Компанія "UTeam"

UTeam - фото
Відгуків 123
Івано-Франківськ
вулиця Тролейбусна, 2а
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:00Без перерви
Сб,НдВихідний
Івано-Франківськ
вулиця Молодіжна, 52
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 18:00Без перерви
Сб,НдВихідний

Інформація

Загальновідомий факт: хто володіє інформацією — той володіє всім. Нові інформаційні технології досягли такого розвитку, що, мабуть, не залишилось жодної сфери людського життя, не охопленої глобальною мережею Інтернет. Поступово Інтернет стає невід'ємною частиною побуту більшості людей всього світу.

Основна мета нашої компанії — побудова міської та регіональної мультисесійної мережі, яка дозволить отримати нашим користувачам як доступ до всесвітньої мережі Інтернет, так і аудіо та відео контенту з локальної мережі (IPTV, VOD, FM і аудіо трансляція), ігрових серверів.

Послуги компанії — «ЮТІМ» відкривають для користувачів нові можливості використання їх домашнього комп'ютера як універсального джерела інформації та розваг, що включає у себе доступ до всесвітньої інформаційної мережі Інтернет.

Основне правило, яким керується наша компанія — надання послуг Інтернет якомога ширшому колу клієнтів. Ми завжди орієнтуємося на довгострокову співпрацю, розуміючи, що це можливо тільки за умови дотримання принципів етики і максимальної віддачі при спілкуванні з клієнтами. Ми пропонуємо нашим клієнтам не тільки якість послуг і унікальність рішень, але й індивідуальний підхід, прозорість роботи на всіх етапах, а також захист інтересів клієнта.

Наш спектр послуг і можливостей, що надаються, постійно розширяється, а їх характеристики поліпшуються відповідно до технологічних інновацій і потреб клієнтів, що ростуть: 

  •  Підключення до мережі Інтернет через високошвидкісні оптоволоконні та радіо канали зв'язку
  •  Організація та супровід віртуальних мереж (VPN)
  •  Реєстрація та обслуговування доменних імен
  •  Доступ до локальної комп'ютерної мережі
  •  Побудова та супровід оптоволоконних мереж
  •  Розробка, розміщення та підтримка web-сайтів
  •  Ігрові сервери
  •  Audiostreaming
  •  IPTV — IP телебачення
  •  VoIP — мультимедійні дзвінки


UTeam ISP — Твоя команда!

