Комунальне підприємство "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради"

Відгуків 26
Івано-Франківськ
вулиця Тролейбусна, 40
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт08:00 - 17:0012:00 - 13:00
Пт08:00 - 16:0012:00 - 13:00
Сб,НдВихідний

Інформація

Пасажирські перевезення тролейбусами та автобусами по місту.

Відгуки

Nadia Zhydkykh (Перехожий)
Не сподобалось
Прикріпляю фото, щоб можна було побачити номер тролейбуса та час . Водій хам. Оплачувала чернз приват 24 і квиток ще не загрузився, так він хамовито мені "показуйте, зо там оплатили". Я йому відповіла, що ще загружається квиток. Він вкрик " показуйте". Наступні зупинки кричав теж на людей, щоб оплачували. Демонстративно став на вокзалі, сказавши, зо їхати не буде, поки кожер до нього не підійде і не купить квиток чи покаже посвідчення. Потім йому ж потрібно час догнати. Газ-тормоз, таке враження, що овочі возить. Думала тролейбус перевернеться!!!!
Переглянути всі відповіді ()
Ксенія Смігоровська (Ревізор)
Сподобалось
Чекаю головної події 2017 року, хочу побачити, як по Довженка їде тролейбус!)))
Переглянути всі відповіді ()
Тетяна Устинська (Критик)
Сподобалось
Декілька раз на тиждень опиняюсь в ситуації що треба в 22 год. Повертатися додому. І хоч графік маршруток в районі симоненка до 23 уже в 21 год. Вони зїжджають з маршруту . Якби не тролейбус який їздить +- по графіку перший близько 22 а другий по 22 я б на таксі грошей не напрацювала . Вартість проїзду у нас час смішна . Але незважаючи на це навіть у цьогорічні різдвяні люті морози тролейбуси їздили регулярно і крім них більше нічого і не їздило, навіть таксі. Тому який би стан транспорту не був, це така радість бачити як рухаються електродроти а це означає що не прийдеться йти пішки .
Переглянути всі відповіді ()
Slava Katansky (Критик)
Сподобалось
Хочу подякувати водію який завжди їздить в новому тролейбусі завжди по марштруту 1,8, постійно чітко оголошує зупинки, завжди включає гарну музику, інколи підспівує, приємно бачити, що людина кайфує від своєї роботи!

Мазурик Євген: (Перехожий)
Мікрочелік, ще також від своєї роботи кайфує водій в світлій кепці, завжди піднімає настрій своїми коментарями :)
майже 2 роки тому
Переглянути всі відповіді ()
Мирослава Камінська (Визнаний експерт)
Сподобалось
Тролейбуси завжди чисті, кондуктори на диво незважаючи на їхню важку професію ввічливі, а саме головне ціна , ну дуже дешево.
Переглянути всі відповіді ()
Віталій Гамаш (Визнаний експерт)
Сподобалось
Гарний вигляд з панорамних вікон транспорту. Завжди приємно їздити : особливо взимку - відчуваєш себе моржем. Тішуся за жінку-водія блідо-синього тролейбуса, яка нещодавно гатила п'яницю, який не давав їй рушити з місця на зупинці.
Переглянути всі відповіді ()
Viktoria Kharkova (Перехожий)
Сподобалось
Загальне враження:
Супер водій Ігор ,я їду з району каскад на пасічну №3 ,до всіх людей відповідає із позитивним настроєм ,посмішкою ,просто унікальний водій,настрій аж появився ☝
Переглянути всі відповіді ()
Osadchuk Nadia (Перехожий)
Нейтрально

