту Креативних Студій, коли до нас погодилась приїхати та поділитись досвідом Ольга Семененко (BNP Paribas Group, Paris).

Тож пропонуємо вам долучитись до нашої події, щоб дізнатись про ті тенденції та тренди, що рухають світовий ринок від людини, що в прямому сенсі буває за зачиненими дверима корпорацій та бере участь у прийнятті глобальних рішень.

У комбінованому форматі лекції, освоєння практичних методик та розбору кейсів ви дізнаєтесь:
- як працює маркетинг великих корпорацій, як вони реагують на зміни та тренди;
- які тенденції в маркетингу найбільше впливають на ринок та як їх може застосувати маленький підприємець в Україні;
- за ким із світових гравців варто поспостерігати та у кого навчатись;
- хто кого: Стартапи VS корпорації.

Про спікера:
Ольга Семененко, BNP Paribas Group, Париж

Освіта:

- ESSEC Business School Executive MBA , Paris, France
- UCLA Anderson Business School Entrepreneurship & Platform business
- Los Angeles, U.S Military School of Saint Cyr, Leadership, Bretagne , France
- Blue Ocean Strategy, London, UK ІФДІНГ Економіка і менеджмент

Кар’єра:

- BNP Paribas Group (з 2008), Париж, Франція: Директор по стратегії розвитку в соціальних мережах; Бренд-менеджер на глобальному рівні; Директор по зовнішнім комунікаціям на міжнародних ринках;
- Укрсиббанк: Директор по маркетингу і комунікаціям (побудування маркетингового департаменту у фінансовій галузі, сегментація, формування портфеля продуктів, здобуття лідерських позицій на Українському ринку);
- Троянда (NIS Western Fund): Директор з маркетингу;
- WimmBillDann: Директор з маркетингу, вивід на ринок брендів J7, Рижий Ап, заснування бренду Слов‘яночка;
- Colgate Palmolive: Marketing Manager;
- PriceWaterhouse (Management consulting): перевід українських банків на міжнародну систему бугалтерського обліку;
- Valstar, Rotterdam, the Netherlands: розвиток постачання фруктів і овочів на рики центральної та східної Європи;
 
Створення стартапів:

- crowdfunding platform for BNP Paribas;
- online reservation for Maghréb market.

- Консультант і коуч стартапів партнерів групи BNP Paribas в 15 країнах
- ТОП 10 маркетинговий директор України 2008 року
- Innovation Award BNP Paribas 2009
- Співзасновниця AIESEC Ukraine

Захід буде корисним для підприємців, маркетологів, студентів та викладачів, які прагнуть розвиватись, бути в тренді, а старого доброго Гугла для цього мало.

Кількість місць обмежена - 70 осіб, тому налаштовуйтесь на ефективний нетворкінг та готуйте ваші запитання та кейси.

Кошти за подію будуть спрямовані на розвиток Інституту Креативних Студій та організацію самого заходу.
Перегляди 25

Відгуків немає.
Ви можете бути першим:

Додати відгук