Відгуки

Julia Soluyko (Активний користувач)
Не сподобалось
Категорично не рекомендую даного провайдера. Інтернет або відсутній,або присутній на 5-10 хв.після чого потрібно перезавантажувати роутер і обдзвонювати тех.підтримку по 10 раз і все одно ситуація та сама.
У тех підтримки одна відповідь на всі питання-у вас щось з роутером або ми пришлемо хлопців перевірити,але це платно. Я окрім оплати за відсутній інтернет маю ще оплатити приїзд і пошуки проблеми поза межами мого житла?
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Боднарчук (Експерт)
Не сподобалось
Найгіршій провайдер, інтернет відсутній, на дзвінки не відповідають, ціни високі, х...я повна, не рекомендую
Переглянути всі відповіді ()
Вова Затворніцький (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Най тупіший в Івано-франківську інтернет, не доходять руки змінити, слів немає, на х...Я їм ті телефони які завжди зайняті!Категорично не рекомендують!
Переглянути всі відповіді ()
Діана Цапей (Визнаний експерт)
Не сподобалось
Не сподобалось:
найгірший інтернет який тільки може бути.
просто вже не має сили чути цю тупу техпідтримку
перечитавши купу відгуків в Інтернеті зрозуміла що у всіх людей,які підключені до цієї мережі просто найжахливіші роутери у світі, а інтернет зі сторони ютім просто розкішний
плачу за 100мб/с а получаю 2мб/с
лозунг ютіма: « у нас ідеальний інтернет, це просто у вас хріновий роутер»
Переглянути всі відповіді ()
Tetiana Hryhoriichuk (Ревізор)
Не сподобалось
Не сподобалось: Інтернет бажає бути кращим, пишуть 100 мб\с, а насправді навіть 50 мб\с немає. Зате вартість послуг висока. Змінити тарифний план нереально, подали заявку на зміну тарифного плану 4 дні тому, сказали нам що передзвонять, дзвінка немає ще щосі.
Доповнено майже 2 місяці тому
І так... пройшло 8 днів. Здається компанії Ютім не цікаві користувачі. Нажаль будемо відмовлятися від ваших послуг цілою сім'єю.
Категорично не рекомендую!
Переглянути всі відповіді ()
Yra Cheliadyn (Активний користувач)
Не сподобалось
Сподобалось: Відсутні ознаки вподобання
Не сподобалось: ДУЖЕ ПОГАНИЙ ІНТЕРНЕТ, ДУЖЕ ЧАСТІ ПЕРЕБОЇ, В ДОВІДКОВУ СЛУЖБУ НЕ РЕАЛЬНО ДОЗВОНИТИСЬ.
Загальне враження: НАЙГІРШИЙ ІНТЕРНЕТ У МІСТІ, НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Переглянути всі відповіді ()
Мирон Горбак (Користувач)
Не сподобалось
Це найгірший інтернет.....Не підключайте...плачу по 100грн а користуюсь мобільним.
Переглянути всі відповіді ()
Наталя Дисько (Друг LIST'а)
Сподобалось
Користуюся цим інтернетом вже декілька років. Все влаштовує. Швидкий інтернет, швидко підключили та нормальне сервісне обслуговування. Нормальні тарифи порівняно з іншими провайдерами. Ще не було жодних проблем, гарний інтернет навіть у грозу. Дуже задоволена.
Переглянути всі відповіді ()
Yura Klovak (Друг LIST'а)
Сподобалось
Нормальний інтернет, користуюсь ним вже більше 7-ми років. Ніяких збоїв чи зміни обладнання без попереджень немає, все ок. Рекомендую!
Переглянути всі відповіді ()
Володимир Сапа (Перехожий)
Не сподобалось
Це мій перший відгук, не полінуюсь написати, щоб люди думали, перед тим який провайдер собі обирати. Сервіс - нуль! Працівники - відверті хами, які думають що всі розуми поїли, а всіх клієнтів сприймають за бидло! Я попросив піти жінку до них, щоб вони сказали пароль від роутера, оскільки ми орендуєм квартиру, а хазяйка десь загубила пароль до WiFI. Жінці прийшлось дзвонини мені кілька разів, з тієї гнилої кантори, щоб я відправив їм копію договору оренди (мої персональні дані). Хоча перед тим, коли я до них дзвонив і сказав про проблему - вони не казали приносити ніякі папери, тільки роутер (врубали режим бюрократії). В кінці-кінців потративши свій час, я скинув старі налаштування роутера та переналаштував його. Вважаю, що з такими працівниками ця канторка вже найлижчим часом буде десь на дні, незважаючи на рекламу, тому всім тим, хто користується їхнім інтернетом - раджу приглядатися до інших незаплямованих та не відстійних фірм. Успіхів! :)
Переглянути всі відповіді ()
Інна Ткачук (Критик)
Сподобалось
норм інтернет
мене влаштовує повністю.
користуюсь приблизно 6 років.
якщо виникають якісь проблеми , буває це дуже рідко, дзвоню на гарячу лінію і за пару хв все ок.
однозначно рекомендую
Переглянути всі відповіді ()
Василь Волошин (Перехожий)
Не сподобалось
Вже давно замічаю, що мене конкретно на*******, я плачу 135грн в місяць за це??? За ледве 1мб інтернету??? При тому, що повинно бути 100мб!!!!
Переглянути всі відповіді ()
Lubov Lucky (Перехожий)
Не сподобалось
Розчарована!за тиждень мали вирішити "проблему"!Тиждень пройшов годують наступним!!чому я маю стільки чекати???
Переглянути всі відповіді ()
Roman Kuz'myn (Перехожий)
Не сподобалось
Один з найгірших провайдерів в Івано-Франківську. Постійні обриви, неадекватна підтримка. Порізані порти (ftp, sip, vpn, iptv). Всі проблеми зводяться до: "проблеми на вашій стороні" або "заблоковано з метою вашої безпеки"
Переглянути всі відповіді ()
Демчук Валентина (Перехожий)
Сподобалось
Швидкий та безпроблемний інтернет, допомога та техпідтримка навіть у свята.
Переглянути всі відповіді ()
Сергій Панило (Перехожий)
Не сподобалось
Для роботи ЖАХ.По два тижні не хочуть прийняти заявку на ремонт. В кінці зясовується що проблема Їхня.Через місяць
теж саме.Вже третій день роблять!!!!!!!!! Третій день брешуть що сьогодні зроблять(точніше не знають).А рано кажуть що такого не могли казати.
Переглянути всі відповіді ()
Василь Педак (Перехожий)
Не сподобалось
Користувався тарифом TVNET 40 ціною 85 гривень на місяць з заявленою швидкістю 40Мбит/с, мені було недостатньо тому перемкнувся на найкращій тарифний план. TVNET 100 - заявлена швидкість 100Мбит/с при ціні 150 грн на місяць. Різниці між цими двома тарифами ніякої не відчув. Лише пару разів глибокго вночі швидкість досягла 70 Мбит / с, і 2 рази в день, за 2 місяці користування. В техпідтримці кажуть що спідтест не правильний...

Недоліки:Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:28.76 Мбіт/c
Upload:50.58 Мбіт/c
Переглянути всі відповіді ()
Angry Bird (Перехожий)
Не сподобалось
Бачу що ця контора з деяких пір сильно спаскудилась. Всі знають, що провайдерський кабель - відповідальність провайдера. За кілька років ізоляція витої пари порепала, кабель натягнув з даху дощової води. Вода затікла у WAN port мого вайфай роутера, роутер згорів. Адміністрація тепер робить фінти вухами, і каже, що вони мені нічого не компенсують (навіть у вигляді кількох місяців безоплатного користування Інтернетом). Тягатись/судитись з ними за 600 грн мені ліниво. Але припинити договір і дати їм можливість поспілкуватись із управлінням захисту прав споживачів мабуть варто. Ну і мінус їм у карму.
Переглянути всі відповіді ()
Nadiya Kravets (Гурман)
Сподобалось
Сподобалось: хороший інтернет, при проблемах зі зв'язком швидко реагують та вирішують питання.
Переглянути всі відповіді ()
Oksana Atamanchuk (Гурман)
Сподобалось
Якісний інтернет, непогане телебачення, тех. підтримка 24/7, швидко вирішують проблеми.
Переглянути всі відповіді ()
Віталій Гамаш (Гурман)
Сподобалось
Це, мабуть, найпопулярніший провайдер у Франківську, так як завжди надаються цікаві пропозиції та знижки. Навіть якщо час від часу є певні проблеми зі з"єднанням, технічна підтримка працює цілодобово та зазвичай одразу вирішує проблему
Переглянути всі відповіді ()
Тетяна Василівна (Користувач)
Не сподобалось
Підключали інтернет в грудні на коновльця, хлопці молодці! Заплатилаза інтернет дострокого 22-го числа грудня 2- лютого вони відключили інтернет без пояснень. Вияснила що ніби я не заплативла Знвайшли грудневу плату.Замість вибачень .Я заплатила два рази на набережній за один місяць .Зіпсуівли вихідні Відповідь;- МИ ЗНЯЛИ ГРОШІ В СІЧНІ АЛЕ У ВАС МАЮТЬ БУТИ ГРОШІ В ЛЮТОИУ НА РАХУНКУ .....................
Переглянути всі відповіді ()
Андрій Кліщ (Перехожий)
Сподобалось
Чудовий провайдер. Тех.підримка 24\7. Вигідна ціна. За весь час користування можна сказати без збоїв.
Переглянути всі відповіді ()
Viktor Viktor (Перехожий)
Сподобалось
Сподобалось:Якісний інтернет, непогане телебачення, оперативне вирішення проблем