Не сподобалось:На жаль,у одному із 6 тролейбусів є дуже жахливий кондуктор.Спочатку вона хамила тільки молоді,але сьогодні її наглість дійшла до того,що вона штурхнула літню жінку,яка ледь не впала,так щей замість того щоб вибачитися нахамила їй.Без причини кричить,відворкує,її нічого не можна запитати.Їй навіть не притаманна така риса як людяність.В даний момент багато людей просто відмовляються їхати із нею.
Переглянути всі відповіді ()
Василь Ковальчик (Перехожий)
Не сподобалось
Про яку може йти якість я не говорю про сторіччі машини елементарно на вихідні скорочувати кть машин недотримуються графіка телефон ніхто не ери самі собі держава
Переглянути всі відповіді ()
Elliot Young (Перехожий)
Не сподобалось
Навчіть водіїв елементарних правил безпеки!!!
Мало того, що вони відкривають двері на швидкості, так буквально вчора жінка виходила з тролейбуса і не встигши вийти водій закрив двері. Щоб ви розуміли, руку притиснуло між дверима, а тролейбус почав їхати. Через 4-5 метрів він зупинився, відкрив двері і потім як нічого не бувало поїхав дальше.
Переглянути всі відповіді ()
Алекс Алекс (Перехожий)
Сподобалось
20180117. ехал 184 тролейбусом. Огромное РЕСПЕКТ водителю(седой дедушка) и контролеру, за то как они работают. Молодцы.
Переглянути всі відповіді ()
Клаус Литович (Перехожий)
Не сподобалось
Це, здається, вже давно заборонили курити в транспорті. сьогодні на 1 маршруті в тролейбусі 129 пані кондуктор курила в кабіні водія, запах, звісно, було чути в салоні. додзвонитися в депо не вдалося.
Переглянути всі відповіді ()
Avatarka Man (Перехожий)
Сподобалось
Молодці, що ввели маршрут № 8. Але я не розумію логіки КП. На короткий маршрут № 1 з Пасічної пускають гармошку , де мало пасажирів, а на маршрути №№ 6 і 8 короткі тролейбуси, де завжди більше пасажирів через довший маршрут (+вул. Незалежності, Мельника, Бандери). Контролери ледве протискуються в них.
Переглянути всі відповіді ()
Петро Семчишин (Перехожий)
Не сподобалось
Сьогодні 02.03.17 їхав тролейбусом 148 по маршруту №1.Тролебус в середині дуже грязний, на гумі кругом скла вікон пилюки на 1см, середні двері салону заблоковані запчастинами. Водій жінка/хамила пасажирам.які заходили через передні двері.
Переглянути всі відповіді ()
Мазурик Євген (Перехожий)
Сподобалось
Хочу подякувати водію жовтого тролейбуса лаз (на жаль не знаю як його звати і номера тролейбуса) за комфортні ...
Переглянути всі відповіді ()
Сергей Кутовой (Перехожий)
Не сподобалось
У тролейбуса 144 маршруту №10 на зупинках не відкриваються середні і задні двері! Або вони поламані або відкриваються тільки з охоти водія! Як крикнеш! Двері можуть відкритися тільки після наповнення пасажирами тролейбуса!!
Переглянути всі відповіді ()
Злата Мирошниченко (Перехожий)
Сподобалось
Я не є мешканка ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА..тому не дуже знаю місто.....Сьогодні о 13..00 ,я сіла на вокзалі на маршрут 6 тролейбуса 190.Раптом мені стало зле..... НЕвисока жіночка,що обілечувала пассажирів ,люб*язно допомогла мені сісти і запропорнувала мені допомогу..В наш час коли хамство б*є світові рекорди,ми повинні залишатись ЛЮДЬМИ,адже ми УКРАЇНЦІ....Дякую за підготовку людяних кадрів.
Переглянути всі відповіді ()
Lesia Struk (Перехожий)
Не сподобалось
В 17.10 вчора 16.11.2016 р сіли на тролейбус № 135 За маршрутом № 6 до Європейської площі контролерка (жіночка блондинка за 50 в окулярах без бейжика)стояла біля середніх дверей і теревенила із знайомою.Я зайшла із старшою жіночкою за 60 і запропонувала їй присісти.На що контролерка -хамка сказала що вона там буде сідати бо замучена.Ми промовчали але доїхавши до привокзальної зупинки вона так і не сіла на те місце а жіночка старенька простояла.Люди вийшли і звільнилось багато місць а хамка пішла до водія в кабіну так і не сідавши на те місце.Потім навмисне на здачу дала мені три гривні як шмати порвані і не захотіла поміняти,сказала що їй такі дають.То їй треба такі гроші віддавати в банк на знищення..Навчіть її культури їй з людьми працювати неможна.Цю хамку треба ізолювати від нормальних людей Прийміть до неї міри я її фотографію ще додам бо тоді телефон розрядився .Скину у фейсбук..
Переглянути всі відповіді ()
Вiктор Білічак (Перехожий)
Не сподобалось
Водій(жінка)Тролейбус №141 маршруту №3 (позитрон-Крок) Взяла кошти з інваліда дитинства.а після того як інвалід вийшла з тролейбусу вийшла іза руля іначала хамити Інваліду стало погано
Посоромився би начальник за своїх працівників
