Салон-магазин "Меблі VIP"

Меблі VIP - фото
Відгуків 6
Івано-Франківськ
вулиця Залізнична, 4в
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 19:00Без перерви
Сб10:00 - 15:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

 

Меблі VIPwtінтернет-магазин меблів!  Ми пропонуємо широкий асортимент доступних МЕБЛІВ таких відомих брендів як: Гербор-Холдинг, BRW, Camelgroup, Сокме, Cama Meble та інші.

 

У нас Ви можете без зайвих рухів купити спальні, вітальні, дитячі, прихожі, дивани, а також замовити індивідуальне виготовлення кухні чи шафи-купе. Наш дизайнер зробить заміри, надасть професійну консультацію і допоможе вибрати колір фасаду та корпусу або оформлення під м'які меблі.

 

Крім того, Ви можете облаштувати інтер'єр свого помешкання, збираючи комплекти з різних елементів модульних систем, серед яких: шафа, ліжко, тумба, стіл, комод, вітрина, дзеркало, стелаж і т.д. Всі ці та інші меблі Ви можете шукати, вибирати, порівнювати та замовляти прямо на нашому сайті навіть не встаючи зі свого крісла.

 

Ми доставимо меблі прямо до Вашого дому в будь-яке місто області чи України: КИЇВ, Калуш, Коломия, Тисмениця, Тлумач, Надвірна, Долина, Галич, Бурштин, Рогатин, Яремча, Снятин, Городенка, Львів, Ужгород, Чернівці, Тернопіль, Хмельницький, Житомир, ЛЬВІВ, Рівне, Луцьк, ДНІПРОПЕТРОВСЬК, Одеса, Харків, Донецьк, Луганськ, Кіровоград, Вінниця, Херсон, Миколаїв, Сімферополь, Чернігів, Полтава, Суми, Запоріжжя, Черкаси чи в будь-який інший населений пункт.

Відгуки

Bohdan Pashkovskyi (Перехожий)
Не сподобалось
Мебельна п'єса у шести діях без антракту.
Пролог. Січень. Довго шукав собі меблі у вітальню, приглядів собі нормальний комплект, у магазині у ТЦ "Велес" сказали, що двох позицій (тумби під ТБ, і шафи) наразі немає на заводі і треба чекати місяць-два. Таку ж інформацію надали мені всі інтернет-магазини куди я звертався.
Дія 1. Березень. На жаль магазин у Велесі закрився, а знайшов інтернет-магазин Меблі VIP який являє собою знвичайний офіс на Дністровській у ТЦ "Глобус". Тут мене по телефону запевнили, що всі елементи є у наявності і можна брати.
Дія 2. Договір. 19 березня 2018 року ми підписали договір, завдаток і т.д. Оскільки машина їздить на завод раз у тиждень то меблі обіцяли за тиждень-два.
Дія 3. Зав'язка. Через два тижні я зателефонував і виявилося, що двох позицій немає на заводі (вгадайте яких). Очевидно, що їх там не було ще з січня, але звірити дебет з кредитом не всі можуть.
Дія 4. Квітень. Від відписання договору пройшов місяць, і після мого 100500 дзвінка мені запропонували привезти наявні деталі - бінго, у мене є пів комплекту.
Дія 5. Кульмінація. 17 травня 2018 року. Кількість дзвінків перевалила за 100500 * 2, мені привезли шафу і тумбу під ТБ. Але полку від шафи привезли ну дуже биту. Дзвоню у фірму, визнають помилку. Обіцяють виправити і привезти заміну.
Дія 6. Розв'язка. Станом на 17 липня 2018 року пройшло 2 місяці від часу виявлення дефекту і практично 4 місяці від часу замовлення, і я досі не можу отримати справні, замовлені меблі.
Епілог. Тут висновки для себе кожен зробить сам.
Переглянути всі відповіді ()
Володимир Василюк (Перехожий)
Сподобалось
Сподобалось: Люди які знають що роблять. Замовляв дуже складну кухню. прийшли поміряли, вказали на деталі, намалювали. Ціна хороша. Замовили. Прийшли ще раз для того щоб переконатись що все буде добре.
Загальне враження: Кухня вже монтована. ми тішимось
Переглянути всі відповіді ()
Iryna Harasymiuk (Перехожий)
Не сподобалось