Переглянути всі відповіді ()
Юра Леонович (Перехожий)
Сподобалось
Самий кращий провайдер в місті, за 7 років , все добре ,ціна ,і якість ,відповідає дісності
Переглянути всі відповіді ()
Max Sobol (Перехожий)
Сподобалось
Якщо б в мене запитали де найшвидший інтернет, найякісніше цифрове телебачення і найввічливіша служба технічної підтримки, я б без зволікань відповів, що в компанії Ютім. Ютім - Інтернет у кожний дім!
Переглянути всі відповіді ()
Olya Hryhoryshyn (Перехожий)
Сподобалось
Дуже хороший провайдер. За весь період користування послугами, жодних збоїв та проблем з обслуговуванням.
Переглянути всі відповіді ()
Діна Поньковська (Перехожий)
Сподобалось
Чудовий та якісний сервіс. Бригада хлопців швидко виконує свою роботу. Все детально розказали та показали. Інтернет появився одразу як підключили. Дуже задоволена.
Переглянути всі відповіді ()
Володимир Матвіїв (Перехожий)
Не сподобалось
Сервіс храмає. Зробіть послугу *кредит* . Один провайдер в місті, в якого дана послуга відсутня.
Переглянути всі відповіді ()
Наталя Бабій (Перехожий)
Не сподобалось
Робота інтернету нормальна. Але працівники бухгалтерії "десь гублять проплати". Вияснювати не хочуть.
Переглянути всі відповіді ()
Ігор Костів (Перехожий)
Не сподобалось
Сервіс в цій конторі просто жесть!!! Замовив підключення IP TV - ніхто не може точно сказати коли будуть підкючати, ніякої точної інформації. Позвонив сказали що інформацію прийняли і мені зателефонують і скажуть коли будуть підключати, ніхто не передзвонює. Дзвоню ще раз, знову кажуть чекайте і так два тижні.
Переглянути всі відповіді ()
Ярослав Тихонюк (Перехожий)
Не сподобалось
Заплатив за інтернет дострокого 18-го числа вересня. 2- жовтня вони відключили інтернет без пояснень. Вияснив що ніби я не заплатив. Через 4 години вияснянь виявилось що вони забули внести платіж. Також техпідтримка неправильно зафіксувала номер договора. 4 години бігав по різним І-BOX ам намагаючись оплатити. Всюди неправильний договір. Віиявилось 2 помилки Бухгатрегії і технічної служби. А я потратив півдня. Хто мені заплатить за півдня ?
Переглянути всі відповіді ()
Tornado2000 KissTornado2000 (Перехожий)
Не сподобалось
Хамлять це одне, а відкрито знущаються це інше, варто прикинутись блондинкою і почуєш безліч "кривої технічної інформації". Інет більше кварталу відвалюється, виключення включення роутера не помагає, підключення компа напряму теж, і тільки після дзвінка та через перепрошую все починає працювати та не довго, повторний дзвінок і так по колу. Не раз клієнтів заставляли купити нову мережеву карту, стара мовляв згоріла, але й нова недопомогла. Як вияснялось слід вірно все налаштувати, і о чудо, починають працювати обидві мережеві картки (тобто похована ютімом воскресла). РОЗГЛЯДАЮ МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕХОДУ ДО ІНШОГО ПРОВАЙДЕРА.
Прошу звернути увагу комунальних служб та служб зв'язку на методику прокладання кабелю ютімом (!) я про павутину на будиинках ХТО ЦЕ ДОЗВОЛИВ !!!
І врешті решт є захист справ споживачів, раджу всім хто має таку проблему як у мене звертатись туди, а то гроші готівкою платяться без чеків і все шито крито НАС МОЖНА ПОСИЛАТИ !
Переглянути всі відповіді ()
Працівники жахливі!!!! Подзвонила, бо були проблеми з інтернетом і він мені відкрито хамив, і говорив зі мною так, ніби я йому щось винна. І тільки після того, як я йому зробила зауваження, нормально пояснив проблему. Поговоріть з своїми працівниками, після розмови з такими хамами взагалі не хочеться користуватися Вашими послугами.
Переглянути всі відповіді ()
просто жахливий провайдер!!!!! працівники хами, поки не скажеш що заплатиш 40 грн за приїзд, доти свою дупу не відтянуть від крісла. поміняйте своє ставлення до роботи, якщо не хочете щоб люди розчарувалися у вашій роботі!!! вам має бути соромну за не виконану роботу
Переглянути всі відповіді ()
В усіх інтернет-провайдерів є проблеми. Ідеального немає нічого. Але все ж таки хотілось би звернутись до керівництва з пропозицією, крім масової реклами на кожному кроці, трошки вдосконалити сервіс: кількість користувачів зростає, але не всі орієнтуються в технічних питаннях по підключенні, перепідключенні, налаштуванні модемів і т.д. Зробіть комплексний підхід до клієнта (можливо частково і платний). Дуже багато людей інколи сидять без інтернету тільки через те, що не можуть налаштувати модем після ваших технічних неполадок. Залучення нових клієнтів - це правильно, але не забувайте про наявних. Інструкцію по телефону (не завжди якісну) не всі можуть виконати. І введіть функцію кредиту на кілька днів (це ж всеодно по договору). Не завжди люди встигають оплатити до 1 числа. Загалом інтернет хороший порівняно з іншими провайдерами. Але на рахунок сервісу з людиною чи групою швидкого реагування, які б виїжджали на дім і налаштовували - варто подумати, оскільки люди готові за таке платити. Ну або вже подумати над офісом у центрі міста (хоча б маленьким представництвом). Дискомфорт великий при технічних неполадках.
Переглянути всі відповіді ()
Власники ютім зверніть увагу на ваших працівників......Дзвоню на всі телефони - занято!!!!!!В чім справа?Де той інтернет обіцяний без проблем!!!!!!!Ганьба!!!!!!!!
Переглянути всі відповіді ()
Користуюсь UTeam уже більше 2х Років Інтернетом задоволений на 80%Так Тримати ) я теж вважаю що великим недоліком UTeam є те що коли ти оплачуєш наприклад 10-15 числа інтеренет в любому випадку буде тільки до кінця місяця це Великий МІНУС А так то Все Добре))
Переглянути всі відповіді ()
На старій квартирі мав ютім ,швидкість20 мб.Поміняв адресу підключили пакет інтернет40 +тв.Різниця ноль .На мої звернення що умене реальна швидкість3/4 мб , а тв глючить читали який у мене договір і питали що я зкачую. Брешуть відверто у очі .Не рекомендую ютім нікому.Заплатив за три місяці наперед ще почекаю, а потім буду шукати щось інше.
