Тренінг "Від обслуговування до якісного сервісу" у місті Львів

Тренінг "Від обслуговування до якісного сервісу" - фото
Дата події: 26 липня 2018
Де/Організатор:
Початок: 10:00 год.
Для того, щоб підписатися на події, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Цільова аудиторія:
- Продавці-консультанти, спеціалісти з продаж, менеджери з продажу.
- Администратори готелів\ресторанів, салонів та хостес.
- Менеджери та адміністратори.
- Торгові представники, агенти з продажів.
- Всі хто працює в напрямку продажів або бажають навчити свій персонал.

Мета заходу:
- Вивчити і застосувати в практиці основні стандарти сервісу та індивідуальний підхід при обслуговуванні клієнта.
- Знати методи виявлення потреб, приклади презентації та комплексного продажу, робити з запереченнями й т.д.
- Розвивати якість індивідуальної результативності та успішно застосовувати їх у роботі спеціаліста.
- Збільшити ваші фінансові показники та покращити якість обслуговування в Вашій сфері.

Зміст тренингу

Важливість зрозуміти, усвідомити на вирокистовувати в роботі основні, єфективні та якісні методи подачі "СЕРВІСУ", проведення зустрічів, вміння переконувати покупця, презентувати та працювати над комплексними продажами.

1 модуль:
Поведінка продавця та менеджера з продажів! Налаштування на Результативність на розвиток особистої впевненності при роботі з кліентом.
а) Презентація компетентності менеджера по продажам та важливість використовувати індивідуальний підхід до кожного клієнта!
б) Презентація "Формули Успіху", "Схема розвитку Результативності" та схема "Гармонічної Наповненності Особистості" .
в) Позитивне налаштування на роботу, розвиток позитивного мислення та особисте самовдосконалення. Відношення до сприйняття події та реакція й поведінка, можливість самостійно робити "Вибір"...

2 модуль:
Практичне навчання Сервісного Обслуговування:
1. Час, за який необхідно підійти до клієнта. Основні правила поведінки продавця в торговому залі.
2. Важливість вітатися та створювати перше враження для того, щоб "розташувати" клієнта до подальшої розмови.
3. Вхідна зона, презентація вітрини, презентабельність магазину і товару, розташуванні (частина інфо. про мерчендайзунг).
4. Фрази, які важливо використовувати при виявленні потреб. «Алгоритм питань», «Айсберг потреб», «Золоті правила в спілкуванні» "Воронка Запитань" методи активного слухання.
6. Як проводити презентації, здійснювати додаткові продажі та продавати комплексно.
7. Класифікація клієнтів, психологія покупки і продажу.
8. Заперечення, Сумніви, Скарги - приклади і як працювати з ними.
9. Завершення продажу. Комплексне орієнтування, методи переконання і підведення до прийняття рішення про покупку.
10. Розрахунок і прощання з клієнтом.
11. Методи розвитку клієнтської бази.
12. Телефонні продажі і Види різних продажів (експертні, просунуті, рекомендаційні і т.д.).

В тренінгу "Від Обслуговування до Якісного Сервісу " використовується 40% теорії і 60% практики.

Організаційні моменти в тренінгу:
Програма тренінгу розрахована на 1 день (7 годин) з перервами на обід та кава-брейки.
Кава-брейки і обід включені у вартість тренінгу;
У тренінгу використовуються, рольові ігри, групова робота, індивідуальні завдання, презентації учасників;
Кожен учасник отримує робочий матеріал;
Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу.

Що ви отримаєте:

Замотивована команда або працівник, який був на навчанні, готовий працювати на результат;
Можливість збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік в продажах;
Варіанти та ідеї по збільшенні числа клієнтів та можливість утримувати Ваших постійних клієнтів.

Результати учасників після тренінгу:

Уміння позитивно налаштовуватися на роботу;
Еефективно планувати свою роботу, правильно розставляти пріоритети в роботі;
З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини;
Правильно виявляти потреби клієнта;
Правильно презентувати товар або послуги;
Ефективно працювати з запереченнями та сумнівами від клієнтів;
Професійно завершувати продаж;
Уміння аналізувати сильні і слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит / зустріч.
Уміння стати якісним помічником, консультантом, партнером при визначенні та виборі покупця / клієнта.

Реєстрація за вказаним посиланям.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Відгуків немає.
Ви можете бути першим:

Додати відгук