Загальне враження:Замовили вітальню. Із плюсів тільки те, що вчасно привезли. Перейдемо до мінусів.
Частина 1. Одразу в комплекті не було ручок - усіх, 21 шт. та планки, яка одночасно декорує три шафи. Тут зрозуміло, винен не магазин, а фабрика. Але далі. Меблі привезли в понеділок, недостачу обіцяли доставити пт-сб. У пт написали, що переноситься це все діло на понеділок. Обіцяли інформувати. Нехай. Тиждень мовчання. Зателефонувала сама, чт або пт. "Ще немає, почекайте до понеділка". Нехай. Мовчання. Телефоную знову в четвер. "Машина завтра (тобто пт) зі Львова привезе. Можете забрати після 18:00 або в суботу". Мені не виходило прийти, тому прийшла в понеділок. У результаті потрапила ще й в обідній час, про який чомусьнемає інформації на сайті. Прочекала 40 хвилин. Прийшов продавець і з страшенно жалісливим поглядом сказав приходити завтра після обіду, бо " ще не доїхало". Нехай. Наступного дня, себто у вівторок, десь так під обід зателефонувала продавець:
- Ви збираєтеся сьогодні до нас приходити?
- Так.
- Можете не збиратися.
Сказала, що на чт орієнтуватися. Нехай. Зателефонувала я сама в чт (щоб знову даремно йти). І що ви думаєте? "Ще не доїхало". Розізлилася на таку безвідповідальність, сказала, що якщо в пт (завтра) до 15 год не заберу, то будемо якось серйозніше вирішувати це питання. У відповідь: "Давайте не будемо так зразу кіпішувати". Терпець урвався. Пообіцяли, що буде все.
15:15 наступного дня. Я вже майже біля магазину.Телефонує продавець:
-Ви будете сьогодні приходити?
- Так
- Тоді через 40 хв приходьте. (Ремарка - обідня перерва у них до 14, під магазином чекаюь люди).
Я ж (а чого б це?) спланувала все по-іншому, о 16:20 у мене автобус в село. Кажу про це. Пообіцяла поспішити. Через декілька хвилин передзвонила, мовляв, давайе вам на вокзалі все віддам. А я вже біля магазину (могла по-іншому спланувати свій маршрут). Нехай, іду на вокзал, почекала ще трохи. Коли чекала. передзвонили, щоб перепитати, чи довго ще - нагрубіянили, сказали, що претензії вислуховувати не хочуть (?!).
Забрала (та невже ж). 21 вересня (з постйними дзвінками), а меблі привезли 27 серпня.
У той же вечір прикрутили ручки. І знаєте, що? А шурупів, на які ці ручки прикручуються, то не вистачає. Тепер маю шукати ще тих шурупів, купляти їх.
Частина 2. При зборці меблів розбили люстру. Люстра не нова, та все ж. Ми не вимагали відшкодування, бо якось шкода було людей (як вже потім зрозумілт - це не було взаємно). Під час однієї із телефонних розмов щодо ручок (там , де про "кіпішувати"), продавець Сергій(він же і збирав меблі) пообіцяв відшкодувати кошти за люстру. Наступного дня продавець, інший (бо із Сергієм не могла зв'язатися) сказав, що все обов'язково буде владнано, треба поговорити із Сергієм. Це була пт, я ще раз написала на Viber, чекала відповіді. У понеділок мені написали модератори:
"Коли сталася ця стуація, ви при свідках відмовились від відшкодування. Тому, навіть документи на відшкодування не оформлювались, які обов'язково мають документально і з фото оформитись. Також по словах наших працівників, ви сказали, що ви і так будете її міняти на нову."
По-перше, вас не має хвилювати буду я її міняти чи ні. Нехай і поміняю, я дуже легко можу її продати(і отримати кошти), подарувати і т.д.
По-друге, а, може, я передумала міняти люстру?? Га? А тепер доведеться - і доведеться витрачати гроші.
По-друге, якщо вас так сильно хвилює документальна сторона, то прошу зауважити, що відмовилася не я(за документами покупцем є саме я), а моя мама. На її слова ви мали б не зважати, раз у вас все так правильно.
По-третє, я одразу перетелефонувала, знову ж таки до Сергія не додзвонилася. Пообіцяли, що наступного дня він передзвонить, бо немає його на роботі.До сьогодні мовчання від 24.09. При цьому я не просила захмарну суму - 300-400 грн. щоб покрити хоча б частину нової люстри.
Частина 3. Якість збірки далеко не найкраща. Якщо не сказати погана. Численні подряпини, у т.ч. і підлоги. Дверцята прикручені криво, мусили самі перекручувати.
Висновки. За збірку заплатили повну суму - 1000 грн, але належної якості не отримали, а ще й самі мусили монтувати ручки й планку. Абсолютна ЬЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.
Не чекайте доброго ставлення. Ви пробачаєте їм розбиту люстру - вони водять вас за ніс, не виконують вказаних термінів доставки деталей, не інформують, змушують марно приходити по кілька разів та ще й нагрубіянять.
"У нас Ви можете БЕЗ ЗАЙВИХ РУХІВ купити спальні, вітальні, дитячі, прихожі, дивани," - глибоко сумніваюся.
Переглянути всі відповіді ()
Рубашевська Галя (Перехожий)
Сподобалось
Сподобалось: Купляла в меблі vip кухню', диван,вітальню,шафи-купе. Все сподобалось, рекомендую.
Переглянути всі відповіді ()
Меблі Інтернет-магазин (Перехожий)
Сподобалось
Вибачте, Оксано Яремак, і дякуємо за конструктивну критику.