Переглянути всі відповіді ()
Останні пів року різко впала швидкість, неможливо навіть електронку відкрити, на щотижневі звернення - стандартний набір фраз і нуль реакції. Одним словом "ЮТІМ - х...вий інтернет усім" здається за таким девізом вони працюють.
Переглянути всі відповіді ()
Цей провайдер не відповідає свому девізу, типу Ютім - інтернет в кожен дім, на жаль люди які живуть в центрі не підпадають під їх оптимістичний слоган. Обманюють одним словом.
Переглянути всі відповіді ()
1.Не рекомендую.
2.Швидкість падає завжди.
3.Неповага до клієнтів.
Переглянути всі відповіді ()
В плані якості і стабільності зв'язку - дуже добрий провайдер, користуюся вже більше 2-х років і нема на що нарікати. Додатковими сервісами їх, правда, не користуюся ніякими.
Переглянути всі відповіді ()
Я клієнт цього провайдера вже біля 4х років... Спочатку був дуже задоволений якістю, і всім знайомим рекомендував та рекламував цього провайдера. А тепер якість сервісу провайдера значно знизилась, як на мене.. Відключили сервіс "UTeam Files Store" - який я вважав великим плюсом данного провайдера (по телефону сказали, що відключили навмисно, бо вважають що це не потрібно) + послуга ТВ вже не памятаю коли працювала.. тобто сервіси відключають, а ціна не змінюється. І ще було декілька негативних ситуацій відносно обслуговування.
Переглянути всі відповіді ()
Користуюсь вже 4 роки. Повністю задоволений. Швидкість зажди стабільна
Переглянути всі відповіді ()
Незадоволеним Ютімом раджу перевірити свої компи і поміняти провайдера.Можливо це добавить мудрості в майбутньому.Хто користувався Ютімом,то повернеться.
Переглянути всі відповіді ()
Значить був я в брата 31 січня сиділи допізна в неті і тут рівно 1 лютого(2013) в 00:00 інтернет пропадае, просто чудеса якісь. В нормальних провайдерів інтернет пропадае після перепідключення, а в цього "жмуть" тих кілька мегабайт.. А в ше нормальніших - дають кредит на пару днів (3-5 днів. Хіба це так важко організувати таку послугу, невже всі кліенти змовлятсья і не оплатять до кінця місяця)? чи вам жаль тих пару наперед неоплачених мегабайт)? Ніякої зручності і поваги! до кліентів.
Про зручність вище написано, тепер повага - непрацюе тех підтримка після 22:00(і тут важко доплатити пару сотень грн і зробити нічну зміну, хотя ні просто жалко певно) і посліднє - коли братові підключали інет від ютім, нас(тобто ми це двое чули) дядько в окулярах, який все настроював, запевнював, що кредит на пару днів надаеться.. Він таке сказав, або щоб пошвидше звалити на нову точку або просто був некомпетентний в цьому питанні. Висновок ютім мені не подбаеться і мій провайдер(не скажу який, а то буде як реклама) на 15 грн дорожчий в місяць, набагато кращий і в ньому відсутні всі недоліки, вище описані. Тому я передумав міняти інет-провайдера.
Переглянути всі відповіді ()
Провайдер чудовий, претензій немає. Інтернет круглодобово доступний, за три з половиною роки не було жодного просідання швидкості, на відміну від Діскавері (мій попередній провайдер), і всього один курйоз - один раз блискавка спалила свіч, полагодили за півдня. Не знаю як де, але на Пасіній кращого провайдера немає
Переглянути всі відповіді ()
Хуже провайдера не видел.Сервис нулевой.Постоянно отключает.Оператор постоянно сваливает на компьютер.
Переглянути всі відповіді ()
Користувалися Ютімом рік, поки не появився у нашому будинку Діскавері. Перейшли на них і дуже раді, ніяких проблем з нетом, Ютім постійно проподав, телефони не відповідали. Не радимо цього провайдера.
Переглянути всі відповіді ()
Шановний провайдер! Чим Ви поясните неможливість перегляду сайтів, що хостяться на godaddy.com? Я звісно розумію, що для Вас це дрібничка - найкрупніший в світі реєстратор, який підтримує 45 000 000 (45 млн) доменів. Це взагалі вперше я зіткнувся з блокуванням цілого хостера
Переглянути всі відповіді ()
Вирішив підключити інтернет.Розглядаю різні провайдери.Прочитавши відгуки клієнтів про u-team,підключатись точно не буду до них.Занадто багато поганих відгуків.Не буває диму без вогню.Такшо шановні ю-тімовці,я думаю вам потрібно задуматись над вашим ставленням до клієнтів і вирішенням їхніх проблем.
Переглянути всі відповіді ()
Є проблеми в Ютімі спілкування по скайпу з іноземним трафіком. В них іноземний канал не стабільний. Є моменти коли швидкість падає до 0 (на 1с.) то тобі в вікні в якому ти спілкуєшся вибиває "ви не в мережі" і ти чикаєш поки дзвінок не перенабереться. Дуже не зручно, через це змінив провайдера на інший.
Переглянути всі відповіді ()
Користуюсь послугами ланого провайдера вже більше 2 років. Задоволений на всі 100%.
Переглянути всі відповіді ()
Вже більше року користуюсь нетом від ютім,жодних нарікань,все стабільно жодних обривів,зрівнювати не хочу з жодним провайдером,цілком задоволений роботою
Переглянути всі відповіді ()
На спробу підключити інтернет, менеджери неадекватно реагують на прохання клієнтів, проштовхоють такі тарифи, які їм зручно,і не дають право вибору.Усім, хто думає підключитись до них, подумайтедвічі, або й сім раз.
Переглянути всі відповіді ()
