Юлія Міхалі

Юлія Міхалі
Дата події: 17 червня 2018
Початок: 17:00 год.
Для того, щоб підписатися на події, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі
Характер Марлен є своєрідною алегорією артистичного буття: з його екзистенційним бажанням, попри все, йти до власної мети, стражданнями та самопожертвою, пробудженням і народженням, творчими злетами і падіннями.

Марлен шукає себе у дуже специфічних звукових мареннях, які її переслідують і провокують до нових способів їхнього висловлення. Героїня розпочинає свій шлях музиканта у 80-роки у складі гурту Wave Band, однак дуже швидко розуміє, що її творчі пошуки не можуть мати стилістичних обмежень. Саме тому залишає Німеччину і опиняється у Венеції, де вивчає електронну композицію. Тут вона знайомиться з музикою Луїджі Ноно, відкриває безкінечні творчі можливості електроакустичної музики. У своїх пошуках вона досліджує всі доступні їй інструменти, такі як теремін, різні види аналогових синтезаторів, але жоден із цих дівайсів не наближає її до бажаної мети.

Певна “передбачуваність”, а також кордони, які ці інструменти як фізичні тіла створюють між нею та слухачами, приводять артистку до своєрідної естетичної безвиході. Десятиліттями вона намагається відтворити свій уявний звуковий всесвіт за допомогою цих електронних машин, проте це завдання залишається невирішеним. Відтак Марлен вирішує відмовитись від артистичної кар’єри та повернутись до “нормального” життя. Проте персональне “творче обнулення” призводить до кардинального експерименту.

Марлен розробляє нову звукову концепцію: усвідомивши, що цей уявний / унікальний звук увесь час перебуває в середині неї самої, вона вживляє у своє тіло комп’ютерні мікросхеми, намагаючись зробити “звук” своєї психічної та фізичної особистості доступним та сприйнятним для зовнішнього світу.

Марлен не просто ділиться зі своїм звуком – вона перетворюється на живу саунд-скульптуру.

Літературна історія Марлен стала для Юлії Міхалі джерелом натхнення  у створенні перформансу: La Rinascita della M.A.R.L.E.N.E.

Використовуючи специфічну систему сенсорних контродерів та нейроімпульсних генераторів, поєднаних із складним патчем в програмі Max MSP, артистка намагається відтворити шлях цих утопічних пошуків, до кінця твору перетворюючись власне на живу звукову скульптуру. Ряд датчиків вимірюють активність мозку та рухи шкіри артистки, перетворюючи сигнали на звуки. Паралельно камерний ансамбль у складі струнного тріо та електрогітари виконують щось на кшталт інтимного епілогу / музичних спогадів пам’яті Марлен.

Дуже важливим моментом є контроль сенсорів над мозковою активністю артистки та створення на основі цього музичної матерії: таким чином перформанс стає повністю інтерактивним, оскільки поведінка публіки, рухи в просторі, кольори тощо стають основою для створення музики через взаємодію артистки та публіки.

Відгуки

Додати відгук
Для того, щоб залишити відгук, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Відгуків немає.
Ви можете бути першим:

Додати відгук