Коли від Вас поступили зауваження щодо товару, ми одразу зреагували. За цей час було здійснено три виїзди майстрів на об'єкт. Виправлені всі зауваження і це підтвердженно документально в "Акті прийому-передачі виконаних робіт"

Ми завжди бажаємо вдосконалюватись, тому обов'язково беремо до уваги зауваження, щоб покращитись.
Переглянути всі відповіді ()
Оксана Яремак (Перехожий)
Не сподобалось
У «Меблі VIP» я звернулась, бо дуже хотіла кухні-VIP... Коротко розкажу всі VIP-«привілеї», бо хочу щоб якнайбільше людей знали про цю конторку і не «обпікались» так як я. Кухню я замовила під індивідуальний розмір і дизайн. За договором, який був складений три місяці тому, моя кухня мала б бути готова до 60 календарних днів (хоча Підприємець дуже обіцяла вкластись зі здачею до місяця часу), але, на жаль, мою кухню «домучили» тільки через три місяці і це враховуючи мої постійні надзвонювання (на які не завжди бажали відповідати)… Монтаж моєї кухні (довжина якої трохи більше двох метрів погонних) виконувався в сукупності кілька днів, але це «задоволення» розтягувалось на довго, тому що фасади замовили невідповідного розміру (одні завеликі, інші – замалі, а ще інші з бракованою решіткою…), тому треба було чекати на нові, які везли з Польщі місяць, але це не найгірше. Найбільша проблема в тому, що VIP-меблі мають вигляд, як кажуть, «сам пан склепав»: по-перше дуже багато пошкоджень фасадів (які вони потім замальовували якоюсь пастою) та пошкоджена стільниця в двох місцях, по-друге - бокові стінки тумб виглядають так, ніби миші пообгризали (в VIP напевно немає відповідних інструментів, щоб рівненько різати плити ДСП та обклеїти закінчення кромкою, щоб був акуратний вигляд), по-третє фасади прикручені КРИВО (щось МАЙСТРИ рівняли-рівняли, але завіси прикручені так, що вже дуже й не виправиш ), по-четверте – в фасадах з решіткою невідповідно врізана решітка (в одній тумбі горизонтально, в іншій – вертикально) і так можна перераховувати і перераховувати «якість VIP». В мене склалось наступне враження про «VIP»: люди дуже хочуть заробити легкого хліба (до речі, вартість моєї кухні біля тисячі доларів!!!!!!), але ніякої елементарної компетентності чи відповідної освіти НЕМАЄ навіть приблизно. Для того, щоб щось робити, треба хоч приблизно орієнтуватись в даній справі. Чесно кажучи, заходжу на свою «VIP-кухню» і вона мене дратує до неможливості, бо в кожному її куточку бачу якийсь недолік. Одним словом - це ЖАХ, а не VIP!!!!!!!!!!!!
Переглянути всі відповіді ()
Меблі віп   Меблі віайпі   Корпусні меблі   Продаж меблів   Виготовлення меблів   М'які меблі   Меблі   Вітальні   Вітальня за власним дизайном   Вбудована техніка   Виготовлення корпусних меблів   Виготовлення корпусних меблів на замовлення   Виготовлення кухонних меблів   Виготовлення меблів з масиву   Виробництво меблів   Вишукані меблі   Вмеблювати кімнату   Гардеробні   Гостинні   Дерев’яні меблі   Дивани   Дизайн меблів   Дизайнер меблів   Дизайнерські меблі   Дитячі   Дитячі дитячі меблі   Ексклюзивні дерев’яні меблі   Ексклюзивні меблі   Ексклюзивні меблі під замовлення   Елітні меблі   Журнальні столики   Комоди   Корпусні меблі від виробника   Крісла на кухню   Купе   Купити кухню   Кутові меблі   Кутова кухнякухні   Кухні   Кухня за власним дизайном   Кухонні меблі   Кухонні стінки   Ліжка   Меблі в прихожу   Меблі в спальню   Меблі від виробника   Меблі для вітальні   Меблі для гостинної   Меблі для готеля   Меблі для дому   Меблі для оселі   Меблі для спальні   Меблі з дерева   Меблі з дуба   Меблі з масиву від виробника   Меблі з масиву вільхи від виробника   Меблі з масиву дуба від виробника   Меблі за власним дизайном   Меблі на зомовлення   Меблі під власний дизайн   Меблі трансформери   Меблеві фасади   Офісні меблі   Послуги дизайнераприхожі   Прихожі   Проектування меблів   Різні види корпусних меблів   Салон меблівспальні   Системи   Спальні   Спальня за власним дизайном стінки   Столешністоли   Столи   Студія меблів   Сучасні меблі   Якісні меблі  
Показати більше