Гіршого провайдера не було. Хами на яких нема впливу. Підключився в час акції зо Мбіт/с, така мала бути швидкість, а на справді не дотягувала до 2 Мбіт/с. Звернувся по телефону в офіс і пояснив проблему, відповідь була такою: у вас віруси на компютері, пояснюю: я тільки що встановив операційну систему і антивірус так що вірусів не можебути але на всяк випадок провів тест, віресів не було. Подзвонив вдруге, попросив щоб направили працівника для налогодження сітки, відповідь : ми таким не займаємось, Не витримав таког знущання завітав у офіс, так і не змігзаставити направити працівника для виправлення ситуації, тільки після скандалу, вони сказали що працівник прийде якщо я заплачу 40 грн,це ще було не верх наглості. "Поверніть кошти, з таким провайдером я не хочу мати справи, поверніть кошти за три місяці що я проплатив вперед",тоді отримав відповідь на яку взагалі не сподівався: "Гроші не повертаємо", і після емоційного взриву отримав вершину наглості віддамо за мінусом вартості кабелю,"-Так кабель мені ваш не потрібний, новий провайдер ставити буде свій і окрим того я втратив звами час і нерви і мавби отримати від порядної фірми компенсацію а не втрату грошей" після цього мені прийшлося погодитись, іншого виходу не було. Так після цього застерігаю всіх хто цінує свій час і нерви, тікайте від таких фірм
Переглянути всі відповіді ()
Всім користувачам вдячні за позитивні відгуки. Щодо коментарів про те що тех підтримка намагається довести клієнту що проблеми "з його сторони" (тобто в нього на компютері, наведемо просту статистику - в 90% звернень абонентів з приводу технічної проблеми виявляється що якість надання послуги низька або не відповідає заявленій саме через технічні проблеми на компютері в клієнта (неправильно налаштовані антивірусні програми, фаєрволи, наяність шкідливого ПЗ яке завантажує або блокує трафік і т.п.), а з ншими 10% технічних проблем з нашою мережею намагались і намагатимемось справлятись в найкоротші терміни. підключення стараємось завжди здійснити в найкоротші терміни. На всі негативні відгуки відповідаємо - для нас всі клієнти одинаково рівні і важливі, нажаль із збільшенням клієнтської бази справді може збільшитись і кількість поодиноких недопрацювань з певними клієнтами. Ми намагаємось вдосконалюватись у всіх напрямках, в тому числі і в напрямку покращення технічної підтримки на яку присутні тут наркання. Завжди відреагуємо на всі запити. Вдячні за хороші відгуки позитивно налаштованим користувачам.
Переглянути всі відповіді ()
Останній місяць з інтернетом творяться малоприємні речі: обриває зв'язок щодня, частіше вночі, і автоматично не перепідключається вже через різні помилки. Фанатам, які з піною у роті захищають Ютім, та працівникам, котрі тут кажуть що він найкращий, скажу, що раніше таких проблем не виникало. Машина у мене дома роздає інтернет по локальній мережі. Там не мінялось ні обладнання, ні драйвери. Взагалі на ній ніхто не працює. Щодо швидкості, то прийом відповідає тому, що прописано в договорі. Віддача - вдвічі менша, хоча раніше була така ж як на прийом.
Технічна підтримка раніше теж була кращою. Зараз тупо намагаються мені доказувати що проблема на моїй стороні без будь-якого бажання розібратися в ситуації. Раніше було краще. Виправляйте якось ситуацію, бо якість Ваших послуг, шановний провайдере, погіршується. Я пишу це не для того, щоб очорнити провайдера, а для того, щоб на ці нюанси була звернута увага. Ви рекламуєте себе як кращого, обіцяєте сервіс. Тому намагайтеся відповідати тим стандартам, котрі ми чуємо з реклами.
Переглянути всі відповіді ()
А якщо пiдключати серед мiсяця,то вони стягнуть плату за весь мiсяць,чи як?
Переглянути всі відповіді ()
Вже рік разом с Ютімом. З нарікань - відсутність тех.підтримки вночі.
Швидкість стабільний, пінг взагалі чудовий.
Переглянути всі відповіді ()
"Ігорчєг, ютім не франківський - в них російські власники, нажаль
гість, 19 днів тому"
)))))))
Переглянути всі відповіді ()
Ігорчєг, ютім не франківський - в них російські власники, нажаль
Переглянути всі відповіді ()
ютім і білайн самі хороші првайдери
Переглянути всі відповіді ()
Провайдер чудовий, я в тирнетах в робочі дні 4-8 годин онлайн, на вихідних майже цілодобово :) ніяких глюків, падінь швидкості чи обривів. Невдахам же можу порадати чистити карму бо це все їм пороблено недругами.
p.s. тим хто вибирає провайдера слід памятати що 90-95% фейлів в юзерів з поганою кармою це криві руки і тупість, тупість і мегатупість яку неможливо викорінити нічим і ніколи.
Переглянути всі відповіді ()
Підключився бо більше нікого небуло. Два місяці думав що такий і має буди нет раз через раз. У знайомого О3 - прозрів. Навіть не хочу дома тепер включати комп. Як би не сестра сидівби краще без нету.
Переглянути всі відповіді ()
Нет не погагий,швидкість нормальна,але деколи падає
Переглянути всі відповіді ()
нет може бути за таку ціну,деколи глючить,але в більшості стабільний! швидкість таки збільшують. як і обіцяли в мою глуху вулицю завели нетзащо окреме дякую. одне питання чому немає наприклад 2 мб за ціною 40 грн?????????
Переглянути всі відповіді ()
нет так собі...
Недавно поставив собі ютім зразу же в той день мені нет почав глючити) ошибка 679...
Уже мені вибиває 5 раз.. мусів ставити нові драйери) кароч нет так собі але стабільний хоч шось радує)
Переглянути всі відповіді ()
проблем з інтернетом не буває, швидкість і якість задовільняє, головне вчасно оплачувати, бо відключатью Як на мене - послуги надають кращі ніж Оптіма, це моя суб єктивна думка
Переглянути всі відповіді ()
Ну про те що Ютіму нема рівних в франику я би посперечався. Судячи з відгуків - інтернет посередній але респект хіба за то шо наші франківські чуваки))))
Переглянути всі відповіді ()
Все просто відмінно!
Переглянути всі відповіді ()
Накращий провайдер,а перед цим я перепробував багато інших, поки не зупинився Ютім і вже більше року задоволений.
Переглянути всі відповіді ()
До Зіновій: Так і всі решта імена тут також вигадані і ти насправді не ти... Це міф... Ну просто як діти!!!! Аж смішно!
Коментарі лишні
Переглянути всі відповіді ()
Думаю, що відразу зрозуміло, що "Таня" - це насправді Ваня-адмін провайдера-конкурента лузера. Нема просто, що протиставити по ціні і якості інета, та й плетуть дурню під вигаданими ніками. Це ж і Артемія Лєбєдєва стосується, так як мабуть він же і "Таня" :-)