Переглянути всі відповіді ()
Дмитро Паневін (Перехожий)
Не сподобалось
Постійно користуюся тролейбусними маршрутами № 10 , а далі НАС "змушують" платити ще раз,( штучно розірвавши маршрут) щоб доїхати до кінцевих зупинок по вул. Юності. По причині на зупинці " Кооператор " зранку величезні черги , крім того у вихідні та святкові дні маршрут теж " вихідний " .
Переглянути всі відповіді ()
03.12.2013 р в 7.30 тролейбус №178 (маршрут №1) контролер перервав квиток на дві частини і запевнив що правий!!! Я попередньо його закомпостував!!! Вона це бачила !!! Потім почала хамитиі обзивати не культурною лексикою!!! Поясніть будь-ласка це???????
Переглянути всі відповіді ()
01.12.13р. о 08 год. їхав з центру в Пасічну тролейбусом №172, що рухався за першим маршрутом. При вході я та інші пасажири оплатили проїзд. Водій справно видавав всім решту, а от квитка на проїзд ніхто так і не отримав. Після трьох зупинок я та дехто з інших пасажирів все ж нагадали «забудькуватому» водію про його обов’язок щодо видачі квитків. З знедоленим обличчям мученика він всунув нам порвані та дещо забруднені квитки (мабуть назбирав у тролейбусі). Отже, шановне керівництво «Електроавтотрансу», в мене до вас запитання: невже у вас така нестача кадрів, зокрема водіїв тролейбуса, що допускаєте до роботи таких нечесних на руку працівників. Адже вони обкрадають не нас, а вас, шановні!
Переглянути всі відповіді ()
А хіба робота контролерів повинні хамити людям? Світла старша жіночка, Ви або життям не задоволені або Вам пора на пенсію...
Переглянути всі відповіді ()
Шановні мешканці міста, прошу вашої підтримки і допомоги.
Давайте згуртуємося і оприлюднимо графік руху наших тролейбусів!
Переглянути всі відповіді ()
Цілком підтримую пана Василя! І взагалі - пропоную залишати відгуки про "це" підприємство усіх, хто тим чи іншим чином став учасником інциденту з працівниками КП. Розкажу про сво історію...
Почну з того, що нажаль, не запамятала № тролейбуса, але хоча б донесу до людей правду...
Маршрут №2 час 17.25 зупинка Автоливмаш, мій пунк прибуття "Горького". Новенький жовтий тролейбус...небагато людей...вільмі посадочні місця, чим я й скористалась. Пробравшись через половину маршрутного засобу присіла собі біля славнозвісного "місця кондуктора" (потім остання зігнала з нього чоловіка,але це вже не так важливо!). Підїхавши до своєї зупинки і чемно протиснувшись повз жінку-кондуктора, попросила водія відчинити передні двері! І не повірите - повний ігнор! Постукавши у його калитку, ще раз спробувала словами "відчиніть будь-ласка двері!" На що почула знахабнілий хамсько-несамовитий роздратований голос людини, яка напевно тільки й чекала моменту, щоб усю свою звірську зневагу до нас простих людей викласти у такій жорскій формі: "Що? Ти в які двері заходила??? В які питаю??? От в які заходила - в такі й виходь!!!" Я розумію молода дівчина - руки, ноги на місці - пройду пів-тролейбуса й вийду! Та річ в іншому - немає водій права не відчинити двері (хіба що в нього вони не працюють! Тоді як його могли випустити в рейс, адже пасажиро-потік на цьому маршруті найбільший!!! й не робочі двері спричиняють справжній хаос в салоні і нецензурну лексику в сторону нетерпеливого водія, який зачиняє їх не випустивши усіх бажаючих пасажирів!)) Я неоднократно ставала свідком таких подій, так як свого часу часто пересувалася цим видом траспорту, адже в нашу "промзону" ніщо крім "2-ки" не курсує (на привеликий жаль)
Чому ті люди постійно повинні вислуховувати хамство та настільки показну зневагу при мінімальних можу навіть сказати відсутніх умов перевезення! Навчіться культури та поваги до людей (особливо похилого віку) і тоді ефективність вашої роботи покращиться в кілька раз!
Скільки можна терпіти таке відношення з боку працівників Електроавтотрансу! Прошу керівництво від імені усіх ображених ВАШИХ клієнтів, прийняти міри та провести виховні бесіди по моралі та етиці! Сама працюю з людьми - у нас правило - КЛІЄНТ завжди правий (якщо хочеш, щоб він у тебе залишився!)
Бажаю успіхів у подальших починаннях!
Переглянути всі відповіді ()
Навчіть культури своїх працівників!!! Тролейбус №124 (маршрут №4 на Барву). Контролер не мала здачі зі 100 грн, хамила і соромила мене на цілий тролейбусза мої ж гроші!!! Це реальний факт, а не жарт на 1 квітня!!!Яким правом вона мене висаджувала з тролейбуса? Відправлення тролейбуса було о 16:58 з вул. Дністровська. ПРОШУ НЕГАЙНО ПРИЙНЯТИ МІРИ!!!!!
Переглянути всі відповіді ()