Тренінг "Від обслуговування до якісного сервісу" у місті Львів

Тренінг "Від обслуговування до якісного сервісу" - фото
Дата події: 19 жовтня 2018
Де/Організатор:
Початок: 10:00 год.
Для того, щоб підписатися на події, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Зміст тренингу

Важливість зрозуміти, усвідомити на вирокистовувати в роботі основні, єфективні та якісні методи подачі "СЕРВІСУ", проведення зустрічів, вміння переконувати покупця, презентувати та працювати над комплексними продажами.

1 модуль:
Поведінка продавця та менеджера з продажів! Налаштування на Результативність на розвиток особистої впевненності при роботі з кліентом.
а) Презентація компетентності менеджера по продажам та важливість використовувати індивідуальний підхід до кожного клієнта!
б) Презентація "Формули Успіху", "Схема розвитку Результативності" та схема "Гармонічної Наповненності Особистості" .
в) Позитивне налаштування на роботу, розвиток позитивного мислення та особисте самовдосконалення. Відношення до сприйняття події та реакція й поведінка, можливість самостійно робити "Вибір"...

2 модуль:
Практичне навчання Сервісного Обслуговування:
1. Час, за який необхідно підійти до клієнта. Основні правила поведінки продавця в торговому залі.
2. Важливість вітатися та створювати перше враження для того, щоб "розташувати" клієнта до подальшої розмови.
3. Вхідна зона, презентація вітрини, презентабельність магазину і товару, розташуванні (частина інфо. про мерчендайзунг).
4. Фрази, які важливо використовувати при виявленні потреб. «Алгоритм питань», «Айсберг потреб», «Золоті правила в спілкуванні» "Воронка Запитань" методи активного слухання.
6. Як проводити презентації, здійснювати додаткові продажі та продавати комплексно.
7. Класифікація клієнтів, психологія покупки і продажу.
8. Заперечення, Сумніви, Скарги - приклади і як працювати з ними.
9. Завершення продажу. Комплексне орієнтування, методи переконання і підведення до прийняття рішення про покупку.
10. Розрахунок і прощання з клієнтом.
11. Методи розвитку клієнтської бази.
12. Телефонні продажі і Види різних продажів (експертні, просунуті, рекомендаційні і т.д.).

В тренінгу "Від Обслуговування до Якісного Сервісу " використовується 40% теорії і 60% практики.

Реєстрація за вказаним посиланям.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Відгуків немає.
Ви можете бути першим:

Додати відгук