Переглянути всі відповіді ()
Артемій Лєбєдєв - спутав свого собутильника з тех підтримкою? ;)
Переглянути всі відповіді ()
Використовуєм інтернет від Ютіма у себе на офісі. Нарікань нема.
Переглянути всі відповіді ()
До Руслан, До Віктор: Повторюсь знову!!!!!! Договір я читала і про це все знала, чо ви вчепились до того договоу!!!!?????? Для Ютіма це ще один з недоліків, тому що є конкуренти з дешевшим нетом та якіснішим зв"язком + вигідні умови оплати.
І ще одне: відмовилась від Ютіму через паршивий зв"язок і високу ціну. Тому будь-ласка не пишіть вже про оплату (думаю самі ж "ютімовці").
Люди пишуть різні відгуки і я, як і всі решта, маю повне право висловити свою власну думку (з якою, до речі, багато хто погоджується!)
Переглянути всі відповіді ()
нет галімий - швидкість нестійка, тех служба хамить. 1 раз мастер прийшов випивший
Переглянути всі відповіді ()
до Alex. Я з вами трішки не згідний. На сайті пише так: Швидкість локальної мережі - 3 Мбіт/с.
Якщо швидкість тарифного пакету більша 3 Мбіт/с, то швидкість локальної мережі дорівнює швидкості тарифного пакету.
Тому, перевірте уважно швидкість локалки при пакетній швидкості 2 Мбіт/с швидкість повинна бути 3 Мбіт/с. Якщо б у Вас був тариф такий наприклад як у мене 5+5 Мбіт/с, то швидкість тоді локалки становила 5 Мбіт/с. Не знаю чи Ви зімною погодитесь але як на мене краще мати сталу і стабільну швидкість локалки і ні відкого не залежати, а ніж вичікувати коли буде хороша і тоді тільки юзати локалку.
Переглянути всі відповіді ()
Контора прікольна! Нет суперовий якісний і не доргий, але є один величезний міііінус, це для них як прищ на дупі, тобто швидкість внутрішньої мережі дорівнює швидкості вашого тарифного плану, тобто якщо у вас швидкість нету 2 мегабіти то і швидкість внутрішньої мережі буде 2 мегабіти. На мою думку це не справидливо. Наприклад у Львові той же самий Сихів нет, продає по таких же тарифах як і ютім але обмежень на локалку немає. Звісно в час пік коли усі будуть качати і шпіляти, то швидкість буде падати до пару кілобіт, але в нічний і буденний час у вас буде 100 повноцінних мегабіт, а це має неабияке значення коли качати з сервера ютім!!!
Переглянути всі відповіді ()
до Тані. Як я Вас зрозумів договір прочитали і підписали. А зараз виступаєте, що Вам не подобаються умови договору.
І взагалі смішно з вище сказаного робити висновки про провайдера. Користувачів ж цікавить якість а не те, що комусь там одному через деякий час перестали подобатись форми оплати.
На мою думку основним критерієм для провайдерів повинна бути якість наданих послуг.
Переглянути всі відповіді ()
До Тані: то що ви називаєте це є погодиний або поденний доступ до мережі інтернет, компанія Ютім ніколи не займалась таким, звертайте увагу на ті документи які ви підписуєте. Ютім ніколи не приховував те що припиняється доступ до мережі інтернет якщо нема оплати станом на перше число поточного місяця.
Переглянути всі відповіді ()
To Руслан: не зовсім розумію до чого тут "читати не вмієте або не хочете" оскільки про те, що у договорі цього не вказано я ні слова не сказала. Писала про те, що є інтернет-провайдери де умови користування інтернетом набагато кращі і є можливість користуватись Інтернетом усі 30 чи 31 день!!!
"перед тим, як такі нісенітниці писати взяв і прочитав договір" - взагалі не розумію до чого тут це?
Переглянути всі відповіді ()
До Тані. Ви як я бачу панянко читати не вмієте або не хочете. Я б на Вашому місці перед тим, як такі нісенітниці писати взяв і прочитав договір.
Чи Ви хотіли заплатити за місяць, тобто 30 днів і користуватись 30 (согодні, через день і т.д.)
Від себе додам, якістю і сервісом даного провайдера задоволений.
Переглянути всі відповіді ()
В мене з оплатою питань не виникає - плачу авансом на декілька місяців вперед, тому все залежить напевно від користувача - можна напевно і до першого числа оплачувати (а не згадувати 8-го)... а так як я займаюся бізнесом що повязаний з інтернеотом - то головне для мене в користуванні - безперебійний звязок!
Переглянути всі відповіді ()
Була клієнткою UTeam. Найкращим у місті його точно не назвеш. Аа як Ви прокоментуєте те, що оплата здійснюється не на повний місяць, а на календарний, тобто: оплатила 8-го числа, а першого все одно відключать!!!! Виходить, що 100 грн я оплачую всього на 22 дні? Дуже гарно.
Знайшла провайдера, який дає можливість користуватись інтернетом до дати і ЧАСУ (хв:сек)!!!!, коли було проплачено. Порівнйте!
Переглянути всі відповіді ()
напевно "гість-нет" - нічого про нього не чути....
Переглянути всі відповіді ()
та ну ваш U'Team інтернет не такий вже як його змальовують..просто реклама на кожному автобусі в місті і люди ведуться на лохотрон а є провайдери набагато кращі просто без реклами!
Переглянути всі відповіді ()
Я тут почитав відгуки і майже у всіх схвальних пишуть "Швидкість відповідає заявленій", ясно що пише сам провайдер, але мене цікавить не це. Скажіть, а що ви маєте на увазі коли пишете що швидкість відповідає заявленій?
Переглянути всі відповіді ()
Ну не знаю! Мене задовільняє! 2 роки вже з ними. пішов від іншого провайдера. Якість прекрасна! перебоїв серйозних не було, якщо бувають якісь моменти то майже зразу вирішуються ! Швидкість відповідає заявленій!
Переглянути всі відповіді ()
Людоньки добрі, схаменіться!!!!!!!!
жахливішого нету не видів, джипеерес і то ліпшіше йде...ійой....
Переглянути всі відповіді ()
Много всего перепробовал - остался доволен только работой Ютим. Всем советую! все кто хотят очернить их тут - заказуха!
Переглянути всі відповіді ()
Таке враження складається, що "проходящий мимо" просто людина на роботі. Коментує відразу все, якщо хтось щось добре скаже про Ютім.
Переглянути всі відповіді ()
Taras - мав необережність користуватися даним провайдером майже рік часу. То шо вони надавали то навіть не можна назвати інтернетом. Можливо зараз шось змінилось, але я в цьому дуже сумніваюсь. Стосовно адекватності працівників фірми - читайте дописи в підтримку ютіма і все зрозумієте.
Переглянути всі відповіді ()
Якщо говорити реально так як є, без емоцій і амбіцій, то альтернативи Ютіму по якості зараз в Франику немає. Перепробував практично більшість провайдерів, такого стабільного інету ніде не було. І що саме основне, заявлена швидкість відповідає реальній. Цього ні на якому іншому провайдері ви зараз не побачите.
Переглянути всі відповіді ()
Ютім краще всіх! і це всі знають - навіть ті які тут розказують протилежне!
але це саме не можна сказати про цей каталог!
Переглянути всі відповіді ()
utmuser! А які це "постійні сюрпризи", окрвм пропадання нету?
Переглянути всі відповіді ()
Швидкість заявлена є, з проплатою хто вміє платити проблем не має, постійно отримую приємні сюрпризи, одним словом все так, як має бути!
Переглянути всі відповіді ()
Ну що можу сказати про цього провайдера? Провайдер був і є на даний час найкращим у Франику. А тим людям що скаржаться на погану швидкість, навчіться правильно робити заміри, або щукайте проблему. Як правило, вона знаходиться за півметра від монітора. А на рахунок проплат знаю точно, коли гроші їм на рахунок приходять вони зразу поступають на ваш особистий кабінет. А тим людям які платять через банки хочу відкрити для них щось нове. Навчіться читати. На чеку ж пише дата валютування.
Що ж ми маємо тьота з вищою освітою пішла платити в банк. Заплатила. Приходить додому і відразу дзвонить, що проплатила. Ні їй і пояснюютьза валютування. З нище прочитаного підозрюю що таких тьоть тут більше ніж одна.
PS: UTeam - так тримати, Ви найкращі!
Переглянути всі відповіді ()
Ютім найкраще, що є в нашому місті із провайдерів, якщо оцінити ціну-якість. Працює стабільно, питання вирішує моментально. А тому, що проходящий мимо, скажу: проходиш - проходи, а не балакай того, що не знаєш. По терміналах в ютімі все також моментально потрапляє, а банки однаково працюють з усіма правайдерами. От так щоб щось бекнути нерозуміючи про що.
Переглянути всі відповіді ()
Банки на те вони і банки, вони люблять затримувати проплати, на цьому заробляються гроші , немалі при чому)
Переглянути всі відповіді ()
Може, бо інші вміють закидати гроші на особистий рахунок вже після 5хв від моменту проплати в автоматах поповнення. Це просто такий провайдер якому накласти на своїх клієнтів.
Переглянути всі відповіді ()
Сіргій:
Чим ви її міряєте? якщо б ви хоч інколи зазирали на локальний форум ютіма ви б тут неписали таких дурниць)Мірялки швидкості аж ніяк не обєктивний показник. Якщо на вашу швидкість не відповідає тарифному плану дзвоніть в тех підтримку, пишіть на форум.
проходящий мимо:
Не думаю,що Ютім може якось впливати на роботу банків, чи автоматів по прийому платежів;-)
Я задоволений провайдером, стабільний інтернет, доступні ціни, і хороша якість.не жаліюсь)
Переглянути всі відповіді ()
Най Вас Бог боронить від таких "провайдерів" як Ютім. Мережу тянуть, і абонентів назбирали немалу кількість, а от якість послуг просто ніяка. Окрім того вічні непонятки з оплатою, від дня оплати в банку до поступлення грошей проходить деколи 3 (!) дні.
Переглянути всі відповіді ()
сьогодні побачив наклейку на підїзді про інтернет від ютіма. ціна нормальна, але цікавить якісь. по відгукам ніби не дуже ... але відгуки старі ..... може щось змінилось? які враження від їх інтернету?
Переглянути всі відповіді ()
це я вам як користувач ютімом.
Переглянути всі відповіді ()
по договору 3 мегабіта а на справді.. то вирубує то фільм нігде немож подивитись то взагалі на швидкості дурять
Переглянути всі відповіді ()
сьогодні захожу перевіряти швидкісь, а там на один мегабіт замало... Провайдер UTeam Ltd
Входящая скорость 2.04 Mбит/сек
Исходящая скорость 1.28 Mбит/сек
Пинг 39.226 мсек
Время проведение теста 26 февраля 2010 22:44
Переглянути всі відповіді ()
чому забути про торрент?)із IP нічого не потрібно забувати)
Переглянути всі відповіді ()
"95грн 3 Мб в ночі 6 Мб" - підтримую, але забудь про такі речі як торент....
Переглянути всі відповіді ()
Нет найдешевший в місті - 95грн 3 Мб в ночі 6 Мб, підключили через 2 дні після заявки. Працює стабільно. Поки нема на шо жалітись.
Переглянути всі відповіді ()
дешевий і не стабільний звязок з інетом розривається вечором і все!!! чекай оператора до ранку....
Переглянути всі відповіді ()
to Руслан : Є зовнішня IP , але не работає, просто не заходить до користувача,каже що конектиться, так і конектиться)Але це таке)
Переглянути всі відповіді ()
Нічого не можу сказати за якість Ю-тім, так як користуюсь інтернетом від Білайн (колишній ТТК). Вибирав по 2 критеріям - якість та ціна. Обрав і повністю задоволений . Ціна найнижча в регіоні 99 грн - за 3 Мб (швидкість стабільна). Якість ще перевіряю, але за місяць ще ніяких збоїв.
Переглянути всі відповіді ()
Руслан:
ціни майже у всіх однакові +- 1грн. я маю на увазі тих провайдерів, які працюють аналогічно цьому провайдеру. а от щодо послуг - то різниця є, я вже про це писав. окрім того на закритому внутрішньому форумі адміни на запитання "а чого вчора з хх:хх до хх:хх не було нету" відверто хамлять, і роздають бани.
Переглянути всі відповіді ()
Про цього провайдера хочеться сказати наступне:
- я є клієнтом майже рік (підключився в лютому) зауважень щодо якості немає, дуже задоволений. Користувався різними провайдерами але цей найкращий!!!
- на рахунок інтернету в ютімі він ще й найдешевший, то що ж виходить найдешевший та ще й найкращий(дуже великий плюс):)
- всі додаткові сервіси працюють добре, зауважень ніяких.

to denys281 щоб працював хаб потрібно мати зовнішню ІР.

PS: UTeam так тримати ;)
Переглянути всі відповіді ()
IPTV тестовий режим, він безплатно надається нам, тобто не закладений в ціну нету. . Ну не знаю, я не пiдключався заради телебачення) Ну хаб теж не працює) Але ціна нету низька, ну і якість теж нормальна....)
Переглянути всі відповіді ()
та в них при підключці дуже багато сервісів, а коли вже підключають то виявляється шо ці сервіси працюють в тестовому режимі, і тому якість і своєчасність цих сервісів не гарантують. Окрім того адміни на такі запитання (чому не працює IPTV) на внутрішньому форумі відверто хамлять і роздають бани при цьому наголошують шо то є тестові сервіси і "треба було договір читати коли підписували". Отака то ..... малята.
Переглянути всі відповіді ()
Три тижні? ого,мене протягом 3 днів, 3 тижні це щось не схоже на них. Тв - це тестовий сервіс,який ми отримуємо безплатно, а решта сервісів не тестові....
Переглянути всі відповіді ()
дуже подобається фірма. Під"єднали без проблем і бігом, бувають рідко неполадки, тут же їх вирішують. Ціни нормальні, сервіс теж, правда мене раз розізлили, бо не могли дати здачі 5 гривень і я мусіла з дитиною бігати по аптеках та й розмінювати. Треба було наорати... А так взагалі я дуже задоволена.
Переглянути всі відповіді ()
Нормальна контора, останнім часом Інет стабільний, досить дешево, кращого провайдера для домашнього анліма не знаю
Переглянути всі відповіді ()
Нізачот. Підключали мене аж 3 тижні, потім здерли за підключку, потім всі їхні обіццяні сервіси виявилися "тестовими", і у 80% випадків не працювали. Занадто часто обриви інтернету, відсутня можливість замовити кредит, так само як і відсутня статистика користувача... Не варті уваги...
Переглянути всі відповіді ()